Heyyy!❤️ Αυτό το κεφάλαιο, 99% είναι η τελευταία ειδοποίηση που θα έχετε απ'αυτή την ιστορία!(Sh*t🙃)
Και για το τέλος φυσικά κρατήσαμε την συνέντευξη.
Ανυπομονώ τόσο πολύ για τις ερωτήσεις σας, οπότε ας ξεκινήσουμε. Έχουν μαζευτεί, λοιπόν στο σαλόνι του σπιτιού μου όλοι όσοι πρέπει να απαντήσουν σε ερώτηση, δηλαδή η
Μάγκι, ο Λουκάς, η Νεφέλη, ο Τζίμμυ😎, ο Μιγκέλ,ο κ. Βατρινού και η Έλενα.
Α ναι και ο Max!(Ναι υπήρχε άτομο που έκανε ερώτηση στον Max...)Οπότεεε ας αρχίσουμε με την αγαπημένη μας Μάγκι!
Γεια σε όλους!! Και ευχαριστώ για τις ερωτήσεις παιδιαααα. Είχα τις περισσότερες. Ε τσάμπα πρωταγωνίστρια είμαι?
Τελικά ο Λουκάς σου έδειξε τι θυμάται από όταν ήταν 22?( Από DimDim8402)
Και από όταν ήταν 18 μη σου πω! Καλά ε ήταν να μην πάρει μπρος, τώρα...ποιος τον πιάνει(!)
ΔΕΝ μπορείτε να φανταστείτε τι μου κάνει ( και ούτε θα μάθετε και ποτέ γιατί ο μαστραπάς η ntinaa13 δεν θα συνεχίσει να γράφει για την ζωή μου!)Λίγο σεβασμός για την συγγραφέα, παρακαλώ! Μάγκι μου πρέπει να γράψω και για την ζωή άλλων ανθρώπων, αρκετά ασχοληθήκαμε μαζί σου.
Ναι σιγά.. μια χαρά ήταν και η δική μου
Δεν ασχολούμαι άλλο. Επόμενη ερώτηση..
Πόσο έγραψες στις πανελλήνιες? Τι πέρασες?
Αν φύγεις από εκεί με τον Λουκά θα συνεχίσετε? Τι έχετε συζητήσει?(από sperikis)Ουαου πολλές ερωτήσεις!
Λοιπόν, πρώτον έγραψα 16.748 μόρια.
Δεύτερον, δεν γνωρίζω ακόμα τι περνάω, γιατί δεν έχουν βγει ακόμη οι βάσεις, όμως ευελπιστώ πως έχω περάσει χημικό Πάτρας.
Τρίτον, φυσικά και θα συνεχιστεί με τον Λουκά, αν φύγω από εδώ!
Δεν ξέρω αν το θυμάσαι αλλά ΟΎΤΕ ο γκευ που μου την έπεφτε στην αρχή της χρονιάς δεν κατάφερε να μας χωρίσει.
ΟΎΤΕ η επί 5 χρόνια κοπέλα του δεν κατάφερε να μας χωρίσει. ΟΎΤΕ καν η 10+ χρόνια διαφορά ηλικίας μας δεν κατάφερε να μας χωρίσει.
Τι θα μας κάνουν λίγα χιλιόμετρα?
YOU ARE READING
School Troubles
FanfictionΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...