10.

769 55 0
                                    

Celý deň som sa tešila len na večer. Ani neviem prečo. Spoločnosť Malfoya nie je to pravé orechové no napriek tomu to bolo celkom príjemné. Bola to predstava kľudného večera bez všetkých klebiet a Hermiononino nadávania na Rona, Harryho oblizovanie sa s Cho, Deanove výčitky a u každého sa niečo nájde. Za to Malfoy ten len ticho sedí občas dačo povie ale buď sa len pochytíme nad čím sa nakoniec aj zasmejeme ale sme len ticho, akoby tam ten druhý ani nebol a to je na tom skvelé.

„Kam ideš láska?" zastavil ma Dean keď som sa chystala vyjsť z klubovne. „Len sa prejsť." usmiala som sa a dala mu pusu na líce a chcela som odísť ale zachytil ma za ruku. „S kým?" S Malfoyom, pomyslela som si. Predstavila som si ako by asi Dean na takú odpoveď reagoval a musela som sa pousmiať. „Sama predsa ty si tu baby hore, s kým iným by som asi tak šla?" podozrievavo sa mi zabodával pohľadom do očí. To že mi neveril nebola žiadna novinka ale pokiaľ som zase nechcela byť podrobená výsluchu snažila som sa tváriť akoby som nič neskrývala.

„Fajn. Uži si prechádzku." poprial mi a odišiel. Nezaujato som mykla plecami a vyšla z klubovne do tmavých chodieb Rokfortu. Inokedy by som sa pravdepodobne Deanovi doprosovala aby sa netváril že mu to je jedno a že mi neverí ale popravde teraz to bolo jedno mne.

„Nazdar." keď som prišla k jazeru Malfoy tam už sedel. „Máš dobrú náladu." skonštatoval. „Áno,chceš vedieť prečo?" opýtala som sa s úsmevom a sadla si na deku, ktorú zrejme vyčaroval on. „Nie." odbil ma a ďalej hádzal žabky s kameňmi. „Tak ja ti to teda poviem keď si taký nedočkavý." povedala som ironicky a spustila som:

„Môj priateľ je idiot moja najlepšia kamarátka šialená intrigárka, môj najlepší kamarát so svojou frajerkou nechutný, spolubývajúce sú klebetnice, brat slepý hlupák a ja pravdpodobne psychopatka pretože tu sedím s miláčikom dievčat z rokfortu pri ktorých hrozí že keď sa to dozvedia vyškriabu mi oči a vytrhajú vlasy." dokončila som svoj monológ s úsmevom na perách a Malfoy sa slovo za slovom čoraz viac nechápavo.

„To že si psychopatka potvrdzujem rovnako tak že som miláčik žien a súhlasím aj s opisom chrabromičanov ale jednej veci nerozumiem." „A to?" zaujímala som sa. „Prečo sa ešte stále vláčiš s Thomaosm keď je to taký idiot." nad tým som sa zamyslela. „Vlastne ani neviem. Keď som si povedala že Harry je naozaj len môj kamarát a to pobláznenie do neho ma prešlo Dean bol jediný s ktorým som si rozumela tak dobre aby som mu o tom povedala a on ma nevysmial ba dokonca keď som bola s ním všetko ostatné akoby neexistovalo." ostalo ticho.

Dlho som rozmýšľala nad tou istou otázkou prečo sme vôbec spolu a teraz som si konečne odpovedala. „Takže už nie si zamilovaná do Pottera?" „Nie, je to môj najlepší kamarát ale...to je všetko. Oveľa radšej by som bola keby sa dal do kopy s Hermionou a ona pochopila že Ronald vidí len Lawender a dievča ako je ona si ani nezaslúži." rozčúlila som sa keď som si zase spomenula ako sa Hermiona trápi kvôli Ronovi a čo všetko robí len kvôli tom aby si ju všimol. Ako ten blbý večierok s Mcglagenom...

„Tak počkať Grangerka že je zamilovaná do lasičiaka?! To nemôžeš myslieť vážne veď ona je krásna žena a múdra a skvelá čarodejnica a on... Pre Merlina." „Niečo mi o tom hovor vieš si predstaviť ako to vo mne vybuchlo keď mi to povedala?!" „Asi by som sa šiel na mieste obesiť." „Ver že som od toho nemala ďaleko." „Alebo jeho." „Za bratovraždu sa sedí 10 rokov." „Nie keď ti to nedokážu." chcela som pokračovať keď som si niečo uvedomila a rozosmiala som sa. Prekvapene sme na seba pozerali, ani jeden z nás nečakal a nevedel vysvetliť čo sa to vlastne stalo. „Toto bol náš najdlhší..." „A jediný normálny rozhovor." prerušil ma a mal pravdu, presne toto som totiž chcela povedať.

„O Merlin!" vykríkla som a vyskočila na nohy. „Čo sa deje?" nechápal Malfoy a šokovane sa postavil tiež. Obzeral sa okolo seba asi čakal že nás tam niekto videl. „Práve som ti prezradila tajomstvo mojej kamarátky a aj moje a..." nemohla som pokračovať lebo ma prerušil Malfoyov smiech. „Hej!" okríkla som ho ale on sedel na zemi a takmer sa váľal od smiechu. „Nechápem čo je na tom také vtipné." zamračila som sa a stále nič. Uškrnula som sa a naštvane som sa po ňom hodila, čo nečakal a spadol na zem, no zem nebola zrovna rovná čo bolo na hovno pretože sme sa akosi skotúľali až ku brehu kde sme spadli do vody.

„Malfoy ty idiot!" vykríkla som sa a rýchlo som sa snažila postaviť z tej ľadovej vody. „JA! Ty si sa po mne vrhla!" naštval sa a stiahol ma späť do vody načo som od hrôzy z tej zimy vykríkla. „Nevrhla som sa po tebe." namietala som v snahe že ma pustí no márne namiesto toho som skončila s hlavou pod vodou. Keď som sa vynorila ten idiot sa smial, doslova sa na mne zabával. „Až teraz sa po tebe vrhnem!" vykríkla som a tak som aj urobila. Pár sekúnd som ho držala pod vodou kým ma zo seba nezhodil. „Čo ma chceš utopiť?" „Áno, prekvapuje ťa to?" opýtala som sa s vážnym tónom. Prisahala by som že na chvíľu uvažoval či to myslím naozaj vážne alebo len žartujem. 

Ginny/DracoWhere stories live. Discover now