Δεύτερη μέρα σχολείου σήμερα και μπορώ να πω, πως όντως το σχολείο έχει αποκτήσει ενδιαφέρον και πλάκα.Ο Τζίμμυ 😎 προσπαθεί σε κάθε μάθημα να κάτσει δίπλα μου αλλά όλοι οι καθηγητές το αρνούνται οπότε απ'οτι κατάλαβα θα κάθεται μαζί μου μόνο στα αγγλικά. Μόνος του το αποφάσισε , σόρρυ Νεφ.
Ο βιολόγος μας ο κ. Βατρινού είναι ένας τρελός που άρχισε από το το πρώτο κιόλας μάθημα για το σεξ. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ήταν ο μόνος καθηγητής που επέτρεψε στον Τζίμμυ να κάτσει δίπλα μου. Όμως τον έδιωξα εγώ γιατί μου έκλεινε συνεχώς το μάτι και σκιάχτηκα λίγο.
Σε άλλα νέα, στο τελευταίο διάλειμμα περπάταγα με την Νεφ στον διάδρομο και συναντήσαμε εντελώς τυχαία τον κ Λουκά (όχι δεν τον είδα από το παράθυρο να κατευθύνεται προς τα εκεί και την ανάγκασα να πάμε,τι εννοείτε)
"Γεια σας κορίτσια, Μάγκι προσαρμόστηκες στο νέο σου περιβάλλον;" ρωτάει μόλις έχουμε πλησιάσει αρκετά.
"Ναι ναι μια χαρά είμαι, ευχαριστώ"
"Ωραία, χαίρομαι. Λοιπόν τα λέμε αύριο που εχουμε και μάθημα μαζί"
"Ναι τελευταία ώρα"του χαμογελάω και προχωράμε."ΚΑΛΆ ΣΕ ΕΊΠΕ ΜΆΓΚΙ?"ρωτάει η Νεφ γουρλωνοντας τα μάτια.
"Ε ναι αφού Μάγκι με λενε πως θα με έλεγε Μήτσο" της λέω χαλαρά "Γιατί που είναι το πρόβλημα;" ρωτάω παραξενεμένη από την αντίδραση της.
"Είναι 100% κατά των υποκοριστικών και νευριάζει απίστευτα όταν οι μαθητές "κόβουν" τα ονόματα τους.Ου καλά να δεις χαμός που είχε γίνει πέρυσι όταν ο Τζίμμυ 😎 του ζήτησε να τον αποκαλεί έτσι.Τον είχε που τον είχε στην μπούκα, έγιναν μετά απ' αυτό..."μου εξηγεί κάνοντας μια γκριμάτσα.
"Μάλιστα.. Δηλαδή τι αυτό σημαίνει ότι με συμπαθεί και είμαι εκλεκτή;" λεω γελώντας."Χαχαχα μπορεί"Το μεσημέρι στο σπίτι ήταν ήσυχα, όπως πάντα δηλαδή. Ως μοναχοπαίδι δεν έχω κανέναν άλλον έφηβο στο σπίτι και οι γονείς μου δουλεύουν μέχρι τις έξι.Οποτε κάθομαι μόνη μου συνήθως και διαβάζω μέχρι να ξεκινήσει το υπέρτατο, διασκεδαστικό μου απόγευμα γεμάτο φροντιστήρια. Σήμερα όμως είναι Τετάρτη και είμαι πιο χαλαρή οπότε θα πάω καμία βόλτα με την Νεφ (Fun fact:Με την Νεφ μένουμε σχετικά κοντά!)
Καθώς περπατάμε στην γειτονιά και με ενημερώνει που μένει ο καθένας, ακόμα και ο ΤΖΊΜΜΥ 😎-τι με νοιάζει βρε κοπέλα μου- την ρωτάω επιτέλους αυτό που με ενδιαφέρει."Και δεν μου λες,ο κ Λουκάς που μένει;" "Που θες να ξέρω γω μωρη. Χάρτης είμαι;Ή καμία κουτσομπόλα;"
"Καλά καλά δεν είπα τίποτα" απαντάω γελώντας.
"Πάντως δεν είναι παντρεμένος και απ'οσο ξέρω δεν έχει ούτε σχέση"
"Χάρτης μπορεί να μην είσαι,σε εγκυκλοπαίδεια όμως φέρνεις λίγο" την πειράζω
"Ναι ρε δε σου άρεσαν αυτα που σου ειπα. Μια χαρά σου έτυχε.Τον έχεις πιστεύω, αν και είναι λίγο σπαστικούλης μερικές φορές και ίσως σου σπάσει τα νεύρα"
"Α εσύ το έκλεισες ότι θα τον καταφέρω και θα τα φτιάξουμε ε..😂 Όσον αφορά το "σπαστικούλης" δεν σε πιστεύω. Παρά είναι γλυκός για να σπάει τα νεύρα κάποιου."
"Καλά θα με θυμηθείς μετά..."
YOU ARE READING
School Troubles
FanfictionΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...