zdaje ci sie...

1.8K 44 7
                                    

Pov Natalia
Dzisiaj mamy wyjątkowo na 10.00
Aneta postanowiła po mnie podjechać i razem się żną zabiorę do pracy. Stefan jest na L4. Chory jest. Aneta powiedziała, że przyjedzie po mnie wcześniej by jeszcze zdążyć ze mną pogadać.
Poszłam do łazienki się oporządzić. Ubrałam dżinsy, luźną bluzkę różowo- białą i do tego różowy rzakiet. Zrobiłam również lekki makijaż i rozpuściłam włosy.

Po kilku minutach usłyszałam dzwonek do drzwi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po kilku minutach usłyszałam dzwonek do drzwi. To była Aneta.
Otworzyłam jej i ją wpóściśłam do środka.
Natalia- Anetka, chcesz kawy?
Aneta- a z miłą chęcią się napije...- powiedziała siadając przy stole- jak tam?
Natalia- no dobrze...
Aneta- na pewno.?
Natalia- no tak, a co?
Aneta- bo jakoś od jakiegoś czasu jesteś taka....
Natalia- jaka?
Aneta- kiedyś tentniłaś życiem..a teraz taka nieobecna..
Natalia- zdaje ci się
Aneta- mi?
Natalia- tak. Po prostu ci się zdaje
Aneta- możesz tak mówić, ale ci nie wieże...

Po kilkunastu minutach pojechaliśmy na komendę.
Kiedy wychodziliśmy z auta zauważyliśmy Kubę...i...Martę ( nie jestem pewna czy ona się tak na nazywała w serialu~dop.autorki).
Chociaż, że był odwrócony w naszą stronę to się nawet nie przywitał...
Weszliśmy na komendę. Aneta poszła w swoją stronę, a ja w swoją. Już miałam zamiar wchodzić do pokoju, ale szef mnie zatrzymał.
Zarębski- gdzie tak gnasz?
Natalia- no..eee...
Zarębski- mniejsza z tym...macie sprawę. Gdzie Kuba?
Natalia- Na dole...z Martą
Zarębski- a kim jest ta Martą, jeżeli mogę tylko o to zapytać
Natalia- bliska osoba dla Kuby...
Zarębski- powiem ci o sprawie, więc....o Kuba już jesteś słuchaj mam nową sprawę.- on podszedł do nas i się uśmiechnął do mnie. Ja mu się oddałam tego usmiechu. Co go to bardzo zdziwiło..- porachunki 2 gangów. Niejaki Mikołaj Dąbąsz kiedy jechał na rowerze natrafił na trzy trupy. Natychmiast do nas zadzwonił. Okazało się, że to są Mariusz "Trunk" Trynkiewicz, Adam "Złoty" Złotowski oni są członkami jednego ganku a z drugiego to Paweł Małaszyński.
Natalia- to gdzie mamy jechać? Tam na miejsce czy gdzie?
Zarębski- jedzie tam na miejsce. Tu macie adres- podał go mnie. Potem poszedłem w swoją stronę.
Przeczytałam go
Natalia- wiesz gdzie to?- podałam mu kartkę
Kuba- no coś ty, jasne że wiem, a co?
Natalia- nic tak się pytam. No chodź

Pov Kuba
Nie wiem co się dzieje z Natalią. Od jakiegoś czasu już nie jest taka jaka była na początku. Zawsze była radosna, wesoła, a teraz?
Wsiedliśmy do auta. Podczas drogi spoglądałem od czasu do czasu na nią. Ona były odwrócona w stronę szyby i nic nie mówiła. No niepodobne do nie.
Kuba- co jest?- zapytał zatrzymując się na światłach
Natalia- a co ma być?
Kuba- no jesteś taka...nie wiem przygnębiona? Co się dzieje?



♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hejka!
Na dobranoc rozdzialik!
Podoba sie?
Mam nadzieję że Tak!

Jak myślicie?

∆ czy dobrze się Kuba zachował? ( Chodzi o to jak Kuba rozmawiał z Martą. I widział Natalie ale się z nią nie przywitał)

∆ jak się Natalia czuje?

∆ powinna mu o tym powiedzieć, że jen o jego zazdrosna?

Xoxo
Pozdrawiam i życzę miłej nocy!!!

Scream if you wanna Shout if you need Just let it go... ||Zakończona||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz