"Χαχαχα" η Νεφ γελάει ψεύτικα και εγώ καρφώνω το βλέμμα μου στον Τζίμμυ 😎 , ο οποίος αποφεύγει να με κοιτάξει.
"Ρε μαλάκα..." του λέω και η Νεφ με κοιτάει με απορία.
"Θυμάσαι τι έγινε χθες με την Νεφ στο δωμάτιο σου , αλλά τόση ώρα μας το παίζεις Κινέζος!" συνεχίζω.Ο Τζίμμυ 😎 σηκώνει το βλέμμα του, χαμογελώντας.
"Φυσικά και θυμάμαι." αποκρίνεται και η Νεφέλη τον βαράει στο μπράτσο.
"Και γιατί δεν το έχεις αναφέρει καθόλου τόση ώρα ρε?!"
"Ε τι να πω.."Αν δεν του μαυρίσει το μάτι η Νεφέλη , θα το κάνω εγώ , να είστε σίγουροι.
"Να πεις γιατί το έκανες! Αυτό να πεις. Αφού τα έχεις με τον Μιγκέλ ρε! Το ξέχασες αυτό?"
Είναι φανερά εκνευρισμένη.."Πρώτον , ο Μιγκέλ το ξέρει. Δεύτερον , όταν σε κάλεσα στο δωμάτιο για μπύρες , δεν φανταζομουν πως η βραδιά θα κατέληγε εκεί που κατέληξε.." εξηγεί.
"Ώπα τι εννοείς ότι ο Μιγκέλ το ξέρει, πότε του το είπες?"
"Δεν του το είπα εγώ. Για την ακρίβεια εκείνος μου πρότεινε να το κάνω. Πω κάτσε γιατί έτσι πως τα είπα σε μπέρδεψα χειρότερα. Λοιπόν , είπα στον Μιγκέλ για το τεστ που έκανα προχθές στο ίντερνετ , Μάγκι ξέρεις για ποιο μιλάω, και το συζητήσαμε αρκετά. Εν τέλει μου είπε πως κατάλαβε πώς νιώθω, γιατί έτσι αισθανόταν και εκείνος στην αρχή , γι'αυτό και μου πρότεινε να κάνω κάτι με μια κοπέλα στην εκδρομή για να καταλάβω αν είμαι bi η gay τελικά." πριν προλάβει να συνεχίσει η Νεφ τον διακόπτει.
"Προφανώς ρε ηλίθιε , εννοούσε μια ξένη! Μια που δεν θα ξανά συναντήσεις ποτέ. Όχι εμένα!"Πραγματικά πιστεύω πως αν δεν υπήρχε κόσμος γύρω , θα τον είχε πιάσει από το λαιμό.
"Ε αφού μου δόθηκε η ευκαιρία , είπα να δοκιμάσω καλέ."
Η Νεφ σηκώνει τα χέρια για να του ορμήξει και εγώ αμέσως την κρατάω παίρνοντας τον λόγο.
"Τέλος πάντων , ήρεμα τώρα. Λοιπόν Τζίμμυ 😎 πες , τι ένιωσες." τον ρωτάω σχετικά με την χθεσινή βραδιά του με την Νεφ.
"Κοίτα τα πράγματα είναι λίγο περίεργα.. Ένιωσα όπως ένιωθα πριν γνωρίσω τον Μιγκέλ. Ναι μεν μου άρεσε και το ευχαριστήθηκα- Νεφέλη ήσουν πολύ καλή😉- αλλά με τον Μιγκέλ έχω νιώσει αυτό το παραπάνω. Που πιστεύω ότι δεν θα το νιώσω ξανά με κορίτσι.."
"Μπορεί να το νιώσεις όμως με άλλο αγόρι.. ίσως να μην είναι ο Μιγκέλ αυτός που σε κάνει να νιώθεις έτσι αλλά γενικώς τα αγόρια.." υποθέτω.
"Ναι και εγώ έτσι νομίζω.. Όπως και να έχει , Νεφέλη συγγνώμη που κατά κάποιο τρόπο σε χρησιμοποίησα , αλλά νομίζω πως και οι δυο θέλαμε αυτή η βραδιά να συμβεί , ο καθένας για δικούς του λόγους" λέει και κλείνει το μάτι.
"Είμαστε εντάξει τώρα?" την ρωτάει κάνοντας της μια φιλική μπουνιά ( πως σκατα το περιγράφω αυτό , ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ).
