WE HAVE GOOD NEWS. I AM PREGNANT!
Just kidding...But I may be soon😏
Διότι, έχουμε εκδρομή.
Στο εξωτερικό.
7 μέρες.
Και μαντέψτε ποιός είναι ο υπεύθυνος. Ναι! Καλά μαντέψατε, ο κ. Βατρινού, ο βιολόγος μας που εδώ και ενα μήνα μας μιλάει για το σεξ.
Just kidding again😂
Βασικά θα είναι και αυτός αλλά δεν μας νοιάζει κιόλας.
Αυτός που μας ενδιαφέρει είναι ο Λουκάς .Αν και είμαι ακόμα θυμωμένη μαζί του γιατί η συμπεριφορά του είναι τέρμα ειρωνική! Τον έχω βαρεθεί να πετάει σπόντες μες στο μάθημα για γάμους. Νταξει φίλε, μια κουβέντα είπαμε και εμείς. Αμάν πια.
Τα ίδια έκανε και σήμερα που είχαμε μάθημα. Όταν χτύπησε το κουδούνι και σηκώθηκα να φύγω , φώναξε το όνομα μου.
"Θα έρθεις στην Ελβετία;" με ρώτησε όταν τον κοίταξα.
ΟΜΓ ενδιαφέρεται αν θα έρθω?!?
"Χμ χμ" έγνεψα.
"Ωραία αύριο είναι η τελευταία μέρα προθεσμίας.Να φέρεις την προκαταβολή. Είσαι η μόνη που το έχει ξεχάσει." απάντησε με το πιο bitch face που έχει εμφανιστεί ποτέ σε ανθρώπινο πρόσωπο. Γύρισα από την άλλη νευριασμένη και έφυγα.
Μα πως γίνεται να είμαι η μόνη που δεν έχω φέρει την προκαταβολή; Αφού είχα ρωτήσει τόσα άτομα το πρωί και μου είπαν ότι θα έφερναν αύριο τα χρήματα.
Και πράγματι αυτό ήταν αλήθεια.
Έστειλα μήνυμα σε κάμποσα άτομα και μου είπαν πως δεν τα έχουν δώσει ακόμη. Καλά ε ο άνθρωπος δεν παίζεται. ΈΧΕΙ ΒΑΛΘΕΊ ΝΑ ΜΟΥ ΣΠΆΣΕΙ ΤΑ ΝΕΎΡΑ. Τελικά η Νεφ είχε δίκιο, είναι πολύ σπαστικός.Την επόμενη μέρα, λοιπόν ,στο 1ο διάλειμμα πήγα στην τάξη των αγγλικών και αφού άδειασε, μπήκα φουριοζα μέσα και του έδωσα με νεύρα τα χρήματα.
"Ορίστε! Αφού όπως είπες ήμουν η τελευταία , τώρα είμαστε εντάξει, μαζεύτηκαν όλες οι προκαταβολές ε?" ρώτησα σταυρώνοντας τα χέρια στο στήθος. "Α όχι , λείπουν ακόμη 9." απαντάει ήρεμα βάζοντας τα χρήματα σε έναν φάκελο. "Καλά με κορόιδευεις; Και γιατί μου είπες χθες πως ήμουν η τελευταία?"
"Αρχικά, γιατί μου μιλάς στον ενικό;" ρωτάει και στέκεται απέναντι μου.
"Γιατί με προκάλεσες!" του λέω
"Α δηλαδή εσύ δεν με προκαλείς καθόλου, θες να μου πεις."
Τον κοιτάω χωρίς να ξέρω τι να απαντήσω.
"ΠΑΝΤΑ με προκαλείς!Με το βλέμμα σου, με την παρουσία σου γενικώς" σταματάει και με κοιτάει στα μάτια.
"Ας μην αναφέρω το χαρτάκι που είχες αφήσει κατω απο το θρανίο την πρώτη μέρα μαθήματος.Εκεινο το καταραμένο χαρτάκι που αν δεν το είχα διαβάσει , όλα θα ήταν πιο ήρεμα στην ζωή μου αυτήν την στιγμή." γυρίζει από την άλλη και αρχίζει να κόβει βόλτες πέρα δώθε.
"Α ώστε το είχες διαβάσει!" του λέω με νεύρα σαν να τον κατηγορώ.
Γυρνάει κεφάλι του απότομα και με κοιτάει.Αυτοματα σφίγγω περισσότερο τα χέρια μου γύρω από το στήθος μου.
"Δεν είναι αυτό το θέμα μας αυτή τη στιγμή."
Τώρα πια γυρίζει ολόκληρο το σώμα του προς το μέρος μου.
"Το θέμα μας είναι πως πάντα με προκαλείς..Ακόμα και τώρα με προκαλείς." λέει δείχνοντας με το βλέμμα του το στήθος μου. Κοιτώντας το συνειδητοποιώ πως δεν είχα αφήσει και πολλά στην φαντασία του. Αμέσως αφήνω τα χέρια μου κάτω και κοιτάω άβολα αλλού. Νιώθω το πρόσωπο μου να φλέγεται και γίνεται ακόμα πιο έντονο όταν ακουμπάει το πιγουνι μου σηκώνοντας το κεφάλι μου. Τώρα πια τον κοιτάω στα μάτια και αυτός το ίδιο. Τα δάχτυλα του μετακινούνται στα χείλη μου και τα χαϊδεύει απαλά. Ανατριχιάζω και κλείνω τα μάτια μου. Τον νιώθω να σκύβει στο αυτί μου και να μου ψιθυρίζει "Σε προκαλώ...αν μπορείς.. να μου απαγορεύσεις να σε φιλήσω αυτή τη στιγμή."
Ανοίγω αργά τα μάτια μου και τον παρατηρώ για λίγο. Τα μάτια του έχουν πιο σκούρο χρώμα απ'οτι συνήθως και η αναπνοή του είναι ακανόνιστη.
"Μα σε έχω προκαλέσει ήδη να το κάνεις Λουκά." λέω και δαγκώνω επιδεικτικά το κάτω χείλος μου." Γαμωτο σου" παίρνει μια βαθιά ανάσα και ενώνει τα χείλη μας. Στην αρχή πάει πολυ αργά και αποφασίζω να πάρω το πάνω χέρι. Δαγκώνω το κατω χείλος του και ξαφνιάζεται. Τον ακούω να βογκαει και απομακρύνεται λίγο.
"Δεν το περίμενα αυτό, είσαι άγρια τελικά " λέει και χαμογελαει.
"Δεν έχεις δει τίποτα ακόμα" απαντάω και γουρλωνει τα μάτια μη περιμένοντας τέτοια απάντηση.Γιατί εγώ Λουκά νομίζεις την περίμενα? Τι του λέω Θεε μου.
Πιάνει το κεφάλι μου με τα δυο χέρια του και ενώνει τα κουτελα μας.
"Θέλω να τα δω όλα. Θέλω να σε γνωρίζω. Θέλω να μου τα πεις και να στα πω όλα." ομολογεί και με φιλάει μια τελευταία φορά ενώ χτυπάει το κουδούνι για το επόμενο μάθημα.∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞
What😯
Το περιμένατε? Ε το περιμένατε?
Οχι ξέρω😂
Πολλές αποκαλύψεις 😉 και πολλές υποσχέσεις, για να δούμε αν θα τηρηθούν..
Σχολιο✏️ αστερακι🌟 και τα λεμε στο επομενο😘❤️Pandaκια μουυ🐼❤️
YOU ARE READING
School Troubles
FanfictionΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...