„Ahoj!" zvýskla som radostne a s úsmevom som sa zvalila na zem pričom som mu položila hlavu na nohy.„Pila si?" bola prvá reakcia Malfoya keď som na neho zdola spokojne pozerala.„Vôbec nie, ale niečo by som si dala." skonštatovala som a naozaj som dostala chuť na niečo ostré.„Čo tak mňa?" rozosmiala som sa, ani neviem prečo ale bolo mi to naozaj vtipné a potom ešte tá predstava. Ani som si neuvedomila ako nekontrolovateľne som sa smiala a ako následok toho sa začal smiať aj Malfoy.
„Do pekla Weasleyová ty máš teda dobrú náladu." „Ani si nevieš predstaviť ako veľmi." uznala som už vcelku pokojne. „Povieš mi aj čo ťa takto rozveselilo?" pokrútila som hlavou.„Ak ma chytíš!" vykríkla som a už som bola na nohách. Bežala som smerom k lesu a aj keď som mala značný náskok s jeho metlobalovou postavou a kondičkou mu trvalo sotva pár sekúnd keď mi bol v pätách. Hádam si nemyslel že mu to uľahčím, rýchlo som využila svoje schopnosti z metlobalu a kľučkovala som pomedzi stromy.
„Zbláznila si sa veď sme v zakázanom lese!" vrčal po mne ale ja som stále bežala ďalej.„Dráčik ty sa snáď bojíš?" vyplazila som mu jazyk a on neveriacky vytreštil oči a skrútil hornú peru.„Weasleyová užaj poď sem!" kričal za mnou a snažil sa chytiť ma. Zvýskla som keď bol tesne za mnou a ako som sa stále otáčala aká vzdialenosť je ešte medzi nami nevšimla som si trčiaci koreň stromu a zakopla som. Nebola som však jediná kto ho nevidel a tak sme obaja leteli dole cez lístie trávu, konáre a Merlin vie cez čo ešte, až kým sme dopadli na tvrdú zem. Ja som mala to "šťastie" že som spadla chrbtom a Malfoy pristál na mne. Rukami sa však stihol akosi zaprieť aby ma svojím telom nerozpučil.
„Viem že ma túžiš pobozkať." zašepkala som zvodne a on zbledol ešte viac ako zvyčajne. Prisahám že ak by ho niekto teraz postavil k stene splynie ako chameleón.„Načo ešte čakáš?" opýtala som sa akože posmutne a on najprv mierne zatriasol hlavou a potom po mne vyštartoval. Doslova sa mi vrhol na pery ako drak! Tak som vypleštila oči až som mala pocit že mi vyletia. Okamžite, teda keď som sa spamätala, čo bolo teda dosť dlhá chvíľa, som ho zo seba zhodila.
„ČO TO ROBÍŠ?!" vykríkla som zmätene a odtiahla som sa ďalej.„Ty si povedala že..."„Robila som si z teba srandu nikdy v živote by ma nenapadlo,..že...by...si...ty...ma..." tak som sa zakoktala že už som ani nevedela či to čo hovorím vôbec dáva zmysel. V tej chvíli on však vybuchol do hlasného smiechu.
„Prečo sa smeješ?!" vykríkla som naštvane a zatínala ruky do pästí.„Pretože keby si videla svoj výraz smiala by si sa aj ty." povedal cez smiech a utieral si slzy. Jasné že to urobil naschvál! Merlin Ginny ako môžeš byť taká blbá a nedošlo ti to hneď. „Ty prekliaty bastard! Nenávidím ťa Malfoy vieš o tom?!" päsťami som mu búchala za každým slovom do hrude.„Teraz mi už povieš prečo máš takú dobrú náladu?"„MALA! Malfoy, až kým si mi ju nepokazil." pripomenula som mu namrzne zatiaľ čo on sa tváril až príliš spokojne.
„Vráťme sa kým nás tu niečo nezožerie. Teda mňa, ak by sa dotkli teba museli by ešte veľmi dlho tráviť." nad Malfoyovou poznámkou som pretočila očami a vykročila späť k hradu. Počas cesty som mu porozprávala čo sa predchádzajúcu noc stalo načo on len nechápavo krútil hlavou. „Vy chrabromilčania ste divný." povedal ako prvé keď som skončila. Obaja sme sa zasmiali, boli sme už tesne pred hlavnou bránou keď zrazu zastal a nevraživo sa díval smerom k nej. Zbadala som Deana ako drží okolo pliec jednu moju spolužiačku z bystrohlavu.
