25ο Κεφάλαιο

275 14 15
                                    

14 Φεβρουαρίου

3 ώρες ακόμα και τελειώνει αυτό το μαρτύριο. Δεν αντέχω άλλο να βλέπω ζευγαράκια αγκαλιά ,καρδούλες και τριαντάφυλλα. Τα νεύρα μου!

Τουλάχιστον έξω απ' το σχολείο είναι πιο σκόρπιοι... Εδώ όπου και να πας πετυχαίνεις 4 ζευγάρια τουλάχιστον!

Ο κ. Μηλιώνης μπαίνει απότομα μες στην τάξη και δίνει ένα χαρτάκι στην Νεφέλη.

"Ώπα κύριε να τα μας και τα ραβασάκια! Και μετά λέγατε για τον αδελφό σας.." λέει η Νεφέλη παίζοντας με το χαρτάκι πριν το ανοίξει.

"Υπερβολικά αστείο, Νεφέλη. Επίσης ο Άρης, μόνο ραβασάκι δεν θα σκεφτόταν να σου δώσει, κάτι άλλο σίγουρα θα το έδινε απλόχερα... Θεέ μου συγχώρεσε με τι λέω." μονολογεί καθώς κάνει στον σταυρό του.
"Τέλος πάντων,στο χαρτί είναι η διεύθυνση από το μπαρ που πάει κάθε βράδυ ο Άρης. Μπορεί εκεί να βρεθεί τυχαία με την..εμ πως την είπατε..την Έλενα."

"Κύριε Μηλιώνη, και διάνοια είστε και την κατάλληλη μέρα βρήκατε! Μπράβο! Σήμερα θα την πάω που έχουμε μάθημα μέχρι τις 10."
λέει η Νεφέλη και ο Μηλιώνης συνοφρυώνεται για λίγο.

"Α θα πας και εσύ μαζί της?" την ρωτάει

"Ε πως αλλιώς θα προσέξει τυχαία τον αδελφό σας? Εγώ θα την «σπρώξω» προς τα εκεί! " του απαντάει η Νεφέλη και εγώ γελάω με το ύφος της.

"Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σήμερα. Η συνάντηση τους θα είναι πολυ ρομαντική!" λέω και ξανά γελάω.

"Α τώρα μιας και το ανέφερες. Πως και δεν πέτυχα και τον.. δικό σου τέλος πάντων με κανα τριαντάφυλλο στο χέρι σήμερα?" ρωτάει ο Μηλιώνης με ενα ειρωνικό ύφος.

"Τι το είπατε τώρα αυτό..Είναι άρρωστος σήμερα, μην ξύνετε πληγές..." του απαντάει η Νεφέλη και εγώ κάνω μια λυπημένη φατσούλα.

"Ω ρε τι πάθαμε!" αναφωνεί ο Μηλιώνης και φεύγει.

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Από την μεριά του Άρη (ας κάνουμε λίγο τα πράγματα πιο spicy🔥)

"Να ρε..αυτή εκεί με το μαύρο μπλουζάκι..Σε κοιτάει και πόση ώρα" μου λέει ο Ανδρέας και καθώς πίνω μια γουλιά από το ουίσκι την τσεκάρω.

"Καλή είναι όντως.. Κρίμα που η φίλη της είναι μελαχρινή.Αν ήταν ξανθιά, θα την έπαιρνες εσύ." του λέω.

"Αφού έχει τον άλλον εκεί δίπλα αυτή ρε." μου απαντάει και ανταποδίδω το έντονο βλέμμα στην φίλη της.

School TroublesWhere stories live. Discover now