✨ ~JAWAPAN~ ✨

861 66 14
                                    

Kat sini Author jawab soalan korang.

Dari IeraJungkook22

Untuk Author: Apa perasaan Author bila buku Author yang ini berkembang besar?

Sejujurnya, Author sendiri tak sangka yang buku ni mendapat sambutan meskipun ramai lagi buku yang menarik daripada cerita Author. Apapun, Author berasa gembira dan bersyukur. Mudah-mudahan ada pengajaran melalui buku ini.

Untuk Rudy: Apa perasaan kau bila kau kena culik?

Rudy: Hmm, perasaan aku bila kena culik? Pertama, aku nak hentam Author ni sebab buat watak aku tak macho.

Author: Eleh😒

Rudy: Kedua, aku terpaksa berlakon menjadi seorang penakut dan aku tak suka. Last, aku cuma rasa terseksa sebab berlakon begitu payah.

Untuk Ali: Kau gembira tak bila dapat tahu korang semua tu sepupu dengan adik-beradik?

Ali: Bagi aku, aku suka dan gembira sebab kitorang dapat eratkan lagi persahabatan kitorang.

Dari bella_rosli04

Kak Tini tinggal mana? Sekolah mana? Kak Tini paling suka Boboiboy apa?

Akak tinggal di Sandakan, Sabah, Malaysia. Sekolah kat SMK Perempuan. Akak suka Boboiboy Angin/Taufan, Boboiboy Daun/Thorn dan Boboiboy Air/Ais. Paling minat Boboiboy Angin/Taufan.

Dari MiraLiana04

Akak minat anime apa? Dalam kartun Ejen Ali, mana watak yang paling akak suka?

Anime yang akak minat Detective Conan, Doraemon, Beyblade Burst, B-Daman, Tokyo Ghoul, Charlotte dan Bungou Stray Dogs. Watak yang akak suka dalam Ejen Ali adalah watak Ali, Iman, Comot dan Ejen Zain.

Dari RahimanIshak

Awak nak buat Truth or Dare ke? Memilih siapa yang main Truth or Dare?

Sejujurnya, Author tak faham apa yang kamu cakap tapi Author cuba fahamkan. Ya, Author masih buat Truth or Dare cuma tak ramai request. Tapi, sesiapa yang request sebelum ni tapi Author belum buat, sila mesej Author ye.

Memilih siapa yang main Truth or Dare? Maksudnya, Author pilih siapa untuk main Truth or Dare? Semua. Ikut request yang korang bagi. Kalau korang bagi untuk Yaya, Author buat untuk Yaya.

Dari NurSyazaSyazwana

Author: Bila story akak dapat banyak vote lebih dari 5k, apa reaksi akak?

Reaksi? Akak semestinya gembira dan tak percaya yang akak dapat menarik minat pembaca untuk membaca buku ini.

Taufan, Ais, Thorn: Apa perasaan korang apabila pakcik penjual aiskrim tu masuk berita?

Taufan: Aku cuma rasa biasa je.. Cuma, baguslah dia dapat hukuman yang setimpalnya.

Ais: Bagi aku, aku tabik dekat orang yang lapor pasal pakcik tu supaya ditangkap.

Thorn: Hm, rasa terkejut jugak. Tapi, yang melebih perasaan tu si Gempa. Entah apa yang dia masih tak puas hati.

Ais: Mungkin sebab kau dicedera oleh pakcik tu?

Taufan: Mungkin..





Okey, terima kasih yang bertanya! ^^

BOBOIBOY: 7 ELEMENTAL BROTHERSWhere stories live. Discover now