Από την μεριά του Λουκά:
Εδώ και 1 τέταρτο περιμένω στο αμάξι έξω από το σπίτι μου. Τι περιμένω? Άντε ντε. Βασικά ξέρω πως η Έλενα είναι στο σπίτι αυτή τη στιγμή, γι'αυτό δεν μπορώ να μπω μέσα. Δεν μπορώ να την αντικρίσω μετά από αυτό που έγινε γιατί είμαι σίγουρος πως θα καταλάβει οτι κάτι πάει λάθος. Τόσα χρόνια με ξέρει.
Με την Έλενα γνωριστήκαμε μετά τις σπουδές μου. Εκείνη έχει σπουδάσει χημεία και δουλεύει σε ένα φροντιστήριο. Είμαστε μαζί από τότε ,5 χρόνια σχέσης. Έχω σκεφτεί πολλές φορές τον γάμο και το ξέρω πως και αυτή θέλει να παντρευτούμε. Στις 16 Δεκέμβρη κλείνουμε τα 5 χρόνια και μου είχε περάσει απ'το μυαλό η ιδέα της πρότασης γάμου για εκείνη την μέρα, βασικά το είχα αποφασίσει οριστικά. Έχω περάσει ήδη από ένα μαγαζί για να βρω δαχτυλίδι. Αλλά τώρα πια δεν είμαι σίγουρος.. Αυτά τα 5 χρόνια με την Έλενα ήταν αναμφισβήτητα από τα καλύτερα της ζωής μου αλλά σε κανένα φιλί μαζί της δεν ένιωσα αυτό που ένιωσα πριν 1 ώρα με την Μάγκι. Και η Έλενα μου έχει δαγκώσει το χείλος και μάλιστα πολλές φορές αλλά με την Μάγκι σφίχτηκε και ο τελευταίος μυς του σώματος μου, μουδιασα ολόκληρος. Ένιωσα το στομάχι να δένεται κόμπος ,λες και ήμουν έφηβος που φιλάει για πρώτη φορά.
Ίσως αυτό να συνέβη γιατί εκείνη είναι έφηβη Λουκά
υπενθυμίζω στον εαυτό μου και βγαίνω επιτέλους από το αμάξι."Έλα ρε Λουκά επιτέλους! Πού ήσουν τόση ώρα;" ακούω την φωνή της Έλενας με το που μπαίνω στο διαμέρισμα.
"«Γεια» λέει ο κόσμος πρώτα." απαντάω αδιάφορα.
"Εντάξει, γεια. Πες μου τώρα πού ήσουν." ξαναρωταει και στέκεται μπροστά μου.
"Ε τι πού ήμουν, άργησα λίγο στη δουλειά. Που να ήμουν δηλαδή, τι ανάκριση είναι αυτή αμάν πια ,λες και είμαστε παντρεμένοι. Δεν έχουμε παντρευτεί ακόμα ,μην το ξεχνάς." απαντάω απότομα και κατευθύνομαι προς το υπνοδωμάτιο.
"Έχεις λίγα νευράκια ή είναι ιδέα μου;" ρωτάει και με ακολουθεί.
"Μπα ιδέα σου είναι" απαντάω ξανά αδιάφορα ενώ βγάζω το μπουφάν μου.
"Μμ όχι δεν είναι ιδέα μου Λουκά. Αλλά δεν πειράζει,θα σε χαλαρώσω εγώ γι'αυτό είμαι εδώ εξάλλου." λέει και αρχίζει να κάνει μασάζ στους ώμους μου. Αμέσως με γυρίζει προς το μέρος της και μου χαμογελάει. Χαϊδεύει το μάγουλο μου και ύστερα ενώνει τα χείλη μας. Δεν αντιδρω καθόλου , ούτε καν κλείνω τα μάτια μου. Στέκομαι εκεί, ακίνητος.
Στο μυαλό μου έρχεται το φιλί με την Μάγκι , καλά όχι ότι έχει φύγει και καθόλου.
Προσπαθώ να τα συγκρίνω, να καταλάβω τι μου έδωσε το άλλο πριν που δεν μπορεί να μου δώσει αυτό τώρα.
Στο μεταξύ η Έλενα προσπαθεί με κάθε τρόπο να με κάνει να ανταποκριθώ αλλά εγώ είμαι ακόμα ψυχρός.
Μα καλά τι κάνω. Θα χαλάσω μία σχέση τόσων χρόνων για ένα φιλί που στο κάτω κάτω έγινε με την 17χρονη μαθήτρια μου σε μια στιγμή αδυναμίας;Αμέσως σηκώνω την Έλενα και εκείνη βάζει τα πόδια της γύρω από την μεση μου. Την μεταφέρω στο κρεβάτι και την αφήνω ενώ εγώ ξαπλώνω από πάνω της. Της χαϊδεύω αρχικά τα μαλλιά και εκείνη μου χαμογελάει. Ύστερα την φιλάω ενώνοντας τις γλώσσες μας αλλά δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου ένα πράγμα.
"Δάγκωσε το χείλος μου" λέω ανάμεσα στα φιλιά και αμέσως ανταποκρίνεται δαγκώνοντας έντονα το κάτω χείλος μου και έπειτα περνώντας την γλώσσα της από πάνω.
Οι σκέψεις που έκανα πριν επιβεβαιώνονται. Δεν ένιωσα τίποτα σε σύγκριση με το δάγκωμα της Μάγκι. Διακόπτω αμέσως την επαφή και σηκώνομαι από το κρεβάτι."Πού πας τώρα;" ρωτάει η Έλενα με απορία.
"Χρειάζομαι επειγόντως ένα ζεστό μπάνιο , συγγνώμη." απαντάω και κατευθύνομαι προς το μπάνιο.Καθώς το καυτό νερό πέφτει πάνω στο σώμα μου σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου.
Σκέφτομαι τι πρέπει να κάνω.
Με την Έλενα έχουμε μια σταθερή σχέση που έχει μέλλον , η Μάγκι όμως με αναστάτωσε και με έκανε πάλι έφηβο.Τελικά ο έρωτας τι είναι; Και όταν βρίσκεσαι σε αυτήν την κατάσταση, τι διαλέγεις; Τη σταθερή σχέση που δεν σε γεμίζει ή την παράνομη που σε αναστατώνει με κάθε δυνατό τρόπο;
∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞
Αυτό το κεφάλαιο το έγραψα 2 φορές γιατί το γουατπαντ αποφάσισε να μην το αποθηκεύσει την πρωτη και να μου κανει την ζωή δύσκολη.
Επειδή τελικά κατεληξα να το ανεβαζω Σάββατο, θα προσπαθήσω να ετοιμάσω το 5ο που κανονικά θα ανέβαινε σήμερα για αύριο Κυριακή.❤️
Σχόλιο ✏️ αστερακι 🌟
Και τα λέμε αύριο 😘Pandaκια μουυ🐼❤️
DU LIEST GERADE
School Troubles
FanfictionΗ Μάγκι αλλάζει σχολείο στη Γ' Λυκείου και όπως όλοι γνωρίζουμε: καινούργιο σχολείο= μπελαδες. Όταν δίνεις ομως πανελλήνιες, καλό θα είναι να μην ασχολείσαι ούτε με τον νεαρό καθηγητή σου ούτε με το fuckboy συμμαθητή σου που σου την πέφτει. Αυτή όμω...