Αυτό το κεφάλαιο είναι ένας τρόπος να περάσω και εγώ το μήνυμα μου σχετικά με το come out δηλαδή την αποκάλυψη της σεξουαλικής ταυτότητας αλλά και να εκφράσω την υποστήριξη μου στην LGBT κοινότητα.
Με την Νεφ αποφασίσαμε να μιλήσουμε τελικά με τον Τζίμμυ😎 σχετικά με το θέμα Τζίμμυ😎- Μιγκέλ. Ξέρουμε ότι δεν θα έπρεπε καν να ασχοληθούμε γιατί δεν είναι δική μας υπόθεση, αλλά σκεφτήκαμε πως μπορούμε ίσως να τους βοηθήσουμε με κάποιο τρόπο. (Συν το ότι είμαστε κουτσομπολες).
Οπότε όταν χτύπησε το κουδούνι για το πρώτο διάλειμμα και ο Τζίμμυ 😎 ήρθε στην παρέα μας ,η Νεφ μπήκε αμέσως στο ψητό.
"Λοιπόν, είδαμε επαφή στο κινητό σου το όνομα «Μιγκέλ» ΜΕ καρδούλα❤️. Ομολόγησε τα όλα." λέει αμέσως αδιάφορα.
"Νεφέλη! Είπαμε πιο ήρεμα. Πω το ήξερα πως δεν έπρεπε να ξεκινήσεις εσύ." της φωνάζω αμέσως.
Παρατηρώ στη συνέχεια τον Τζίμμυ 😎.
Έχει παγώσει και κοιτάει το κενό. Μόλις πάω να τον ακουμπήσω , σηκώνεται απότομα και βγαίνει από την τάξη.
"Ορίστε γι'αυτό δεν έπρεπε να είσαι τόσο απότομη!" φωνάζω ξανά στην Νεφ όσο τον ακολουθούμε τρέχοντας.
Μετά από πολύ τρέξιμο και αμέτρητα παρακάλια για να σταματήσει , καταλήγουμε στην πίσω αυλή.
Επιτέλους σταματάει και κάθεται σε ένα παγκάκι.
" Δόξα τω Θεώ , σταμάτησε!" αναφωνεί λαχανιασμένη η Νεφ.
"Σουτ!" την αγριοκοιταζω.
"Ξέρεις δεν είμαι υποχρεωμένος να «ομολογήσω» τίποτα, όπως με πρόσταξες πριν. Το come out είναι προσωπικό ζήτημα και πραγματοποιείται όταν είσαι έτοιμος. Και εγώ δεν είμαι ακόμα..." λέει και σηκώνεται από το παγκάκι κάνοντας βόλτες πέρα δώθε.
"Τζίμμυ σεβόμαστε απόλυτα το δικαίωμα σου να αποκαλύψεις την σεξουαλική σου ταυτότητα όποτε εσύ επιθυμείς , αλλά τωρα πια εμείς οι δύο τουλάχιστον γνωρίζουμε και αυτό δεν αλλάζει. Οπότε αποφασίσαμε να σου μιλήσουμε για να βοηθήσουμε με οποιοδήποτε τρόπο στο πρόβλημα σου." του εξηγώ ήρεμα.
"Ποιο πρόβλημα μου? Έχω κάποιο πρόβλημα εγώ και δεν το ξέρω?" ρωτάει επιθετικά.
"Πω θα τον σπάσω." λέει η Νεφ και κάθεται στο παγκάκι.
"Προφανώς και έχεις.. Ξέρω πως είναι πολύ δύσκολο , πρώτα απ'όλα να αποδεχτείς εσύ ο ίδιος τον εαυτό σου και ύστερα να δώσεις στους άλλους την ευκαιρία να το κάνουν , αλλά γι'αυτό είμαι εδώ για να σε προτρέψω να το κάνεις. Δεν σε πιέζω να κάνεις come out προς Θεού απλά θέλω να θυμάσαι πως ,ναι μεν θα υπάρχουν αυτοί που θα σε κοιτάξουν υπεροπτικά και θα σε κοροϊδέψουν αλλά θα υπάρχουμε και εμείς που θα σε δεχτούμε έτσι όπως πραγματικά είσαι." του λέω δείχνοντας εμένα και την Νεφ.
Εκείνος μας κοιτάει για λίγο ενώ σκέφτεται.
"Την Νεφ δεν την κόβω και πολύ πρόθυμη να με δεχτεί. Πιο πολύ μου φαίνεται πως θέλει να με αποκεφαλίσει αυτή τη στιγμή."λέει και την κοιτάει κάνοντας μια γκριμάτσα.
"Σταμάτα τις βλακείες τώρα, απλώς δεν είμαι καλά σήμερα. Το ξέρεις πως φυσικά και θα αποδεχτώ οποιαδήποτε επιλογή και αν κάνεις, στο κάτω κάτω δεν έχω και το δικαίωμα να σε κρίνω γι'αυτό από την στιγμή που εμένα δεν με επηρεάζει σε κάτι. Έλα τώρα πες μας για το love story σας με τον Μιγκέλ" του λέει η Νεφ και τον σκουνταει στον ώμο ενώ εκείνος γελάει.
"Λοιπόν..με τον Μιγκέλ γνωριστήκαμε πέρυσι το καλοκαίρι. Όπως ήδη γνωρίζεις Νεφ, μέχρι τότε είχα σχέση με την Κατερίνα." λέει.
"Ναι και χωρίσατε το καλοκαίρι μετά την 1η Λυκείου." συμπληρώνει η Νεφ.
"Ακριβώς. Η Κατερίνα ήταν υπέροχη. Και πραγματικά πιστεύω ακόμη και τώρα πως αν δεν ήταν αυτή δεν θα είχα αποδεχθεί ποτέ τον πραγματικό μου εαυτό." κάνει μια παύση.
"Μέχρι την 1η Λυκείου πίστευα πως η Κατερίνα ήταν η γυναίκα της ζωής μου και πως κλασσικά θα παντρευόμασταν... Μέχρι τότε δεν είχα κοιτάξει άλλη κοπέλα... Και μέχρι τότε προφανώς δεν είχα κοιτάξει άλλο αγόρι..
Εκείνο τον Μάη λοιπόν, πριν χωρίσουμε , η Κατερίνα μου γνώρισε τον Μιγκέλ."
" Α αυτή στον γνώρισε? Μόνη της έβγαλε τα ματάκια της" γελάει η Νεφ.
"Ναι ακριβως..Εκείνη τον είχε γνωρίσει πρόσφατα στο πάρτυ της ξαδέρφης της και αμέσως τον συμπάθησε λόγω του χιούμορ του. Και επέμενε φυσικά να μου τον γνωρίσει."
"Ναι όντως το χιούμορ του είναι τρομερό , μπορώ να το επιβεβαιώσω." προσθέτω εγώ.
"Εμένα μου λες. Αν η Κατερίνα τον συμπάθησε , τότε εγώ κόλλησα μαζί του και βγαίναμε πολύ συχνά. Η Κατερίνα παρατήρησε αυτήν την συμπάθεια και άρχισε να με ρωτάει αρχικά διάφορες λεπτομέρειες μέχρι που μια μέρα ρώτησε ευθέως: «Σου αρέσει ο Μιγκέλ?».
Τότε κόλλησα , όπως όταν μου είπατε πως το ανακαλύψατε. Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό πως αυτή η σχέση που είχα με τον Μιγκέλ θα μπορούσε να ήταν κάτι παραπάνω από φιλία. Δεν ήξερα τι να της απαντήσω γι'αυτό και πήρε την απόφαση να μιλήσει εκείνη:
"Κατάλαβα.."μου είπε και την ρώτησα αμέσως τι εννοούσε."Τζίμμυ😎 σε γνωρίζω 4 χρόνια. Και πρώτη φορά είμαστε τόσο απομακρυσμένοι. Πρώτη φορά νιώθω πως δεν είμαστε ερωτευμένοι. Ίσως είσαι bisexual δεν ξέρω αλλά είμαι σίγουρη πως για τον Μιγκέλ έχεις αισθήματα. Είναι ειρωνικό εντωμεταξυ , γιατί εγώ ήμουν αυτή που στον γνώρισε. Αλλά ξέρεις κάτι , χαίρομαι που το έκανα γιατί έτσι θα είσαι ευτυχισμένος ."
Δεν μίλαγα ,δεν ήξερα τι να πω.
Την αγκάλιασα παρόλο που δεν ήξερα αν όντως είχε δίκιο.
Αφού εκατσα όμως και τα σκέφτηκα ,κατάλαβα πως πράγματι ένιωθα κάτι για τον Μιγκέλ και σιγά σιγά με την βοήθεια της Κατερίνας εξελίχθηκε η σχέση μεταξύ μας..
Μέχρι πριν 2 εβδομάδες δεν γνώριζε κανένας για την σχέση περα από την Κατερίνα. Ο Μιγκέλ όμως επέμενε να με γνωρίσει στους γονείς του οι οποίοι ξέρουν την σεξουαλική του ταυτότητα εδώ και 4 χρόνια.
Με την σειρά τους εκείνοι ,μετά την γνωριμία μας επέμεναν να γνωρίσουν τους γονείς μου. Λες και θα κάνουμε γάμο...
Το πρόβλημα όμως είναι πως οι δικοί μου γονείς δεν το ξέρουν και ο Μιγκέλ με προτρέπει να τους το πω αφού όπως υποστηρίζει και ο ίδιος αυτή η ηλικία είναι η κατάλληλη(και εκείνος σε αυτή την ηλικία το έκανε)" εξηγεί ειρωνικά.
"Ώπα κάτσε κάτσε δηλαδή ο Μιγκέλ είναι 21?" ρωτάει η Νεφ.
"Ναι, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα μας" απαντάει αγανακτισμένος ο Τζίμμυ😎 και εκείνη την στιγμή χτυπάει το κουδούνι για το διάλειμμα, αφού με όλα αυτά είχαμε χάσει ολόκληρη την ώρα.∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞
ΧΕΥΥΥΥΥ❤️
Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτό το κεφάλαιο είμαι στο λεωφορείο και κατευθύνομαι προς Γενεύη.
Γιατί έπρεπε πρώτα να πάω εγώ την 7ημερη στην Ελβετία και μετά να γράψω για αυτή στην ιστορία. Έτσι κάνει ο σωστός ο συγγραφέας.
ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
σχόλιο ✏️ αστερακι 🌟 και τα λεμε στο επόμενο 💕Pandaκια μουυυ ❤️🐼
YOU ARE READING
School Troubles
FanfictionΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...