Το κεφάλαιο περιέχει ερωτικό περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη.
15 Μαρτίου ( Τα γενέθλια του Λουκά!🎉)
Από την μεριά του Λουκά
Ανοίγω την πόρτα και βλέπω μπροστά μου την Μάγκι. Κανονίσαμε να έρθει σπίτι μετά το φροντιστήριο της. Κρατάει ενα cupcake με ένα κεράκι και μου χαμογελάει. Χαμογελάω αυτόματα και εγώ.
"Χρόνια πολλά μεγάλε!" μου λέει και σβήνω το κεράκι.
Της δίνω ένα φιλί και μπαίνει μέσα.
"Θες να σου βάλω κάτι?" την ρωτάω και κάθεται στον καναπέ.
"Εμ.. δεν ξέρω, εσύ δεν είπες να περιμένουμε μέχρι τον Ιούνιο?Αν θες βάλτο τώρα, δεν έχω πρόβλημα."
Στην αρχή σμίγω τα φρύδια αλλά κατευθείαν καταλαβαίνω τι εννοεί.
"Αν θες να σου βάλω κατι ΝΑ ΠΙΕΙΣ, εννοούσα Μάγκι..ΓΙΑ ΌΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΎ..." απαντάω και εκείνη γελάει.
Ρολάρω τα μάτια μου και κάθομαι στην πολυθρόνα."Έλα αστειάκι ήταν..μην θυμώνεις!" μου λέει ναζιαρικα και κάθεται στο μπράτσο της πολυθρόνας.
Με φιλάει κατά μήκος του προσώπου μου καταλήγοντας στο στόμα μου. Αφήνει ένα απαλό φιλί και ψιθυρίζει:"Μην μου θυμώνεις, Λουκαα μουυυ".
Εν τω μεταξύ δεν είμαι θυμωμένος..
Σηκώνεται και αφήνει την τσάντα και το μπουφάν της.
Προς έκπληξη μου, από μέσα δεν φοράει τίποτα άλλο παρά μόνο το σουτιέν της."Ουαου..." αναφωνώ και χαμογελάει.
"Φόραγα το μπουφάν σε όλο το μάθημα.." μου εξηγεί.
"Ουαου" ξανά λέω και γελάει.
"Ααα περίμενε ξέχασα!" Ψάχνει στην τσάντα της και βγάζει μια σακούλα.
"Ορίστε." λέει και μου δίνει την σακούλα.Κοιτάω το περιεχόμενο της.
Ένα πουκάμισο και μια ζώνη."Σε φαντάστηκα με αυτό το πουκάμισο και μου φάνηκες πολύ σέξυ, οπότε στο πήρα." μου λέει και δαγκώνει το χείλος της.
"Με φαντάστηκες και με την ζώνη?" την ρωτάω.
"Χμ.." Παίρνει την σακούλα και την αφήνει στον καναπέ.
"Μπα.. συνήθως σε φαντάζομαι χωρίς.." μου λέει και λύνει την ζώνη μου.Έχει έρθει με όρεξη..
Την πιάνω από το σβέρκο και την φιλάω στο στόμα. Κατεβάζει το φερμουάρ και προσπαθεί να βγάλει το παντελόνι μου. Σηκώνομαι όρθιος για να βγει πιο εύκολα και κατεβάζει μαζί και το μποξεράκι μου. Στέκομαι πια γυμνός μπροστά της. Σταματάω το φιλί και παίρνει μια βαθιά ανάσα όσο εγώ κάθομαι ξανά στην πολυθρόνα.
YOU ARE READING
School Troubles
FanfictionΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...