„Si v poriadku?" opýtal sa ma Malfoy zatiaľ čo ani jeden z nás z nich nespúšťal oči. Rovnako tak oni, teda jej to bolo zjavne jedno ale Dean ma prepaľoval pohľadom. Ešte aby bol on nasraný! Mňa obviňuje že ho podvádzam a on si deň po rozchode ide na rande s inou! Cítila som ako sa mi od zlosti chveje sánka.„Ale áno." otočila som sa tvárou k nemu a za mikinu som si ho pritiahla k sebe. Toto bol veľmi zaujímavý deň, už druhý krát som sa bozkávala s Malfoyom. Prúdila mnou zlosť a pomstychtivosť ani neviem kedy som sa naposledy cítila tak...slizolinsky.
Dúfala som že sa Dean stále pozerá a že ho to vnútri už trhá na kúsky! Ako prvý sa po chvíli odtiahol Malfoy, vedela som že to znamená že Thomas už odišiel.„Tak toto by som do teba nikdy nepovedal Weasleyová." prehlásil a vykoľajene si prehrabol vlasy. Všimla som si že to robí stále keď ho niečo vyvedie z miery.„Je veľa vecí ktoré o mne nevieš Malfoy...a pravdepodobne ich ani nikdy nezistíš. Dobrú noc." Usmiala som sa a venovala mu ešte jeden letmý bozk na líce. Keď som tesne pred tým ako som vošla do hradu na neho ešte raz otočila stál na tom istom mieste a vyškieral sa na mňa. Pretočila som očami a išla do klubovne.
Pohľad tretej osoby
„A tebe sa čo stalo?" opýtal sa Blaise Zabini svojho najlepšieho kamaráta keď vošiel do izby, ako vždy okolo polnoci. Draco nechápal prečo sa tak vyškiera a tak ho len ignoroval a podišiel k svojej posteli na ktorú sa unavene zvalil. „Spadol som v lese." odpovedal jednoducho. Až vtedy na svetle uvidel na jeho čiernej mikine hnedé fľaky od zeminy a blata.„Čírou náhodu si nespadol aj na nejakú dievčinu?" ledva sa držal aby nevybuchol do spontánneho smiechu. Draco po ňom hodil nechápavý pohľad ale celkom sa mu nechcelo venovať tomu pozornosť, Blaise si vždy dokázal nájsť niečo s čím do kohokoľvek rýpať aj keď podstatu chápal len on sám.
„Bol som sám." povedal pokojne Draco a vyzliekol si špinavé veci. Všimol si jemne oškreté dlane, načo v duchu zanadával na svoju ryšavú kamarátku lebo to bola jej práca že sa ocitli v tom lese.„Tak čo si si potom skúšal rúž? Poviem ti tento odtieň ti fakt ide k pleti." pridal sa Theodor Nott a už sa na ňom zabávala celá izba vrátane ich dvoch ďalších spolubývajúcich.„Ty si zas s kým bol?!" vyštekla naštvane Pansy ktorá sa odrazu objavili bez zaklopania medzi dverami. Draco absolútne nechápal o čom to všetci jeho priatelia točia ale vražedný pohľad jeho kamarátky sa mu nepáčil. Ona sa zabáva na všetkom a ak nie...je to vážne.
„Nemôžeš s tými tvojimi štetkami už prestať?" vybehla na neho a s tresknutím dverí zase odišla.„Povie mi kurva niekto čo sa to tu deje?!" vykríkol naštvane Draco a rozhodil rukami. Jediný kto sa ešte ako tak neválal od smiechu bol Theo ktorý mu podal malé zrkadlo. Keď Draco uvidel svoju tvár zhrozil sa. Okolo úst mal rozmazaný ženský rúž a jasne vedel komu patrí.„Pochybujem že mi uveríte keď vám poviem že je to inak ako to vyzerá." povedal beznádejne mladý Malfoy a odpoveď mu bola jasná a po chvíli sa ne ovládol ani on a zabávali sa všetci.
„S kým si sa tak vášnivo bozkával Draco?" vyzvedal Blaise a medzi tým vymenovával mená všetkých pekných dievčat ktoré ho napadli.„S tou ktorá by o vás chlapci ani bicykel neoprela." uškrnul sa Draco čím ich debatu spokojne ukončil a išiel sa osprchovať. Celý čas sa bezdôvodne vyškieral, a síce jeden dôvod mal. Ginny Weasleyovú.
YOU ARE READING
Ginny/Draco
FanfictionJe rok 1996. Zatiaľ čo Ginny rieši problémy so svojím priateľom Deanom Thomasom, Draco má problémy o ktorých vie len on sám. Obaja od nich chcú len občas uniknúť ale ich častá vzájomná prítomnosť nakoniec prinesie niečo iné. Čo ak sa ale Ginny nako...