ALLİSON'IN AĞZINDAN
Perilerle ilgili olan kısmı buldum ve sayfaları karıştırmaya başladım. Merakım gitgide artıyordu. Hava soğumuş ve bulutlar çoğalmıştı. Gergin bir hava vardı açıkçası ortamda. Dikkatimi kitaba vererek okumaya başladım.
Su perisi efsaneleri. Gölde boğulduğundan oradaymış... başka birisine aşık olduğundan öldürülen su perisi ... hapsolmuş peri kendini şarkılara adamış... elementler arası düşmanlıklar süregelmiş. Su... Hava... toprak... Akaşa...
Pekala Ateşi elementten saymıyor muyduk bana mı öyle geliyordu. Harika... Elementlerle ilgili bilgilerin ardından o elementle ilgili doğaüstü olaylar yada varlıklarla ilgili bir paragraf vardı. Paragraflar pek ilgim, çekmediğinden hayal kırıklığına uğramıştım. Ben şöyle ürkütücü lanetli şeyler hayal etmiştim. Gerçeklik payı var olan... Böyle saçma sapan eski devir hikayeleri değil...
Akaşa elementi diğer elementlerden daha uzun bir anlatıma sahipti. Fakat eski yunanca kelimeler fazla olduğundan dolayı anlamakta güçlük çekiyordum. Yinede böyle konularla ilgili olduğumdan akaşanın ne olduğunu biliyordum. Tanrısal güç... Mavi ve parlak... Kullanması bizim gibiler için imkansız olan öldürücü sınırsız güç. Bu güç insanı delirtebilecek güçteydi. Ve bir insanda bulunan ok az miktardaki akaşa enerjisini sadece hayal edebilirdik. Onu içimizden birisi kullansaydı akımdan ve elementin verdiği aşırı basınçtan dolayı ölmüş olurduk. Böyle şeyler kimilerine saçma gelebilir. Ama ben böyle şeyler okumayı seviyordum. ve böyle şeyler hakkında oldukça bilgiye sahiptim.
Bildiğim kısımları atlayarak parmağımla satırları hızla geçtim. Rüzgar esmeye başlamıştı. Tanrım !! Havalar son zamanlarda çok kötüydü. En iyi günlerde sadece kara bulutlar oluyordu tepemizde ve biz henüz kışa girmemiştik. Clowado'da ( Hikayemizin geçtiği uydurma kasaba adı ) kış çabık gelmişti. Oysa hiç böyle olmazdı. Adının tam tersine yazlar uzun kışlarsakısa ama sert geçerdi burada.Şehir merkezine bir saatlik ara olmasına rağmen çok gelen giden olmazdı. Yinede kalabalık bir kasabaydık doğrusu.Skipper Clowado ( kasabayı temsil eden amerikan futbol takımı ) maçları da iptal edilmişti bu berbat havalar yüzünden. Oysa bu sezon birinciliği garantileyeceğimizi umuyorduk. Babam bu konularda hiçbir zaman ümidini yitirmemiştir. Zaten herkes bana iyi davranmaya çalışırlar. Yoksa babam antremanlarda o kişileri mahvedeceğini bilir herkes. Babam kendini kazanmaya adamış ve kaybetmekten hiç haz etmeyen bir antrenördür. Ve evet her seferinde gururla söylediği gibi Skipper Clowado takımının antrenörüdür. Amacı canavar yetiştirmek de denebilir yani...
Kafamın başka konulara gittiğini fark etemle tekrar konuya döndüm. Ateş elementiyle ilgili küçük bir paragraf bulabilmiştim nihayet ! Yazılar sanki bilerek küçücük yazılmıştı. Kitabı suratıma yaklaştırdım ve okumaya başladım.
Ateş Perileri
Yüzyıllar önce yok edilen Ateş ırkına Great Siege adlı saldırıyla Diğer ırklar tarafından yok edilmiştir. Yok edilme sebepleri. Düğer melez ırkla birleşmesi sonucu korkunç sonuçlar elde etmesiydi. Ateş ırkı tanrı kanını en çok barındıran ırktır. Bu nedenle diğer elementlerin en güçlüsüdür. Ateş ırkını yok edebilmek için diğer element ırkları güölerini birleştirmek zorunda kalmıştır.
...
Aralarından atlayarak tarihçe kısmını hemen geçtim. Bu beklediğim bir şeydi işte. Şimdi heyecanlanmaya başlamıştı. Asıl heyecan Ateş ırkındayken neden onunla ilgili az bilgi vermişlerdi ki... Bu konulara çekmek istiyorlarsa insanları onların sevdiği türden şeylere daha çok yer vermeliydiler. Heyecana...
Yani anlayacağınız bilmem kaçıncı yüzyılında olan bir savaşı değil de Ateş perilerinin özelliklerinden durumlarından üslerinden bahsetselerdi ya... Tabiki bu savaş olayları da çok dikkat çekiciydi ama tam benim istediğim gibi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Perisi
FantasyBir peri ne kadar normal olabilir ? Peki ya perilerin arasında onu diğer perilerden de ayıran özellikler taşıyan Alex , kendini nasıl normal hissedebilir ? Normal kelimesinin söz konusu bile olmadığı bir dünya sizi bekliyor.Alex ilk ve tek Ateş peri...