23.

754 48 3
                                    

  „Pozri kto ide." Blaise rýchlo drgol do svojho kamaráta keď zbadal neďaleko kráčať osobu ktorá je témou ich rozhovorov už celý týždeň. Draco sa pohotovo prehrabol vo vlasoch a narovnal si košeľu. „Vy dvaja teda viete ako byť nenápadný." pretočila očami Pansy. „Nejdeš za ňou?" dodala spýtavo. „Iste a čo asi tak povie? Potter, lasičiak, Grangerka a zvyšok chrabromilu uhnite chcem si pokecať s láskou môjho života." Blaise napodobnil Dracov hlas a tým hnedovlasú slizolinčanku ako vždy rýchlo naštval. 

„Skončili ste?" zamračil sa na nich Draco a zabránil pokračovaniu hádky.„Merlin nechajte to na mňa." vyštekla Pansy a rozbehla sa cez chodbu k svojim chrabromilským spolužiakom. Celá chodba sa na ňu vyjavene pozrela vo chvíli ako zo zadu s celej sily vrazila do Harryho Pottera a Seamusa Finnigana a všetci traja s buchotom spadli na zem. „Parkinsonová!" vykríkla Parvati Patilová a snažila sa spolu s ostatnými zodvihnúť svojich priateľov. 

„Merlin tak veeeeľmi ma to mrzí o niečo som zakopla." vyhovárala sa falošne a namiesto toho aby sa postavila, pritlačila tých dvoch ešte viac k zemi aby to natiahla čo najviac. Medzitým Draco pribehol k Ginny a potiahol ju za ruku. Kým sa všetci venovali rozcapenej trojici oni dvaja sa nenápadne vytratili.

Ginny

„Pansy bude v pohode?" opýtala som sa keď sme zastavili až pred chrabromilskou klubovňou. „Okrem toho že si každý kto to videl myslí že jej šibe tak hej bude okey." zasmial sa Draco čím rozosmial aj mňa. Keď nastalo ticho cítila som sa dosť trápne. Draco si zase prehrabol vlasy a neisto pozeral všade naokolo len nie na mňa. „Máš nejaký dôvod prečo si ma sem vytiahol?" nebol dôvod to takto ďalej naťahovať, ak niečo chce nech mi to povie rovno ak nie...nemáme čo ďalej riešiť. Tak ako som rozprávala s Hermionou na druhý deň keď sme sa spolu skoro....no. Každopádne som sa definitívne rozhodla že nebudem samú seba zaťahovať do problémov, s Malfoyom som skončila aj s celým tým divadlom čo sme posledné mesiace nacvičovali. Bola to chyba, ktorú som oficiálne hodila za hlavu.

„Celý týždeň sa mi vyhýbaš." zhodnotil. Súhlasne som prikývla, pretože som to naozaj robila. Zámerne. „Prečo to robíš?"„Pretože nemám dôvod sa s tebou stretávať." povedala som priamo. Nepáčilo sa mi ako to znelo a čo som videla v jeho očiach keď som to vyslovila. Pripadalo mi to akoby som v ňom niečo zlomila.„Aha." povedal nezaujto. Bez slova ma obišiel a odchádzal preč. „To je všetko čo si mi chcel povedať?" ostala som zaskočene stáť. Tak urobí taký cirkus len aby ma vylákal preč kvôli tomuto? 

„Chcel som ti povedať že ťa milujem Weasleyová ale ty nemáš dôvod so mnou byť." stál otočený ku mne chrbtom ani sa neobťažoval pozrieť sa na mňa. Po tom čo mi povedal sa mu ani nečudujem. Prekvapene som otvorila ústa a netušila som čo povedať alebo urobiť. Keď sa však pohol na odchod nemohla som dovoliť aby odišiel, aby som ho znova stratila. Po tomto už to nesmiem dovoliť nikde. „Draco!" vykríkla som zúfalo len aby zastal a keď tak urobil a otočil sa skočila som mu do náruče. 

Silno ma objal a dal mi jemný bozk do vlasov. Mierne som sa odtiahla a omotala mu ruky okolo krku. „Aj ja ťa milujem Malfoy." usmiala som sa a odstránila medzeru medzi nami.„Nemáš teraz náhodou voľnú izbu?" uškrnul sa začo som ho buchla do hrude.„Ty si neskutočný!" zvolala som neveriacky. „Neskutočne krásny." žmurkol na mňa zvodne. „A áno mám voľnú izbu." zašepkala som mu do ucha pričom som mu ho jemne pohrýzla.

Za ruku som ho ťahala za sebou do mojej izbe bez povšimnutia blbých kecov tučnej pani a ostatných obrazov v klubovni na adresu slizolinčana, ktorý tam nemá čo robiť. Keď som za nami zavrela dvere už som nechcela čakat a hneď som sa na neho vrhla. Srať na to čo som sľúbila Hermione túžila som po ňom a nedokázala som sa ďalej klamať. Aj keby som tento skutok mala do konca života ľutovať viac by som si vyčítala že som nič neurobila a nechala si ho ujst pomedzi prsty.

„Ginny... Ginny počkaj." zastavil ma cez bozky a mierne od seba odtiahol. Ostala som úplne vykoľajená, netušila som prečo to urobil, bola som presvedčená že to chce tiež. „Nešiel som za tebou aby som sa s tebou vyspal... Samozrejme to chcem a veľmi..." dodal rýchlo keď som skrivila ústa do grimasy. „... Ale nechcem aby si to ľutovala keď to urobíš." odvrátil odo mňa zrak a dokonca zložil ruky ktoré mal dovtedy položené na mojich ramenách. „Prečo by som mala Draco?" jemne som mu položila dlaň na teplé líce a chcela som aby sa na mňa pozrel. Urobil to len na zlomok sekundy a potom hneď zahanbeme sklonil hlavu: „Pretože som smrťožrút."

Ginny/DracoWhere stories live. Discover now