Το κεφάλαιο περιέχει ερωτικό περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη.
Κατά την βόλτα μας στο Μιλάνο συνάντησα τον Λουκά μόνο 1 φορά την οποία με το που με είδε , άλλαξε αμέσως κατεύθυνση. Οπότε μόλις φτάσαμε στο ξενοδοχείο στη Γαλλία βάλαμε σε εφαρμογή το σχέδιο μας. Εγώ έμεινα στο δωμάτιο και η Νεφ πήγε να ενημερώσει τους καθηγητές πως δεν αισθάνομαι καλά. Γυρνώντας , μπήκε τρέχοντας στο δωμάτιο φωνάζοντας "Μάγκι έχουμε πρόβλημα!"
"Τι έγινε καλέ?" την ρωτάω αμέσως.
"Η κ. Δέσποινα προτείνει να μείνει εκείνη μαζί σου γιατί είναι η μόνη γυναίκα-συνοδός" εξηγεί.Γαμώ την τύχη μου..
Εκείνη τη στιγμή κάποιος χτυπάει την πόρτα και εγώ ξαπλώνω όσο η Νεφ ανοίγει.
"Μάγκι μου πως είσαι? Έφερα το θερμόμετρο για να δούμε αν έχεις πυρετό." λέει η κ. Δέσποινα και μου το δίνει.Κοιτάω την Νεφέλη τρομοκρατημένη.Αυτό δεν το είχαμε σκεφτεί..
"Καημένη μου, θα χάσεις την βόλτα στο Παρίσι και την έκθεση γαλλικών βιβλίων. Αχ πόσο την περίμενα αυτή την έκθεση.."
Διπλώνει τα χέρια της και μας κοιτάει στενοχωρημένη.
"Ε τότε , να πάτε! Κρίμα είναι να χάσετε την έκθεση επειδή η Μάγκι είναι λίγο αδιάθετη. Μπορεί να μείνει μαζί της κάποιος από τους άλλους καθηγητές. Ο κ Λουκάς για παράδειγμα. Νέος είναι , έχει ακομα πολλά χρόνια εργασίας μπροστά του, σίγουρα θα ξανά έρθει εκδρομή στην Γαλλία, δεν θα χάσει κάτι." προτείνει η Νεφέλη.
"Ναι όμως η έκθεση αυτή είναι μόνο για σήμε-"ξεκινάει να πει η κ . Δέσποινα αλλά η Νεφέλη την σταματάει.
"ΔΕΝ ΝΟΜΊΖΩ ΝΑ ΤΟΝ ΝΟΙΆΖΕΙ ΚΑΙ ΤΌΣΟ Η ΈΚΘΕΣΗ!"
Η κ Δέσποινα το σκέφτεται για λίγο και τελικά συμφωνεί.
"Ξέρετε κάτι, δίκιο έχετε, δεν τον είδα και πολύ ενθουσιασμένο τον Λουκά όταν λέγαμε για την έκθεση. Οπότε χάρη θα του κάνουμε. Πάω να ετοιμαστώ!" αναφωνεί χαρούμενη και βγαίνει απ'το δωμάτιο.
"Ούτε το θερμόμετρο δεν πήρε απ' τη χαρά της." λέω βγάζοντας το.
"Αυτός ήταν ο σκοπός μας. Λοιπόν μπες να κάνεις ενα ντουζ για να είσαι έτοιμη για τα όργια μετά." Μου κλείνει το μάτι.
"Ναι καλά ηρέμησε εσύ."
Μπαίνω στο μπάνιο και αφήνω το καυτό νερό να πέσει πάνω μου. Σήμερα όλη μέρα μες στο λεωφορείο πιάστηκα εντελώς.
Βγαίνοντας, συνειδητοποιώ πως άφησα την πετσέτα μου πάνω στο κρεβάτι , οπότε ανοίγω γρήγορα την πόρτα και φωνάζω στην Νεφέλη να μου δώσει την πετσέτα πριν πάθω πνευμονία. Ξαφνικά ο Λουκάς εμφανίζεται μπροστά στην πόρτα χαμογελώντας.
"Εγώ σε προτιμώ χωρίς πετσέτα." λέει προσπαθώντας να δει το σώμα μου που έχω κρύψει πίσω από την πόρτα.
"Λουκά!? Να σου εξηγήσω για χθες , σε παρακαλώ."
"Μου εξήγησε η Νεφέλη.. Συγγνώμη που αμφέβαλλα πάλι για το αν μου λες αλήθεια." απολογείται.
"Εντάξει , δεν πειράζει , τουλάχιστον λύθηκε η παρεξήγηση. Φέρε μου τώρα την πετσέτα , γιατί κρυώνω." του υπενθυμίζω αφού νιώθω όλο το σώμα μου παγωμένο.
"Επιμένεις εσύ.. καλά ντύσου , θα σε γδύσω εγώ μετά. " μου δίνει τελικά την πετσέτα και εγώ κλείνω την πόρτα για να ντυθώ.
YOU ARE READING
School Troubles
FanfictionΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...