6ο Κεφάλαιο

391 20 3
                                    

Η μουσική από το πάρτυ ακουγόταν από χιλιόμετρα μακρυά. Πάλι καλά που το σπίτι του Τζίμμυ 😎 είναι σε απομακρυσμένη περιοχή και δεν θα έχουμε προβλήματα. Στην είσοδο υπήρχε άτομο , με λίστα, που έλεγχε τους καλεσμένους. Καλά ε τι οργάνωση είναι αυτή.
Μπαίνοντας μέσα όμως αναρωτήθηκα για ποιόν ακριβώς λόγο υπήρχε αυτός στην είσοδο. Τι , μην μπει κανένας άσχετος και προκαλέσει μεγαλύτερο χαμό απ'αυτόν που ήδη γινόταν?.
Παντού υπήρχαν κορίτσια και αγόρια με μαγιό. ΚΑΛΆ ΔΕΝ ΚΡΥΏΝΟΥΝ?!
"Τρομερό" λέω στην Νεφ καθώς κατευθυνόμαστε προς το μπάρ.
"Εμένα μου λες" απαντάει λίγο πριν μας εντοπίσει ο Τζίμμυ 😎 και αρχίζει να φωνάζει το όνομα μου πλησιάζοντας μας.
"Είσαι μια κούκλα" λέει αφού με παρατηρεί από την κορυφή μεχρι τα νύχια δαγκώνοντας το χείλος του.
"Και εσύ Νεφέλη πολύ όμορφη είσαι φυσικά, αλλά ξέρεις πως η Μάγκι με αιχμαλωτίζει κάθε φορά." εξηγεί στη Νεφ.
"Αχ Τζίμμυ 😎 ευτυχώς που μου έκανες και εμένα ένα κομπλιμέντο γιατί αλλιώς θα έπεφτα , να εδώ , για να πνιγώ." λέει ειρωνικά δείχνοντας την πισίνα.
"Αστεία.. εγώ φταίω που προσπαθώ να είμαι ευγενικός." της κάνει μια χειρονομία.
"Σόρρυ Τζίμμυ 😎" απαντάει η Νεφ κάνοντας μια γκριμάτσα λύπης.
"Τέλος πάντων να περνάτε καλά ,θα ξανά περάσω αργότερα." απαντάει και μου κλείνει το μάτι.

"Ωραίοι είναι οι Βραζιλιάνοι, δεν μπορείς να πεις." λέει η Νεφ ,η οποία έχει σταμπάρει ήδη έναν.
"Ε εντάξει καλοί είναι" απαντάω πίνοντας λίγο από το ποτό που μου έφτιαξε το παιδί στο μπαρ.
«κατι ελαφρύ για να μην καταλήξω γυμνή με έναν Βραζιλιάνο στην πισίνα» πρέπει νά λέγεται, γιατί εγώ αυτό του είπα.
Δεν περνάνε δέκα λεπτά και ο Βραζιλιάνος που έχει σταμπάρει η Νεφ μαζί με έναν φίλο του κάνουν μια εμφάνιση στην παρέα μας.
"Γεια σας κορίτσια. Τόση ώρα κοιταζόμαστε, είπαμε , είναι αγένεια να μην έρθουμε να συστηθούμε. Εγώ είμαι ο Φελίπε και απο εδώ ο Μιγκέλ." λέει ο ξανθός.
"Και πολύ καλά κάνατε, εγώ είμαι η Νεφέλη και αυτή είναι η Μάγκι." δείχνει τον ενθουσιασμό της η Νεφ.
Αφού μιλήσαμε για κάμποση ώρα ,ο Φελίπε και η Νεφ εξαφανίστηκαν και έμεινα μόνη μου με τον Μιγκέλ, ο οποίος πρέπει να παραδεχτώ πως ήταν πολύ αστείος και με έκανε να κλαίω από τα γέλια.
Σε μια στιγμή γυρνάω το κεφάλι μου γελώντας και βλέπω έναν Τζίμμυ 😎 να μας έχει καρφώσει με το βλέμμα του. Επίτηδες βάζω το χέρι μου στο μπράτσο του Μιγκέλ , ρωτώντας τον αν γυμνάζεται. Χωρίς να χάσει χρόνο, ο Τζίμμυ 😎 εκτοξεύεται δίπλα μας.
"Επ παιδιά τι γίνεται, Μιγκέλ κάτι σου είπα. " του λέει έτοιμος να του ορμήξει.
"Ελεύθερος είμαι να φλερτάρω με όλα τα κορίτσια του πάρτυ, γι'αυτό δεν με πληρώνεις?" ρωτάει το ίδιο επιθετικά ο Μιγκέλ.

Ουαου τι μίσος είναι αυτό.

