8ο Κεφάλαιο

323 17 4
                                    

Από χθες προσπαθούμε με τον Τζίμμυ 😎 και την Νεφ να βρούμε πως θα ανακοινώσει στους γονείς του την σεξουαλική του ταυτότητα. Σήμερα βέβαια η Νεφ λείπει οπότε έμεινα αναγκαστικά μόνη με τον Τζίμμυ😎. Να πω την αλήθεια,τώρα που δεν μου την πέφτει δεν με ενοχλεί καθόλου, οπότε μια χαρά είμαστε.

Από την μεριά του Λουκά
Πριν μπω στην τάξη παίρνω μια βαθιά ανάσα. Πέρυσι έκανα το ίδιο ακριβώς πράγμα για τον Τζίμμυ😎 , φέτος το κάνω για την Μάγκι. Κάθε φορά που την βλέπω, νιώθω το σώμα μου αδύναμο και ένα χάος επικρατεί στο μυαλό μου. Από αυτό και μόνο μπορεί να συμπεράνει κανείς ότι είμαι ερωτευμένος μαζί της.
Μόλις μπαίνω στην αίθουσα βλέπω τον Τζίμμυ😎 να κάθεται στην θέση της Νεφέλης.

Θα του ξεριζώσω όλες τις τρίχες.
Και δεν εννοώ μόνο του κεφαλιού του.

"Δημήτρη γιατί εκατσες εκεί?" τον ρωτάω όσο πιο ήρεμα μπορώ.
"Ε κύριε, λείπει η Νεφέλη σήμερα και κάθομαι με την Μάγκι όλη μέρα ,μην μας αλλάξετε εσείς τώρα τελευταία ώρα,κρίμα είναι." απαντάει σχεδόν παρακαλώντας.

Παίρνω μια βαθιά ανάσα και συγκρατώ τα νεύρα μου.

Με την Μάγκι κάτσε, στην Μάγκι μην τολμήσεις να κάτσεις γιατί θα σε βρούν νεκρό στην μέση του Ατλαντικού Ωκεανού.

"Εντάξει αλλά με την πρώτη φασαρία θα πας αμέσως πίσω." προειδοποιώ.

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος ο Τζίμμυ😎 έκανε διάφορα αστεία και η Μάγκι γελαγε συνέχεια. Καλά τι σκατα τής λέει και γελάει τόσο πολύ, μπορεί κάποιος να μου πει.
Αποφασισα να αφήσω το μάθημα να περάσει ήρεμα και να μην κάνω παρατήρηση αλλά με το που χτύπησε το κουδούνι,δεν κρατήθηκα και την πέταξα  την σποντα μου.
"Δεν ξέρω πως σε άντεξαν οι υπόλοιποι καθηγητές αλλά εγώ στο τσακ ήμουν να σας χωρίσω."

"Ε γιατί ποιος σας είπε ότι οι υπόλοιποι καθηγητές δεν ήταν?" μου απαντάει ο Τζίμμυ 😎 βγαίνοντας από την τάξη.

Από την μεριά της Μάγκι

Αφού άδειασε η τάξη πλησίασα τον Λουκά.
"Μέρες έχουμε να μιλήσουμε."
"Ε είσαι πολύ απασχολημένη τώρα τελευταία, γι'αυτό."απαντάει μαζεύοντας τα βιβλία του με νεύρα.
"Τι ειρωνια είναι αυτή Λουκά?"
"Δεν είναι ειρωνία , είναι αλήθεια. Σήμερα στο μάθημα όλο γέλια και χαρές με τον Δημήτρη ήσουν. Περιμένεις να είμαι ήρεμος ενώ ξέρω ότι σου την πέφτει?".
"Για όνομα του Θεού, ζηλεύεις τον Τζίμμυ😎? Αφού ξέρεις ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μου αρέσει."
"Όχι Μάγκι δεν το ξέρω... Κοίτα η σχέση αυτή είναι ήδη περίπλοκη. Είμαι ένας 30χρονος , 13 χρόνια μεγαλύτερος σου. Εσύ είσαι στο άνθος της ηλικίας σου , πανέμορφη με απίστευτη προσωπικότητα, μπορείς να έχεις οποιονδήποτε της ηλικίας σου..Πως να είμαι σίγουρος ότι δεν θα αλλάξεις γνώμη και θα με βαρεθεις?"
Ελα ρε είναι τόσο γλυκούλης όταν ζηλεύει.
"Νταξει τώρα λες ηλιθιότητες. Με τον Τζίμμυ 😎 δεν παίζει τίποτα και ούτε πρόκειται."
"Ωραία τότε πες μου τι έγινε και από εκεί που τον αντιπαθούσες και δεν σας έβλεπα ποτέ μαζί , τώρα είστε συνέχεια παρέα." ρωτάει και σκεκεται απέναντι  μου σταυρώνοντας τα χέρια του στο στήθος.
Φυσικά και δεν μπορώ να του πω την αλήθεια.. Όμως από την άλλη δεν ξέρω και τι να του πω για να τον πείσω. Φαίνεται αρκετά ενοχλημένος από την παρέα μου με τον Τζίμμυ😎.
"Δεν μπορώ να στο πω αυτό.." του απαντάω ναζιαρικα μπας και το αγνοήσει και αλλάξουμε θέμα.
Τον παρατηρώ να σφίγγει το στόμα του, ένδειξη ότι δεν επηρεάστηκε και πολύ από τα νάζια.
"Αν αυτή η σχέση ξεκινάει με μυστικά, φαντάσου πως θα καταλήξει.." συνεχίζει να μαζεύει τα πράγματά του.
"Μα όντως δεν μπορώ να σου πω. Δεν είναι δική μου υπόθεση!"
"Ασχολείσαι όμως με αυτήν την υπόθεση.. Και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό."
"Έλα ρε Λουκά τώρα."
"Άστο ρε Μάγκι.." λέει ενώ βγαίνει από την αίθουσα.

Τέλεια..Μια εβδομάδα πριν την εκδρομή και εγώ με τον Λουκά είμαστε τσακωμενοι..
Α ρε Τζίμμυ 😎 τι μας έκανες

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞
Αυτό το κεφάλαιο δεν μου έβγαινε με τίποτα.. Συν το ότι μου βγήκε πολύ μικρό..Ε τσακωμός είναι ,δεν μου αρέσει να είναι τσακωμενοι , γι'αυτό και δεν ήθελα να γράψω πολλά.
Εύχομαι να περνάτε καλά στις γιορτές και να είστε με τους αγαπημένους σας ανθρώπους❤️🎄

Pandaκια μουυυ ❤️🐼

School TroublesWhere stories live. Discover now