Bölüm 4 : Avcı

4.8K 217 9
                                    

ARKADAŞLAR 3. BÖLÜMÜ UZUN YAZMAMA RAĞMEN DİĞER BÖLÜMLERDEN DAHA AZ OKUYUCUYA ULAŞTI. bU BENİ ÇOK ÜZÜYOR. LÜTFEN ARKADAŞLARINIZA VS ÖNERİN. 

--------------------

BRAYDE'İN AĞZINDAN 

Ablamın onunla birlikte Dünyaya gelmeme izin vermesine geçekten şaşırdım. Ama kesin bir bildiği vardır. Belkide burada kalırsam onun nereye gittiğini öğrenmek için beni zor durumda bırakırlar diye düşünmüş olabilir. Neyse şimdi bunlara kafa yormak yerine Ablamın dediklerine konsantre olmalıyım. Büyük ihtimalle Ablamın bir suçlu olduğunu halka duyurmak için bir görüşme ayarlanacaktır. Bunları Olivya abla'dan öğrenebilirim. Acaba ona olanları anlatsam mı ? Bize engel olmaya kalkışır mı ?  Ablam Olivya abla ya çok güveiyor. Sanırım bunu saklamamalıyım. Belki bize bir yardımı dokunabilir. Pekala o zaman Şimdi gidip herşeyi Olivya ablaya anlatmalıyım. Sonrasını bir şekilde halledeceğim. Ablama büyüdüğümü kanıtlamalıyım. 

Koridorda kimse yoktu. Bu sessizlik hep sinirimi bozmuştur. Koridorun sonunda Olivya ablanın ofisi var. Büyük ihtimalle oradadır. Umarım yanlızdır. 

Kapıyı hafifçe tıklattım. Olivya ablanın etkileyici sesini duyunca içeriye çekingen adımlarla girdim.

Olivya ablanın yanında Venessa'da vardı. Kahretsin. Venessa akıl okuma yeteneğine sahiptir. Bu yeteneğine oldum olası imrenmişimdir. Venessa yeşil gözlerini bana dikmişti. Tanrımm! Keskin bakışları işimi dahada zorlaştırıyordu. 

Yanlarına gittim ve Olivya abla ya  onunla özel konuşmak istediğimi söyledim. Venessa kapıda bekleyeceğini söyledi. Bu yüzden sesimi alçak tutacaktım. 

Brayde- Olivya abla ?? sana birşey söylemem lazım. 

Olivya- tabiki. bana her konuda danışabilirsin tatlım.

Olivya abla o sıcacık gülümsemesiyle beni ısıtmışve rahatlatmıştı bir bakıma... Beni bir koltuğa oturtup kendisinede hemen karşıma  bağdaş kurup havada süzülüyordu. Buna hiç alışamayacaktım galiba. Olivya abla havaya hükmedebiliyordu. Ve hava bükmek pekde yaygın değildir. En çok kullanılanlar su ve topraktır. Tabi biz perilerin sadece element büktüğünü sanmayın. Örneğin Venessa  akıl okuma yeteneğinin dışında toprak bükebiliyor.Daha başka yetenekleri varmı bilemiyordum. Venessa nın koyu kahverengi saçları çok fazla uzun değildi. Saçları dümdüzdü ve omuzlarına geliyordu. Bir de meşhuuur anlının tam ortasında çıkan dövmesi vard ki o bunu kahkülleriyle gizliyordu. Bu dövmeler elementler dışında başka bir  özel gücün olduğunda  ortaya çıkıyormuş duyduğuma göre.Venessa ablamdan 2 yaş daha büyük. Ve 1000 kat daha olgun diyebiliriz. Aman ablam bunu duymasın...

Brayde- şey Ablamın olayını duymuşsundur.

Olivya- evet malesef böyle bir saçmalık yapmış. 

Brayde- Ablamla dün görüştüm. 

Olivya- ...

Brayde- idam edileceği kararının kesin olduğunu ve muhafızların onu heryerde aradığını soyledim.

Olivya- evet...

Brayde- .... ımmm şey işte ... 

bunu söylemeye cesaret edememiştim ve bu yüzden zihin bağı yoluyla onun düşüncelerine konuştum.

'' Ablamla ben dünyaya kaçmayı planlıyoruz. bize ... yardım edebilir misin? biliyorum bu çok büyük bir sorum...''

Olivya abla lafımı kesmiş aynı şekilde düşüncelerime konuşuyordu.

'' Brayde bu yaptığınız çok tehlikeli. Eğer sizi bulurlarsa veya bizim yaptığımız şeyi öğrenirlerse hiçbirimizi yaşatmazlar bunu biliyorsunuz değil mi ? Benden size nasıl yardım etmemi istiyorsunuz. ?''

Ateş PerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin