Bölüm 22 : hatırlatma....

2.9K 122 25
                                    

SELAM EVET YİNE BEN. MUSAİT OLDUĞUM ZAMANLARDA SÜREKLİ YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM AŞIRI UZUN YAZAMASAMDA SIK SIK YENİ BÖLÜMLER YAZABİLİRİM :) BURADA DURUMLAR BİRAZ KARIŞIK DA ... BİLİYORSUNUZ LİSE TERCİHLERİ FALAN... YİNEDE SZİ OKUYUCULARIMDAN AYRI KALMAK VE YAZAMAMAK  CANIMI GERÇEKTEN SIKIYOR. DAYANAMIYORUM VE BUNCA TELAŞIMIN İÇİNDE SİZLERE DE VAKİT AYIRMAYI UNUTMUYORUM BU YÜZDEN BENİ KAVANOZDA SAKLAMALISINIZ ÇÜNKÜÜÜ ÇOK DEĞERLİYİM HIH. :D TABİKİDE ŞAKA ... HEMEN GÖZLERİNİZİ DEVİRMEYİN. NEYSE İŞTE BAŞLIYORUZ. 

----

Biyoloji dersine girmiştik ve hayvanların bilmem kaçıncı evrelerini işiyoruz. Yani dinlediğim kısımda onlardan bahsediliyordu on dakika sonra dinlemeyi bırakmıştım zaten. Öğle arasında kütüphaneden binbir zorlukla bulduğum çizgiromanları okuyordum. Dava doğrusu mideye indiriyordum.  Tanrım !çizgiroman okumaya bayılıyorum. Yeşil Dev Halk klasiklerinden bir çizgiromanın en heyecanlı yerindeydim. HALK ÇOK KIZDI HALK KIZDIĞINDA HALK EZEEEER ! Tanrım ! bu repliği seviyorum. Gülümsedim ve gülümsememi suratıma gömen bir ses duymamla istemeye istemeye çizgiromanımdan ayrıldım.

Biyoloji öğrt.- Alexandria ! Ne yapıyorsun sen orada !

Genelde arka sıralara oturduğumdan neler karıştırdığım görünmüyordu. Yayılmış olduğum sandalyede doğruldum ve homurdandım.

Biyoloji öğrt.- Alexandria ! derslere hiç katılmıyorsun. Üstelik tarih dersinde müzik dinliyormuşsun ! bunun bir açıklaması var mı ?

Evet sevgili Alex'inizin iç sesi diyorki : ALEX ÇOK KIZDI ALEX KIZDIĞINDA ALEX EZEEER ! 

Tamam biraz çizgiroman işine ara versem iyi olabilir. Kendi kendime sırıtınca bu biyoloji öğrt.meninin iyice sinirine dokununca sesini yükseltti.

Biyoloji öğrt.- senden bir açıklama bekliyorum Alexandria ?

Tabiki zevkle ! Olay şu ki. Ruhun gıdası müziktir. Tarih değildir. O an canım müzik dinlemek istedi ve bende dinledim. 

Tanrı aşkına ! tarih öğrt. ile evli olan biyoloji öğrt.menimiz aklı sıra sevgilisini savunuyordu. Sanane tarih dersinde müzik dinlememden aslında tam müzik dinledi denemez başımla ve ayaklarımla ritim tuttuğumdan dolayı olabilirdi. tamam biraz da şarkıya eşlik etmiş olabilirdim fakat hanginiz Metallica dinlerken kendinizden geçmediniz ki.

Alex- pardon hocam. - Alex asla özür dilemez.  ilkemi burada yalandanda olsa çiğnemiş oluyorum. -

Biyoloji öğrt-  Pekala şimdi o elindeki şeyi havaya kaldır da herkes görsün bakalım.

İsteksizce uflayarak çizgiyomanı kaldırdım. Sayfada kocaman bir  Hulk resmi ve dövüşte çıkan seslerin yazılımları vardı. - bamm vb. - konuşma balonundaysa kocaman Hulk Ezeeer meşur repliği vardı. Hoca tek kaşını kaldırdı ve boynundaki ipli gözlüğünu takarak kaşlarını havaya kaldırdı. Bilerek repliği okuyarak aklı sıra beni sınıfa rezil edecekti. Ha ha .

Biyoloji öğrt.- Halk çok kızdı..... Halk kızınca ... Halk.... Ezer.

Bu son kelimeyi soru sorar gibi okuyup bana baktı.Bende gülümseme kataloğumdan en masumunu seçip sırıttım. Öğretmense bana yapmacık bir biç gülümsemesiyle karşılık verip arkasını döüp topuklu aykkabılarıyla ses çıkarta çıkarta masasına doğru ilerledi.

Öğretmen arkasını döner dönmez herkes bana bakıyor bazılarıysa casaret edip kıkırdıyordu.O kendini çok cesur sanan  süper zekalara ölümcül bakışlarımdan yolladım ve hala gülmeye devam edenlere boğazını kesme işaretini elimle yaptım ve yapmacık bir şeilde gülümsedim. 

Böylece nihayet sustular.Çizgiroman okursan  çocuk muamelesi görüyorsunuz. Helede bir bayansanız sizin erkeksi şeylere meraklı olduğunuzu falan düşünen tek hücreli yaratıklarda olabilior bazen. O insanları bir güzel akaşa yağmuruna tutmak gerekiyor aslında.

Ateş PerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin