"Καλά γιατί είσαι τόσο χαρούμενη σήμερα?" ρωτάει η Νεφ όταν χτυπάει το κουδούνι. "Ε τι χαρούμενη, σιγά, απλώς σήμερα είναι μία ωραία μέρα, μόνο αυτό." απαντάω σημειώνοντας κάτι στο τετράδιο. "Έλα πες γιατί χαμογελάς συνέχεια?" ξαναρωταει αλλά πριν προλάβω να της απαντήσω μπαίνει στην μέση ο Τζιμμυ😎.
"Άστην μωρέ να χαίρεται, τι την καταπιέζεις την κοπέλα." λέει ο Τζίμμυ 😎 και κάθεται δίπλα μου. Γυρναω και τον κοιτάω αλλά δεν αντιδρά, κάθεται απλώς και με κοιτάει με ένα χαζό χαμόγελο. Μία άβολη σιωπή απλώνεται μεταξύ μας μέχρι που η Νεφ τον ρωτάει απότομα: "Τι θες εσύ τώρα?" Ο Τζίμμυ 😎 γυρνάει προς το μέρος της. "Α ναι σωστά! Ήρθα να σας ενημερώσω για το μεγαλύτερο πάρτυ της χρονιάς ,το Σάββατο στο σπίτι μου,να είστε εκεί κορίτσια!" λέει και μου κλείνει αμέσως το μάτι.
"Α ναι τα γενέθλια σου." λέει η Νεφ όχι και τόσο χαρούμενη μπορώ να πω.
"Ελπίζω φέτος να μην υπάρχουν Βραζιλιάνες με μαγιό στην πισίνα." λέει και γουρλωνω τα μάτια.
Θεε μου δεν θέλω να πάω σε αυτό το πάρτυ.
"Κοίτα το σκέφτηκα να σου πω την αλήθεια να φέρω , γιατί πέρυσι αυτή η ιδέα άρεσε πολύ στον αντρικό πληθυσμό του πάρτυ όμως τα κορίτσια αντιθέτως δεν ήταν και τόσο χαρούμενες οπότε αποφάσισα καλύτερα να το αφήσω." απαντάει και βλέπω την Νεφ να ξεφυσαει "Πάλι καλά" λέει αλλά αμέσως ο Τζιμμυ 😎 πετάγεται σαν ελατήριο.
"Ή μπορω να φέρω και Βραζιλιάνους για να είναι ευχαριστημένοι όλοι! Τέλεια αυτό θα κάνω" ανακοινώνει και μου ξανα κλείνει το μάτι.
"Όχι για σένα. Εσύ θα είσαι μόνο μαζί μου στο πάρτυ κούκλα."
"Α ναι φυσικά , να κάτσε να το σημειώσω εδώ να μην το ξεχάσω" απαντάω και του χαμογελάω ειρωνικά.
"Ναι καλά ειρωνεύσου τώρα αλλά στο πάρτυ πρόσεχε λίγο το «θάρρος ή αλήθεια». Εγώ στην θέση σου θα φοβόμουν" προειδοποιεί και αφού μου κλείνει το μάτι για τρίτη φορά, γυρίζει στο θρανίο του."Καλά αυτός έτσι κάνει σε όλες?" ρωτάω την Νεφ.
"Κοίτα ,η περίπτωση του Τζίμμυ 😎 είναι περίπλοκη. Έχει μεγάλη πείρα στις γυναίκες ή τουλάχιστον έτσι έχει ακουστεί. Από σχέσεις όμως είχε μόνο μία μακροχρόνια. Από 1η Γυμνασίου μέχρι τέλος 1ης Λυκείου. Η Κατερίνα, η πρώην κοπέλα του , είναι ένα χρόνο μεγαλύτερη μας , τώρα δηλαδή σπουδάζει."μου εξηγεί.
"Ε λογικά θα χώρισαν για να συγκεντρωθεί στις πανελλήνιες." υποθέτω εγώ.
"Αυτό σκεφτήκαμε οι περισσότεροι, αλλά αν είχαν χωρίσει γι'αυτό ,θα τα ξανα έβρισκαν το καλοκαίρι. Αντιθέτως, αυτή έβγαινε με έναν άλλον , όμως οι δυο τους δεν σταμάτησαν να κάνουν παρέα και μάλιστα έβγαιναν και πολύ συχνά. Κανείς δεν έχει καταλάβει τι έχει γίνει με αυτούς και ούτε θα καταλάβουμε πιστεύω." απαντάει τη στιγμή που χτυπάει το κουδούνι.
∞ ∞ ∞
Τελευταία ωρα είχαμε αγγλικά και ο Τζίμμυ 😎 είχε όρεξη. Ως συνήθως. Και έσπαγε τα νεύρα του Λουκά. Ως συνήθως.
"Κύριε τι σημαίνει η λέξη «illegal»?" ρωτάει το ξεφτέρι.
"Παράνομος" απαντάει ο Λουκάς.Αχ τι όμορφος που είναι.😍
"Μάλιστα. Παράνομο.. μα ποιός ορίζει τι είναι παράνομο και τι όχι. Εγώ πιστεύω πως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν αυτά, θα έπρεπε ο καθένας να κάνει ο,τι θέλει αρκεί να μην βλάπτει τους γύρω του.. μα τι καταπίεση είναι αυτή.
Καλά γιατί ωρύεται έτσι αυτός...
"Ναι συμφωνώ, τίποτα που γίνεται χωρίς να βλάψει κάποιον δεν θα έπρεπε να είναι παράνομο." λέει ο Λουκάς και με κοιτάει.
Δαγκώνω διακριτικά το χείλος μου και εκείνος παίρνει μια βαθιά ανάσα.
"Μα ποιος ορίζει τι είναι παράνομο και τι φυσιολογικό , πείτε μου." συνεχίζει οργισμένος ο άλλος ,δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάει και κρίνοντας από τα βλέμματα των υπολοίπων, κανένας δεν καταλαβαίνει."Εμ οκευ Δημήτρη ευχαριστούμε πολύ για τις απόψεις σου , ήταν πολύ ενδιαφέρουσες, ηρέμησε όμως τώρα." λέει ο κ Λουκάς ενώ χτυπάει το κουδούνι.
∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞
Χευυυυ ❤️Σε αυτό το κεφάλαιο απ'οτι είδατε μάθαμε λιγα περισσότερα για τον Τζιμμακο μας😎 που δεν τον έχουμε συζητήσει και πολυ βρε. Μην φοβάστε ομως γιατι έρχεται παρτυ γενεθλίων γεμάτο drama και αποκαλύψεις 😱 αστερακι 🌟 και σχολιο ✏️ και τα λεμε το επόμενο Σάββατο 😽
Pandaκια μουυυ ❤️ 🐼
YOU ARE READING
School Troubles
FanfictionΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...