Bölüm 61:Her şeyin başlangıcı.

392 33 7
                                    

Kevın'ın bedeni birden durdu.Sanırım şu anda Kevın'ın içindeydim. Bunu nasıl becerebilmiştim. Ve ayrıca ne demeye böyle bir işe kalkışmıştım. Aslına bakarsanız bende ne yaptığımı tam olarak bilmiyordum.Başımı arkaya doğru çevirdiğimde berbat bir koku yayarak üzerime doğru gelen karanlık sisi görmemle başımı - yani aslında teknik olarak o Kevın'ın başı oluyordu.Ah tanrım ! - öne çevirmem bir oldu. Leo'yu gördüm ve Leo bana, yani kevın'a dehşet saçan gözlerle bakıyordu.

Leo- Acele etmezsen o koca poponla ters orantılı beynin kızarmış olacak Kevın !

Tam Kevın adına konuşacaktım ki, sanki kevın'ın bedeninde iki kişiymişiz gibi - ki aslında teknik olarak öyleyiz; kevın ve ben Kevın'ın bedeninde mahsur kalmış durumdayız.- bedenini kontrol etmeme rağmen konuşan kişi Kevın olmuştu.

Kevın- geliyorum ! sen devam et.

Leo- seni bekleyeceğimi mi düşünüyordun ki.

Leo'nun kendi kendine söylenmesini umursamadan hızla koşmaya başladım. Kevın beynimin içinde yankılanacak şekilde iç sesiyle haykırıyordu.

'' Tanrı aşkına Alex ! Ne bok yediğinin farkında mısın ?''

'' Şu an neler olduğunun farkına varacak zamanımız yok gibi görünüyor Kevın. ''

'' Bu meseleyi konuşucaz. ''

'' Ah tanrım! Bende meraklıyım seninle bütünleşmeye sanki! ''

'' dikkat et! ''

Eğer ileriye doğru zıplayıp yerde yuvarlanmasaydım şu anda Kevın'ın bir bacağı haşlanmış durumda olacaktı. Şu anda neler olacağını bilmiyorduk. Ayrıca Kevın'ın canı yandığında benimkisi de yanabilirdi. O yüzden şu anda omuzlarımda hem Kevın'ın hem de kendi hayatımın yükünü taşımak zorundaydım.Kahretsin ! Ayrıca bütünleşmiş olsak bile Kevın'ın bedenine gelen zarar belkide kendi bedenime de işleyecekti.Tanrı aşkına bunlardan da önemlisi, Ben kendi bedenimi korumasız bırakmamın yanı sıra geri nasıl döneceğimi bilmiyordum.

'' Biraz daha dikkatli olsan ya ''

'' Elimden geleni yapıyorum Kevın. Biraz sakin olur musun ? ''

'' Sence böyle bir durumda sakin kalmak mümkün mü ? ''

Tanrım Kevın her zamanki soğuk kanlılığını korumadığından dolayı bende daha fazla panikliyordum. Ve paniklediğimde hata yapma oranım artıyordu.Uzun bir maraton koşunun ardından Kevın ve ben yorulmuştuk. Bu yorgunluğu sadece Kevın hissetmiyordu anlaşılan.Durduğumuzda Leo ağaca tırmanıyordu.Görüş alanını genişletecek ve beni daha kolay bulacaklardı. Yani benim bedenimi. Ayrıca şu an Kevın'la aynı bedeni paylaştığımı ve onunla bir bağımızın oluştuğunu ve ben onun bedeninde kaldıkça bu bağ dahada güçleniyordu. Kahretsin. Leo bu olanlar karşısında oldukça tuhaf tepkiler verebilirdi. Leo'yu ne kadar iyi tanısamda vereceği tepkileri çoğu zaman kestirmek zor oluyordu.

Kevın- Leo seninle bir şey konuşmalıyım.

Leo- şimdi olmaz görmüyor musun Alex'in zamanı azalıyor. Onu bulmalıyız.

Kevın- biliyorum. Zaten bu konu hakkında konuşmak istiyordum.

Leo'nun dikkatini çekmeyi başarmıştık.Ağaçtan soru soran gözlerini bizden ayırmadan indikten sonra elini beline koydu ve bir açıklama beklemeye başladı.Yutkundum.Harika ! Şimdi başlıyorduk.

Kevın- Şe-şey aslında demek istediğim ben Alex'im.

Evet harika bir başlangıç yaptın Alex. Böyle devam edeceksen konuşmayı Kevın devralsa iyi olacaktı. Hepimizin sağlığı için. Tanrı aşkına şu düştüğümüz duruma bakar mısınız !

Ateş PerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin