11ο Κεφάλαιο

298 21 3
                                    

Καθώς κάθομαι στην καμπίνα με την Νεφ ακούω απ'έξω φωνές.

"Ο Τζίμμυ είναι" λέει αμέσως σίγουρη.
"Καλά πως το κατάλαβες τόσο γρήγορα?" ρωτάω σχεδόν τρομαγμένη με την  μαντεψια της.
"Ε τόση ώρα μες στο λεωφορείο.
Μίλαγε μίλαγε μίλαγε..Την έμαθα την φωνουλα του." απαντάει και διακρίνω νεύρα στην φωνή της.

"Α σου έσπασε τα νεύρα ε?"

"Δεν θα μπορούσε να κάνει αλλιώς... Πω τι θα γίνει θα σκάσει τώρα ή θα βγω να τον κάνω εγώ να σκάσει?" αναφώνησε αγανακτισμένη και σηκώθηκε όρθια.
"Άστο άστο θα πάω εγώ." της λέω για να ηρεμήσει γιατί ποιος τον γλιτώνει τον Τζιμμακο😎 μετά.

Βγαίνοντας  στον διάδρομο τον βλέπω να μιλάει στο τηλέφωνο και να φωνάζει.
"Δεν ήταν δικό μου, δεν το είχα ανοίξει εγώ σου είπα.. Ξέρω γω μπορεί ρωτα τον... Πω κλείνω..ναι ναι θα σε πάρω μετά , έλα γεια."
Τον πλησιάζω.
"Προβλήματα με τον Μιγκέλ?" ρωτάω και εκείνος ξεφυσαει.
"Μακάρι να ήταν αυτό."
"Τι έγινε?"
"Είχα αφήσει που λες ένα σάιτ ανοιχτό στο λάπτοπ πριν φύγω και η μαμά το είδε" εξηγεί ντροπιασμένος.
"Ρε Τζίμμυ😎 δεν αφήνουμε τέτοια σάιτ ούτε στο ιστορικό!"
"Όχι τέτοια σάιτ!"
"ΑΑΑ όχι τέτοια. Τότε τι σάιτ ήταν?" ρωτάω
"Ένα κουίζ.. «Are you gay?»"απαντάει αδιάφορα.

Τι λέει μωρέ τούτο θα με τρελάνει..

"Σοβαρά τώρα? Μπορείς να μου πεις τι το ήθελες αυτό το κουίζ εσύ?" τον ξαναρωταω.

Καλά δεν υπάρχει τίποτα στο κεφάλι του, πείτε μου.

"Ε ήθελα να βεβαιωθω.."
"Με το κουίζ θα βεβαιωθεις με κοροϊδεύεις?!" του φωνάζω σχεδόν.
"Εντάξει εντάξει έκανα μια βλακεία, τώρα πρέπει να βρούμε πως θα το διορθώσω.." λέει αγχωμένος.
"Κοίτα ίσως δεν θα έπρεπε να το διορθώσουμε. Θέλω να πω είναι μια καλή περίπτωση να το ανακοινώσεις στους γονείς σου"

Αμέσως γουρλωνει τα μάτια του.

"Τι όχι όχι, δεν μπορώ ακόμα να τους το πω.. δεν είμαι έτοιμος."
"Ρε Τζίμμυ😎 και πότε θα είσαι έτοιμος?" τον ρωτάω απογοητευμένη από την στάση του.
"Μην κάνεις σαν τον Μιγκέλ. Κοίτα εδώ τι πίεση δέχομαι."

Ανοίγει τα μηνύματα στο κινητό του και πλησιάζω για να τα δω.
Εκείνη τη στιγμή ακούω ένα βήξιμο από πίσω μου. Γυρνάω και βλέπω τον Λουκά να στέκεται λίγα μέτρα πιο πέρα και να μας κοιτάει σοβαρός. Για όνομα του Θεού αυτός ο άνθρωπος μην μας δει μόνους με τον Τζίμμυ😎 σίγουρα από κάπου θα κάνει το μπου.

