Διαβάστε το σημείωμα στο τέλος. Χρειάζομαι την βοήθεια σας!⬇️♥️
Δευτέρα 18 Μαρτίου
(για να σας βοηθήσω, την Παρασκευή 15 Μαρτίου είχε γενέθλια ο Λουκάς. Οπότε είμαστε μετά το Σαββατοκύριακο)
"Οπότε γύρισε χθες το βράδυ από τους γονείς της υποτίθεται ε?" ρωτάω τον Λουκά μες στο αμάξι.
Η Νεφέλη μου είπε ότι σήμερα θα την φέρουν οι γονείς οπότε κανονίσαμε με τον Λουκά να πάμε μαζί στο σχολείο. Έτσι κι αλλιώς η τελευταία εβδομάδα μου είναι. Από την άλλη δεν θα έρχομαι..
"Ναι έτσι μου είπε.. Πάντως είχε πάει σίγουρα στους γονείς της γιατί μίλησα στο τηλέφωνο και με αυτούς προχθές." μου απαντάει.
"Μπορεί να πήγε χθες στον Άρη.." διαπιστώνω."Να άσε με εδώ στην γωνία, μην μας δουν μαζί.." του λέω και σταματάει το αμάξι.
Βγάζω την ζώνη αλλά όταν κάνω κίνηση για τον φιλήσω παρατηρώ πως έχει κολλήσει το βλέμμα του κάπου έξω.
"Αυτή εκεί δεν είναι η Νεφέλη?" με ρωτάει και αμέσως κοιτάω και εγώ προς το μέρος που κοιτάει και βλέπω την Νεφέλη να βγαίνει από ένα μαύρο αμάξι, που δεν είναι σίγουρα των γονιών της..
Από την θέση του οδηγού βγαίνει ένας άντρας όμως δεν μπορώ να διακρίνω καλά το πρόσωπο του.
"Αυτός είναι ο.." πάει να πει ο Λουκάς όμως τον κόβω όταν καταλαβαίνω ποιος είναι.
"Ο ΆΡΗΣ?!Τι κάνει η Νεφέλη με τον Άρη?" αναρωτιέμαι και βγαίνω από το αμάξι.
Κατευθύνομαι προς το μέρος τους και ο Λουκάς με ακολουθεί.
Η Νεφέλη με τον Άρη αγκαλιάζονται και ανταλλάσουν ένα φιλί και εκεί είναι που τα χάνω..Τι σκατά συμβαίνει?!
"Νεφ?"
Η Νεφέλη γυρίζει απότομα και με κοιτάει με τρομοκρατημένο βλέμμα.
"Μάγκι.. πρέπει να σου εξηγήσω." μου λέει αμέσως.
"Προφανώς!" της απαντάω και είναι φανερός ο εκνευρισμός μου.
"Μωρό μου ηρέμησε." μου λέει ο Λουκάς καθώς με χαϊδεύει στον μπράτσο.
Ο Άρης του ρίχνει μια ματιά.
ESTÁS LEYENDO
School Troubles
FanficΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...