"Ναι εντάξει είμαστε" η Νεφέλη ανταποδίδει την μπουνιά και ο Τζίμμυ 😎 σηκώνεται όρθιος.
"Λοιπόν , πάω να μιλήσω στον αγαπημένο μου καθηγητή , γιατί δεν είναι σωστό να είστε πάλι τσακωμένοι εξαιτίας μου." εξηγεί και βάζοντας τα γυαλιά ηλίου του βγαίνει έξω.
"Να σου πω.. εσύ είσαι σίγουρα καλά με όλα αυτά? Εννοώ δεν τρέφεις κανένα συναίσθημα πια προς το πρόσωπο του Τζίμμυ 😎?" προσπαθώ να την ψαρέψω.
"Μάγκι , τι νομίζεις ότι περίμενα ο Τζίμμυ 😎 να καταλάβει πως είναι straight, να χωρίσει τον Μιγκέλ και να ζήσουμε μαζί για πάντα? Ήταν όπως το περίμενα , ένα απωθημένο που έφυγε."
"Μάλιστα.."
Δεν την πιστεύω και τόσο, είναι η αλήθεια.."Αλήθεια σου λέω..Συν το ότι τώρα που θα πάμε Γαλλία , εγώ έχω σκοπό να μάθω γαλλικά, τον Τζίμμυ θα κάτσω να σκεφτώ? Προς το παρόν γνωρίζω μόνο το «βούλε βου κουσέ αβέκ μουά σε σουά» που νομίζω πως είναι αρκετό για να ξεκινήσω τις γνωριμίες." λέει και γελάω.
Μετά από κάποια λεπτά ο Τζίμμυ 😎 μπαίνει ξανά στην αίθουσα."Τι έγινε?" τον ρωτάω με το που κάθεται. Βγάζει το γυαλί και με κοιτάει ανέκφραστος.
"Τίποτα.. ο φίλος δεν ακούει τίποτα." λέει τελικά.
"Πω ρε.. Ούτε εσένα ακούει , ούτε εμένα ακούει , τέλεια.."
"Πρέπει να σκεφτούμε έναν τρόπο για να μείνεις μόνη μαζί του." λέει η Νεφ.
" Ναι σώπα.. το θέμα είναι πως αυτός δεν θέλει ούτε στο ίδιο δωμάτιο να είμαστε.."
"Ε πρέπει να τον αναγκάσουμε κάπως να μείνει στο ίδιο δωμάτιο μαζί σου για λίγο. Να μην έχει άλλη επιλογή." ξανά λέει.
" Τι εννοείς , κάτι σαν να κλειδωνόμασταν στο ασανσέρ ξέρω γω?" την ρωτάω.
"Μπα λίγο δύσκολο αυτό.." σχολιάζει ο Τζίμμυ 😎.
Εκείνη την στιγμή φτερνίζεται η κοπέλα πίσω από τον Τζίμμυ 😎.
"Γείτσες!" λέει και αμέσως γουρλώνει τα μάτια.
"Ναι ρε , το βρήκα! Είναι πολύ απλό. Θα κάνεις την άρρωστη."
"Και που θα βοηθήσει αυτό?"
"Πω δίκιο έχει , πως και δεν το σκεφτήκαμε!" σχολιάζει και η Νεφ και εγώ τους κοιτάω απορώντας.
"Όταν αρρωσταίνει κάποιος σε μία εκδρομή και πρέπει αναγκαστικά να μείνει στο ξενοδοχείο , μένει μαζί του και ένας καθηγητής. Και οι δικοί μας συνήθως βάζουν τον νεότερο είτε σε ηλικία , είτε σε χρόνια εργασίας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο Λουκάς τα έχει και τα δύο." εξηγεί ο Τζίμμυ 😎
" Αχα.. καλό αυτό..πολύ καλό.. άντε και ας ελπίσουμε πως θα πετύχει." εύχομαι και σηκωνόμαστε για να μπούμε στο λεωφορείο..Look at that cutie 😍❤️
∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞
Χελλοουυυυ🌻
Το επόμενο θα είναι spicy🌶️
Be ready💃
Σχόλιο ✏️ αστερακι 🌟 και τα λέμε στο επόμενο 💕Pandaκια μουυυ ❤️🐼
YOU ARE READING
School Troubles
FanfictionΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...