"Όχι με την Μάγκι." απαντάει μέσα από τα δόντια του ο Τζίμμυ 😎.
Ωπα δεν το κατάλαβα αυτό. Τι είμαι , ιδιοκτησία σου ρε γελοίε?!

"Ωραία πάω σε άλλη." απαντάει ο Μιγκέλ με την σειρά του. Πριν προλάβει να φύγει όμως, ο Τζιμμυ 😎 τον πιάνει από τον καρπό. Κοιτάζονται για κάποια δευτερόλεπτα στα μάτια με μίσος και απέχθεια μέχρι που ο Μιγκέλ φεύγει.
Ο Τζιμμυ 😎 φεύγει έξαλλος από την άλλη μεριά και μένω μόνη μου για τα επόμενα 20 λεπτά μέχρι η Νεφέλη να τελειώσει τις δουλειές της με τον Φελίπε.

"Ρε τι ζηλιάρης είναι αυτός!" σχολιάζει όταν τελειώνω την περιγραφή της τρέλας που μόλις έζησα.
"Καλά μόνο αυτό έχεις να πεις?" την ρωτάω.
"Βρε Μάγκι, δεν είμαι και πολύ συγκεντρωμένη τώρα. Θες να γυρίσουμε σπίτι και αύριο το πρωί με καθαρό μυαλό να τα αναλύσουμε όλα?" με ρωτάει σχεδόν παρακαλώντας.
"Ενταξειι.. έχεις κάρτα τουλάχιστον , να πάρουμε τηλέφωνο να έρθουν να μας πάρουν?" την ρωτάω και γνέφει αρνητικά.
"Πάμε να πούμε στον Τζίμμυ 😎 να μας δώσει το κινητό του, σίγουρα θα έχει."
προτείνει καθώς κατευθυνόμαστε προς το μέρος του.
"Τζίμμυ 😎 δώσε μας το κινητό σου να πάρουμε ένα τηλέφωνο" τον προστάζει αδιάφορα η Νεφ και αυτός υπακούει δίνοντας της κινητό ενώ μου πιάνει την κουβέντα.
"Λοιπόν Μάγκι πώς πέρασες?" με ρωτάει υπενθυμίζοντας μου συνεχώς πόσο αστραφτερό είναι το χαμόγελο του.
"Ωραία ήταν." του χαμογελάω ευγενικά. Ε μας έδωσε και το κινητό του ο καημένος να πάρουμε τηλέφωνο, να μην του χαμογελάσω και εγώ λίγο να χαρει.
"«Θάρρος ή αλήθεια» τελικά δεν παίξαμε." διαπιστώνει κάνοντας μια γκριμάτσα.
"Ναι κρίμα..δεν πειράζει στο επόμενο πάρτυ." του απαντάω αμήχανα ενώ εύχομαι η Νεφ να τελειώνει με το τηλεφώνημα.
Και εκείνη τη στιγμή σαν να με άκουσε, φωνάζει το όνομα μου και μου λέει να πάω λίγο πιο εκεί που είχε πάει για να πάρει τηλέφωνο.
Καθώς την πλησιάζω μου λέει τρομοκρατημένη:
"Τελικά ίσως κάναμε ένα λάθος. Ο Τζίμμυ 😎 δεν φαίνεται να θέλει εσένα."
"Τι εννοείς?"ρωτάω και μου δείχνει την οθόνη του κινητού του η οποία έδειχνε μια συζήτηση. Κοιτώντας το όνομα μένω με το στόμα ανοιχτό.

Μιγκέλ❤️

Σηκώνουμε ταυτόχρονα το κεφάλι και κοιτάμε τον Τζίμμυ😎 ο οποίος γελάει με τους φίλους του και κρατάει μια μπύρα στο χέρι.Σε μια στιγμή, πίνει λίγο από την μπύρα του και το βλέμμα του στρέφεται προς την μεριά του μπάρ. Καθώς ακολουθούμε και εμείς με την σειρά μας το βλέμμα του , αντικρίζουμε αυτό που φοβόμασταν: τον Μιγκέλ να ανταποδίδει το βλέμμα κλείνοντας του το μάτι.

Κάτι παίζεται μεταξύ του Τζίμμυ 😎 και του Μιγκέλ και μόλις επιβεβαιώθηκε.😯

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞
ΣΟΚ ΣΟΚ ΣΟΚ ΣΟΚ
Ποιος το περίμενε αυτό?!
NOBODY!
Μουαχαχαχα😈
Έτσι είμαι εγώ, απρόβλεπτη.
Χμ🤔 κάποιες φορές ίσως
Τελος πάντων.. πάνω είναι ο Μιγκέλ μας😯
Σχόλιο ✏️ αστερακι 🌟 και τα λέμε το επόμενο Σάββατο 💕

Pandaκια μουυυ ❤️🐼

School TroublesWhere stories live. Discover now