Bölüm 45 : Ölü gibi.....

1K 59 12
                                    

ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HAFTAYA SINAVLARIM OLSADA BU BÖLÜMÜ YAYINLAMAK İSTEDİM. ÇÜNKÜ ARADAN ZAMAN GEÇTİKÇE KONUYU TOPARLAMAM VE HATASIZ YAZMAM ZORLAŞIYORDU VE SİZİN DE TABİKİ MERAKINIZ VE HEYECANINIZ ARTIYORDU. BEKLETTİĞİM İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM AMA GERÇEKTEN YAZMAK İÇİN FIRSAT KOLLASAMDA LANET LİSE DERSLERİ BİR TÜRLÜ NEFES ALDIRMIYOR. NEYSE O KONULARA HİÇ GİRMEYELİM ZATEN.... HAYDİ BAŞLAYALIM :))

SİZİ ÖZLEMİŞİM ZATEN.

...

Bir haftadır derecelendirme yöntemiyle sınıflara ayırdığımız perileri eğitiyor aynı zamanda geceleri vaktimiz olduğunda kendimiz ek antreman yapıyorduk. Bize katılan periler oluyordu fakat çoğu peri yorgunluktan ölmş bir şekilde antremanı bıraktıklarından ek antremana gelemiyorlardı.

Eartha beklenenden de iyi bir eğitim tekniği uygulayarak pek de iç açıcı görünmeyen toprak sınıfını adam etmeyi başarmıştı. Hemde bu kadar kısa zamanda. 

Hava perileri sayıca en az olan grubumuz olduğundan ve üç eğitmen gözetümünde eğitim uygulandğından işimiz kolaydı ve çok yorulmuyorduk. Zaten Olivya Faren ve ben grubun beyin takımı olmuştuk. Planları herkesin yardımıyla hazırlasak da çoğunun yükü bizdeydi. Olivya buradaki disiplie göz yaşartacak hızda alışmış ve çok iyi sonuçlar yaratmaya başlamıştı.

Dacian su sınıfına suyu buza çevirmeyi öğretmeye çalışsada bu sadece Dacian 'a özgü bir yetenek olduğundan pek başarılı olamıyordu. Ama zaten su perilerimizin durumu ortalamanın zaten üstünde olduğundan bize pek zorluk çıkartmıyorlardı.Ebba eğitmenlik işinde zihinsel konrtol kısmında perilere çok şey katsada fiziksel kuvvet konusunda zayıf kalıyordu. Jack ise genellikle su bükerek insanların yaralarını nasıl iyileştirebilecekleri hakkında tmek bilgiler vererek ordunun başarılı sağlıkçılarını ayıklıyordu.Ve görünüşe göre Jack oldukça çok çalışıyordu.Sürekli notlar alıyor. Yeni şeyler öğretebilmek için farklı yöntemler bulmaya çalışoyordu.Zaten su perilerimiz fazla olduğundan bu iş gerçekten onlar için zor olmalıydı.

Ben eğitimler esnasında kendimi geliştirme fırsatı buluyordum. Havayla artık bütünleşmiştim. Hava benim görünmeyen parçamdı. Ona çok iyi hükmedebiliyordum artık. Yani savaşta ıskalama şansım olmayacaktı. Iskalama demişken Dexter' ı biliyorsunuz.... hiç bir atışını ıskalamaz ve işini çok kolay bir şeymiş gibi yapar.... Dexter oldukça eğlenceli bir eğitmen olmuştu ve iyi iş çıkartıyordu. Savaşta hep element kullanırsak gücümüz tükeneceğinden normal silahlarla savaşmayı da öğreniyorduk. Okçuluk konusunda Dexter'ın üstüne kimse tanımazdık zaten. Tabi bir de her tür silah konusunda dehşet bilgi sahibi olan Adeline vardı. Her ne kadar Dexter ile Adeline'ın kötü bir tanışmaları olsada silah dersi verdiklerinden kaynaşmak zorunda kalmışlardı fakat Dexter Adeline'a asılmamam konusunda hala akıllananamıştı. Yinede Adeline önceki gibi Dexter'a yumruk atmaya çalışmıyordu hatta bu hoşuna bile gidiyor olabilirdi. Kim bilir... Belkide Dexter amacına ulaşabilir....

....

Düşündüklerimize göre düşman hattında bizim aksimize ağırlıklı olarak hava perileri olduğundan Alex elementler içinden bükmekte en zorlandığı elementi, havayı bükmeyi öğrenme fırsatı bulacaktı. Fakat Alex görmediği bir şeyi bükmekte zorlandığından ve herkes Alex'in mantığını çözemediğinden onun anlayacağı şekilde öğretebilirler mi bilemiyorum... Öte yandan Alex''in içinde furiler vardı ve furiler hava bükmekte ustaydılar hatta onlar uçabiliyordu bildiğiniz gibi...Bu Alex'şn öğrenimini ister istemez kolaylaştıran bir etken olailirdi.

Bir yandan da Alex'i geri döndürmeye çalışacaktım. Olivya şöyle dedi ve düşüncelerimi böldü:

Olivya- Alex hepimizi unutur ama kardeşini unutamaz. O yüzden Alex'i ikna etmede büyük bir fark istiyorsak Brayde'i de yolundan döndürmeliyiz. Brayde bize geçerse Alex'i geri döndürme şansımız artar. Evet ne diyorsunuz ? 

Ateş PerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin