Apollo- Yanlız ben değil... Aynı zamanda Hephaistos, Hera, Athena, Dionysos da bizim tarafımızda...
Faren- bu durumda... Poseidon, Afrodit,Ares, Artemis,Hermes,Hades ve Demeter kalıyor.
Apollo- Demeter de her iki gruba destek vereceğini söyledi. O da bir bakıma tarafsız.
Ben hiçbir şey anlamayarak ağzım yerlerde Apollo'ya anlamsız bakışlar atarken Leo benden hızlı davranmıştı.
Leo- peki Zeus...? O kimi tutuyor.
Apollo- bunu bilmiyoruz işte. Sanırım Zeus olaylara tarafsız bakmakla birlikte bu yaşanlanlardan kendine eylence çıkartmakla meşgul....
Apollo sözleri üzerine gözlerini devirdi ve bana bakmaya başladı. Herkes gibi o da benim bir şeyler söylememi bekliyor gibiydi.Gerçekten anlamıyordum. Ne dememi bekliyorlardı. Ah Harika İşe bak tanrılar sonunda bir işe burnunu sokmayı başardılar ha ! yada yaşasın birkaç birinci kuşak tanrısı beni öldürmek istiyorlar !! falan mı demeliydim yada.... en iyisinden oturup koca bir bebek gibi ağlamamı mı bekliyorlardı yani !!!Tanrım !!!
Herkese boş boş baktıktan sonra tek dediğim şu oldu.
Alex- ne yani .... Zeus film seyreder gibi bizi izliyor öyle mi ? Apollo ? patlamış mısırıda varmıymış bari ? ya kolası ? Ah tabi tanrılar tanrısı Zeus ne bilir ki !!! Kendine eğlence çıkartıyor öyle mi !! Harika !!
Hızlıca yeriye oturmamla gökte bir şimşek çakması bir oldu. Ne yani Zeus, kendisi hakkında herkesin bildiği fakat dile getirmeye korktuğu gerçekleri söylediğim ve ona yardımcı olduğum hatta onu eğlendiriğim için bana kııyo muydu ? Harika...
Leo yanıma oturdu ve ortamın gerginliğinden payını almış bir sesle mırıldandı.
Leo- Biraz alttan alsan diyorum Alex... Belki Zeus eğlenceden sıkılır ve taraf seçmeye karar verir. Şansımızı azaltmasak diyorum hani...
Alex- zaten bende şans olsaydı....
Dİye geveledim fakat sonunda susmayı becerebilmiştim.
Apollo- Yanlız Ares'e dikkat etmeliyiz. Savaş tanrısı düşmanlarımızın yanında ve onlara taktik geliştirmelerinde epey yardımcı oluyor olmalı. Zaten Ares savaşın olduğu yerde mutlaka vardır.Ve daha çok kan dökülmesi için hep daha güçlü olan tarafı tutar başkalarına - ki burada insanları kastediyordu- saldırmaya da ikna etmek için çabalıyor bile olabilir...
Alex- harika... şimdi gerçekten tamamiyle boka sarmış durumdayız. Bir planı olan var mı ?
Herkese şöyle bir baktığımda beni hayretle süzdüklerini görünce okkkalı bir küfür savurup :
Alex- ne yani ? Planı benim yapmamı mı bekliyordunuz ?
Apollo- Athena bu konuda sana yardımcı olabilir...
Alex- harika... Bilgelik tanrıçası mıydı o...? hımm...
Herkes gözlerini devirip bana bakınca susmak zorunda kaldım.
...
Cris- şimdi durum değerlendirmesi yapalım... Bizim taraftak tanrılar ve tanrıçalar bize nasıl yardımcı olabilir.
Leo- ve karşı tarafta olan tanrı ve tanrıçaların onlara faydaları ve bize zararları...
Cris- müthiş moral veriyorsun be adamım ....!
Leo- herneyse....
Leo elindeki deftere baktı. Sürekli bir şeyler karalıyordu. Ve kalemi dişlerine vurduktan sonra tekrar konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Perisi
FantasyBir peri ne kadar normal olabilir ? Peki ya perilerin arasında onu diğer perilerden de ayıran özellikler taşıyan Alex , kendini nasıl normal hissedebilir ? Normal kelimesinin söz konusu bile olmadığı bir dünya sizi bekliyor.Alex ilk ve tek Ateş peri...