22.

759 44 0
                                    

„Páni poďte sa pozrieť nič lepšie už dnes neuvidíte." zvolal Zabini nadšene a mierne odstúpil.„Zlez zo mňa!" zavrčala som na Malfoya ktorý nevyzeral žeby mu táto poloha veľmi vadila. Keď som sa konečne mohla pohnúť rýchlo som si prekrížila ruky na prsiach aby som zakryla aspoň niečo, no moc to teda nepomohlo.

„Čuš Blaise!" ohriakol ho Malfoy a rýchlo strhol zo svojej postele deku a prehodil mi ju cez ramená. „Vypadnite."„ČO?" vykríkli všetci obyvatelia izby naraz.„VON!" všetci sa neochotne postavili a odišli. Keď sa zavreli dvere nevedela som či sa mám smiať alebo plakať.„Tak...kde sme to skončili?" neveriacky som po ňom hodila vankúš z najbližšej postele.„Si idiot Malfoy!"

Otvoril skriňu a vybral  jednu zo svojich košieľ.„Vďaka." zamrmlala som podráždene a chcela som sa obliecť ale on na mňa stále zízal.„Nemôžeš sa láskavo otočiť?"„Weasleyová práve si sa so mnou skoro vyspala ale vadí ti keď sa na teba pozerám?" opýtal sa neveriacky so smiechom.„Trhni si." otočila som sa mu chrbtom a rýchlo si obliekla košeľu. Ani neviem ako rýchlo sa ku mne dostal a zľahka mi položil ruky na pás a pery na krk.„Malfoy!" zasyčala som ale rýchlo som zmĺkla pretože pri jeho bozkoch sa mi z úst dral slastný ston.

Otočil si ma tvárou k sebe a začal jemne bozkávať. Moje nohy zase skončili okolo jeho pása a behom sekundy sme ležali na posteli.„Neviem načo si sa vôbec obliekala." uškrnul sa a pomaly ma začal vyzliekať. Keď mi rukou zašiel pod sukňu a hladil ma po vnútornej strane stehien striaslo ma načo sa okamžite odtiahol.„Weasleyová prosím len mi nepovedz že si panna." povedal vážne a ruku stiahol preč. 

„Toto som fakt nepotrebovala vidieť." obomi nami trhlo tak že Malfoy neudržal rovnováhu a spadol z postele.„PANSY!" vykríkol naštvane zo zeme a rýchlo sa štveral na nohy.„Chcela som si len požičať knihu...už ju nechcem. Nenechajte sa rušiť." vyškierala sa od ucha k uchu a rýchlo sa stratila za dverami. Neverila som že je toto ešte vôbec možné, nemala som ani silu vôbec nejako zareagovať len som si neveriacky povzdychla.

„Nám to fakt nie je súdené." zhodnotila som zhrozene a zase som sa začala obliekať.„Kam ideš?" opýtal sa ma nechápavo.„Preč skôr než sem vletí ešte aj Snape." Na dnes toho bolo viac než dosť, bez pozdravu som vyšla na chodbu ale takmer okamžite som skončila pritlačená o stenu s rukami prichytenými nad hlavou. 

„Keď budeme mať súkromie zažiješ najlepší sex vo svojom živote." zašepkal mi ucha. Tak veľmi som sa po ňom chcela hneď vrhnúť ale nečakaných divákov už bolo dosť. Navyše som mu to tak nemohla uľahčiť, no nie?„Bude najlepší, pretože ho budeš mať so mnou." usmiala som sa tajomne a naposledy som ho pobozkala, pred tým než som zahanbene vybehla z klubovne sprevádzaná zvedavými pohľadmi všetkých prítomných.

 Pohľad tretej osoby.

Vo chvíli ako Ginny Weasleyová utiekla z klubovne Blaise Zabini bral schody po dvoch aby sa čo najrýchlejšie dostal k svojej izbe. Pred ňou našiel svojho najlepšieho kamaráta sedieť opretého o studenú stenu.„Aké to bolo?" vyhŕkol ako prvé.„Nespal som s ňou." Odpovedal Draco a pošúchal si spánky.„Prečo nie?"„Pretože si nás najprv načapal ty s chalanmi a potom do izby vletela Pansy, presne preto!" vyštekol Draco naštvane ale nie vyčítavo. Sám si za to mohol, horšie miesto ako ich izba sa fakt asi ani vybrať nedalo. „Do pekla Draco uvedomuješ si čo by sa stalo keby sme to neurobili?" Draco namiesto na svojho priateľa pozrel  do stropu a sám pre seba si s úsmevom zašepkal:„Viem." 

„Ty a Ginny ste teraz..." pokúšal sa naznačiť Blaise ale nečakal veľmi priaznivú odpoveď.„Nie je žiadne ja a ona a ani nebude. Ona je krásna múdra, šikovná, sebavedomá, skvelá metlobalistka, silná a jednoducho tá najúžasnejšia žena akú som kedy stretol a ja som...smrťožrút." Draco sklopil hlavu a vložil si ju do dlaní, zatiaľ čo si jeho kamarát súcitne prisadol vedľa neho. Ani jeden z nich si nevšimol prísť tretiu osobu. 

„Ty ju miluješ." ozvala som milo. Obaja sa prudko otočili.„Áno Pansy milujem a práve preto ju musím nechať ísť. Čo by mi povedala ak by zistila čo som urobil Katie a jej bratovi...a čo urobím Dumbledorovi." Pansy Parkinsonová si vedľa neho prisadla z druhej strany ako bol Blaise a položila mu ruku na rameno. 

 „To sa musíš opýtať jej." Všetci traja tam takto sedeli aj dávno po tom čo celý hrad už spal bez toho aby mali v pláne ísť každý svojou cestou, ponorený vo vlastných myšlienkach aj keď týkajúcich sa rovnakej veci...Ginny Weasleyovej, ktorá na druhom konci hradu ležala vo svojej posteli a hľadela von oknom zmätená zo seba samej pritúlená k čiernemu saku jej...kamaráta?

Ginny/DracoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora