28ο Κεφάλαιο(ΕΠΊΛΟΓΟΣ)

363 17 15
                                    

Το κεφάλαιο περιέχει ερωτικό περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη.

19 Ιουνίου 2019

Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά, οι πανελλήνιες τελείωσαν και σήμερα γίνομαι 18!

Δεν μπορώ να πιστέψω πως ενηλικιώνομαι.

Από εδώ και πέρα η σχέση μου με τον Λουκά είναι και επισήμως νόμιμη!

Η Νεφέλη, ο Τζίμμυ και ο Μιγκέλ έχουν αναλάβει το πάρτυ μου που θα γίνει στην ταράτσα της Νεφέλης.

Δεν έχω ιδέα πόσα άτομα θα είμαστε..Τα έχω αφήσει όλα πάνω τους.. Ελπίζω μόνο να γνωρίζω τουλάχιστον τους μισούς.

Βάζω λίγο λιπ γκλος και κοιτάζομαι στον ολόσωμο καθρέφτη. Το μπορντό φόρεμα στρώνει ωραία πάνω στο σώμα μου και οι ελαφριές μπούκλες πέφτουν στους ώμους μου.

Ο Τζίμμυ 😎 είπε πως θα περάσει  να με πάρει στις 7. Κοιτάω το ρολόι στον τοίχο.

7 παρά πέντε.

Βαζω τα all star μου και ως τελευταία πινελιά, ψεκάζομαι με λίγο άρωμα.

Το κουδούνι χτυπάει και ανοίγω  την πόρτα χαμογελώντας.
Ο Τζίμμυ 😎 μου ανταποδίδει το χαμόγελο και με τσεκάρει από πάνω μέχρι κάτω.

"Πρώτον ,φυσάς σήμερα... Αν είχες πέος, σίγουρα θα στην έπεφτα!"
Με αγκαλιάζει και φιλιόμαστε σταυρωτά όσο γελάω δυνατά με αυτά που λέει.

"Χρόνια πολλά Μάγκι μου. Πραγματικά θα σου είμαι πάντα ευγνώμων που με βοήθησες να δείξω σε όλους ποιος πραγματικά είμαι. Σε ευχαριστώ μέσα απ'την καρδιά μου." ψιθυρίζει στο αυτί μου και νιώθω τα μάτια μου να βουρκώνουν.
Τον σφίγγω περισσότερο πάνω μου και μένουμε για λίγο έτσι.
Ύστερα απομακρύνεται και σκουπίζει τα μάτια του.

"Λοιπόν, έλα ας αφήσουμε τα κλάματα. Σήμερα είναι μια χαρούμενη μέρα!
LETS GO!" φωνάζει κατεβαίνοντας τα σκαλιά και τον ακολουθώ.

                       ∞ ∞ ∞

"Προσοχή, έχει αλλά 3 σκαλιά εδώ." ακούω την φωνή του Τζίμμυ 😎 προσπαθώντας να προσανατολιστώ. Μου έχει φορέσει μια μάσκα στα μάτια για να μην βλέπω αλλά μπορώ να ακούσω ψιθύρους, οπότε  σίγουρα είμαστε στην ταράτσα.

"Ωραία ωραία κάτσε εδώ τώρα. Λοιπόν, με το 3 θα βγάλεις την μάσκα, εντάξει?" με ρωτάει και γνέφω θετικά.

Αρχίζει να μετράει και με το που λέει 3 βγάζω ανυπόμονα την μάσκα.

"ΈΚΠΛΗΞΗ!!"

School TroublesWhere stories live. Discover now