"Εμ συγγνώμη που σας διακόπτω αλλά έχουμε συνάντηση σε μία ώρα στη ρεσεψιόν σε περίπτωση που δεν ενημερωθηκατε." λέει σφίγγοντας το σαγόνι και φεύγει κατευθειαν χωρίς να περιμένει απάντηση.
"Μάλιστα!" τον κοροϊδεύει ο Τζίμμυ😎 και γελάω.
"Καλά τι τον έφεραν μαζί αυτόν με τέτοια νεύρα?"
"Α δεν έχει με όλους νεύρα , μόνο με συγκεκριμένα άτομα." τονίζω με ειρωνεία.
"Ναι όντως και μέσα σ'αυτούς είμαστε και εμείς αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα...Και άντε εγώ του τα έχω κάνει τσουρέκια τόσα χρόνια , εσένα γιατί σε αντιπαθεί τόσο?" ρωτάει αλλά δεν απαντάω.
"Μάγκι πες μου τι του έχεις κάνει και σε μισεί τόσο πολύ? Πες μου σε παρακαλώ.Οτι έχτιζα εγώ σε τρία χρόνια ,το κατάφερες εσύ σε τρεις μήνες. ΔΊΔΑΞΕ ΜΕ ΜΆΓΚΙ." λέει δραματικά αυτή τη φορά με μια δόση χιούμορ.
"Τίποτα δεν του έχω κάνει καλέ,τι μπορεί να του έχω κάνει δηλαδή.." απαντάω χαμογελώντας.
"Μάγκι πες, δεν θα σε ξαναρωτήσω!" λέει σοβαρά αυτή τη φορά.
"Πω δεν έχω κάτι να πω , απλώς..να.. έχουμε φιληθεί μία φορά" του ψιθυρίζω.
"ΤΙ?!" φωνάζει έκπληκτος.
"Σουτ πιο σιγά!"
"Τι μου λες τώρα? Πότε έγινε αυτό?"
"Πριν κάνα μήνα όταν είχα πάει να του δώσω την προκαταβολή για την εκδρομή." του εξηγώ
"Πω ρε..και από τότε? Τίποτα άλλο? Τι, δεν θέλει αυτός. Το παίζει δύσκολος? Ε? Αν και δεν τον είδα και πολυ δύσκολο.. Ζήλια είδα πολυ ζήλια. Χα κύριε Λουκά.." μιλάει ασταμάτητα.
"Ε κοίτα να σου πω την αλήθεια ναι, όντως σε ζηλεύει λίγο.. Νομίζει ότι μου την πέφτεις..."
"Τι εννοείς?ΧΑΧΑΧΑΧΑ οτι εγ- ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑ την πεφτω σε εσ- ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ πήγαινε και πες του ότι πιο πιθανόν είναι να την πέσω σε αυτόν παρά σε εσένα."
"Χαχαχα ε δεν τον κατηγορώ κιόλας ρε Τζίμμυ 😎.. Φημίζεσαι αρκετά για ερωτικά σου παιχνιδάκια με τα κορίτσια και το « γυναικο-κατακτητής» έχει γίνει το δεύτερο σου όνομα. Που να φανταστεί ο άνθρωπος ότι εσένα δεν σου αρέσουν ΚΑΝ οι γυναίκες?" του λέω.
"Α όχι μου αρέσουν οι γυναίκες. Είμαι bi όχι gay." με διορθώνει αμέσως.
"Ότι δεν σου αρέσω εγώ, τότε, να το πάμε πιο συγκεκριμένα καλύτερα." διατυπώνω ξανά την πρόταση μου.
"Ναι εντάξει δίκιο έχεις, σοβαρολογώ όμως , πες του το.. Αν δεν έχω τα κότσια να το πω σε έναν άγνωστο , πως θα καταφέρω να το πω στους ίδιους μου τους γονείς όταν έρθει η ώρα?- που θέλω να είναι και σύντομα τρομάρα μου." λέει δραματικά.
"Μα δεν θα του το πεις καν εσύ , εγώ θα του το πω." του απαντάω ειρωνικά.
"Ω Μάγκι μη του χαλάς τώρα."
"Καλά καλά συγγνώμη." λέω γελώντας.

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Χευυυυ γκάιζζζ❤️
Όχι πολλά πολλά σήμερα, ελπίζω μόνο να είστε καλά και να περνάτε ωραία.
Σχόλιο ✏️ αστερακι 🌟 και τα λέμε στο επόμενο 💕

Pandaκια μουυυ ❤️🐼

School TroublesWhere stories live. Discover now