22. kapitola

129 11 4
                                    

Pohled Marcuse

Zbytek odpoledne jsem strávil balením věci na turné.

U toho jsem měl hodně času přemýšlet.

Moje myšlenky směřovaly hlavně k Filipovi, ale zavítaly i k Dejvidovi.

Hned se mi vybavilo to, jak jsme se s Dejvidem líbali. Bylo to úžasný. Stokrát lepší než s Filipem.

,,Bože, proč já?" řekl jsem do ticha, které panovalo v mém pokoji.

Rozhodl jsem se, že zajdu za Tinusem. Od tý doby co jsme přijeli, tak jsem ho neviděl.

Vyšel jsem na chodbu a co nejtišeji přešel k jeho pokoji.

Zaklepal jsem na dveře a v tu chvíli mi nezbývalo nic než jen čekat.

Dveře se otevřely a já vešel dovnitř. Hned jak jsem uviděl Tinuse, tak mi bylo hned hrozně, jelikož jsem měl za ním přijít už dřív.

Neváhal jsem už ani minutu a hned jsem si ho přitáhl do objetí.

Úplně jsem cítil jak se v mém objetí zhroutil. Bože, já jsem takovej kretén.

On mě vždy utěšuje a já za ním nemůžu ani přijít, abych ho zkontroloval.

***

,,Tak co se děje, Tinusi. Mě to přece můžeš říct," poprosil jsem Tinuse, když se trochu uklidnil.

,,Trpím záchvaty paniky," vydechl unaveně a radši se zadíval do země.

,,Proč si mi to neřekl?" zeptal jsem se ho a nadzvedl jsem mu bradu, abych se mu mohl podívat do očí.

,,Bál jsem se. Měl jsem strach, že mě odsoudíš," řekl a konečně se mi podíval do očí.

,,Ty se toho bát nemusíš. Jseš přece můj mladší bráška, kterého bych se za nic na světě nevzdal," řekl jsem mu a stále se mu koukal do očí.

,,Vážně?" zeptal se a v hlase jsem cítil strašnou nejistotu.

,,Jo, vážně," odpověděl jsem mu popravdě.

,,A budeš mě mít rád, když ti řeknu jedno tajemství, které se ti asi nebo zcela určitě nebude líbit?" zeptal se a začal si hrát se svými prsty. To dělá vždy, když je nervózní.

,,Samozřejmě, že tě budu mít rád," řekl jsem mu upřímně a vyčkával na jeho odpověď.

Chvíli bylo ticho. Tinus nejspíš hledal odvahu mi to říct.

,,Zamiloval jsem se do Anet," řekl po hlubokém nádechu a začal se koukat do země.

Vůbec nevím proč, ale tahle zprávě mě šokovala na tolik, že jsem prostě musel vypadnout.

Opustil jsem jeho pokoj a následně i dům. A vydal jsem se do neznáma.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Who I amKde žijí příběhy. Začni objevovat