Το κεφάλαιο περιέχει ερωτικό περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη.
Από την μεριά της Μάγκι
Στο λεωφορείο ο Λουκάς έκατσε και πάλι δίπλα μου , αφού η Νεφ ήθελε να κάτσει πίσω με τον Τζίμμυ 😎. Χθες όπως μου είπε πέρασαν πολύ ωραία.
Ο Τζίμμυ 😎 με αντικατέστησε πλήρως απ'ότι κατάλαβα. Μάλιστα, έχουν το ίδιο γούστο στα αγόρια οπότε μπορούσαν να σχολιάζουν άνετα τους Γάλλους.
Εγώ είμαι φλώρος σε τέτοια θέματα γιατί όπως με χαρακτηρίζει και η Νεφ , είμαι η « έχω μάτια μόνο για τον Λουκά και για κανέναν άλλον».Τι να κάνουμε Νεφελακι έτσι είναι οι μεγάλοι έρωτες...
Τέλος πάντων , χαίρομαι που απ'ότι φαίνεται ξεπέρασε ο,τι ένιωθε για τον Τζίμμυ 😎 και δεν χάλασε η φιλία τους. Αντίθετα , ενδυναμώθηκε μπορώ να πω , αν σκεφτείς ότι πριν του την έλεγε συνέχεια.
Νεφ❤️
*Ε ξέχασα να σου πω , ρώτα τον πότε ήταν η τελευταία φορά που η γκόμενα,του έφαγε το μικρό Λουκά(νικο)?😏*
Με το που διαβάζω το μήνυμα , αμέσως νιώθω το πρόσωπο μου να κοκκινίζει και ελέγχω αμέσως αν ο Λουκάς είδε κάτι. Ευτυχώς κοιτάει από την άλλη οπότε κλείνω γρήγορα το κινητό και περιμένω να φτάσουμε στο μουσείο.
∞ ∞
Βγάλαμε τα εισιτήρια και περιμέναμε τον ξεναγό στην είσοδο , όταν ξαφνικά ακούστηκε η τσιρίδα της Νεφέλης. Όλα τα παιδιά γύρισαν προς το μέρος μας αλλά εκείνη δεν έδωσε καμία σημασία. Αντιθέτως , γύρισε προς τα εμένα και με κοίταξε με γουρλωμενα μάτια.
"Μάγκι δεν θα το πιστέψεις αυτό.
Θυμασαι τον Andrien που σου έλεγα χθες. Που ανταλλάξαμε τηλέφωνα , έξω από την έκθεση?" λέει ενθουσιασμένα και κοντεύουν να με πιάσουν τα γέλια.
"Ε ναι , αφού δεν έλεγες και τίποτα άλλο. Όλο Andrien και Andrien ήσουν.. Σε πήρε τηλέφωνο να φανταστώ, έτσι δεν είναι?"
"ΝΑΙ. Αλλά δεν πρόλαβα να το σηκώσω..Του είπα ότι κατά τις 10 θα είμαστε εδώ και μου είπε ότι είναι κοντά στο σπίτι του. Λες να είναι έξω?! Πρέπει να πάμε να δούμε , έλα."
Με τραβάει αμέσως προς την αυλή του μουσείου , στην οποία είναι μόνος του ο Λουκάς και μιλάει στο τηλέφωνο."Δεν είναι εδώ.." λέει με απογοήτευση και κοιτάει για λίγο τον Λουκά.
"Πάλι με το πατσαβουράκι μιλάει αυτός?"
"Ρε Νεφέλη!😂 Μπορεί να μιλάει με κάποιον άλλον, αλλά μην την λες έτσι, κρίμα είναι.Για σκέψου το λίγο. Πρώτον, την απατάει το αγόρι της και δεύτερον, αύριο είναι η επέτειος τους και εκείνος είναι τόσα χιλιόμετρα μακριά."
Η Νεφέλη με πλησιάζει και μου ψιθυρίζει στο αυτί:
"Μια βιντεοκλήση μπορεί να τα μηδενίσει αυτά τα χιλιόμετρα. Και φαντάσου τι μπορεί να περιέχει αυτή η βιντεοκλήση..."
"ΑΜΑΝ ΠΙΑ!"
"Άστα τα «αμάν πια». Πρέπει να μάθεις αν έχουν ενεργή ερωτική ζωή."
"Μα λογικό δεν είναι να έχουν? Αφού εμείς δεν έχουμε κάνει ακόμα-"
"Ώπα δεν το κατάλαβα αυτό!? Ηδονή δεν είναι μόνο το σεξ, Μάγκι. Και τι, μέχρι τον Ιούνιο θα την αφήσεις να τον αγγίζει εκεί που τον αγγίζεις και εσύ? Να του προσφέρει και αυτή οργ-"
"ΕΝΤΆΞΕΙ! Με έπεισες φτάνει.Θα πάω τώρα να τον ρωτήσω."
"Έτσι όσο πιο γρήγορα τόσο το καλύτερο. Α και ρώτα τον έτσι όπως σου έστειλα στο μήνυμα , είχε πλάκα."
Ρολαρω τα μάτια μου και πλησιάζω τον Λουκά. Έχει κλείσει πια το τηλέφωνο και με κοιτάει χαμογελώντας.
"Τι κάνει το κορίτσι μου?"
(ΣΑΤΑΝΆ ΣΤΑΜΆΤΑ ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ ΕΊΜΑΙ ΘΥΜΩΜΈΝΗ ΜΑΖΊ ΣΟΥ😍)
"Το κορίτσι σου ήρθε να σου κάνει μια ερώτηση." λέω αποφασιστικά.
"Ακούω"
"Γχμ.. λοιπόν..Θα το πω μια και έξω γιατί αλλιώς θα κάνω 3 ώρες... Ποτέ ήταν η τελευταία φορά που έκανες σεξ με την Έλενα?" λέω με μια ανάσα και ο Λουκάς σκάει στα γέλια.
"Λουκά , μιλάω σοβαρά!" τον βαράω στον ώμο αλλά δεν σταματάει να γελάει.
"Πω καλά ντάξει" απομακρύνομαι και ξανά γυρίζω στην Νεφέλη η οποία τώρα πια έχει ενα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο της.
"Με ξανά πήρε τηλέφωνο!!! ΈΡΧΕΤΑΙ 😱" αναφωνεί και χαμογελάω ασυναίσθητα.
Ύστερα με ρωτάει τι έγινε με τον Λουκά και μέχρι να της τα εξηγήσω ο Andrien εμφανίζεται στην πόρτα.
YOU ARE READING
School Troubles
FanfictionΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...