„Umieram." prehlásila som ráno keď sa ma Hermiona pokúšala zobudiť do školy.„Pre Merlina Ginny vyzeráš strašne!" A ja som si márne myslela že táto veta namiesto ranného pozdravu je už za nami. Hermiona okolo mňa pobiehala, teda myslím že to bola ona jediné čo som videla boli nejaké škvrny, a hľadala teplomer či ako sa volá tá muklovská vec.„Si chorá." prehlásila pár minútach.„Ale nehovor." neodpustila som si a snažila som sa aspoň posadiť.„Lež! Ja pôjdem za madam Pomfreyovou nech si dá nejaké lieky a za profesorkou Mcgonagallovou že neprídeš pár dní do školy."
Kým odišla doniesla mi džbán plný čaju pozatvárala okná a pozakrývala ma až po krk. Divím sa že mi k posteli nepriniesla prenosný záchod aby som z nej nemohla vyjsť ani na pár minút. Keď som už tam bola sama a nemala som čo robiť zobrala som si jednu z Hermioniných muklovských kníh. Musím povedať že muklovia majú naozaj skreslený pohľad na čarodejnícky svet no napriek tomu to nebolo až také strašné. Prerušilo ma ťukanie na okno. Stála v ňom malá čierna sovička s odkazom. Zvedavo som jej otvorila a ona sa hneď usadila na mojej posteli. Bola naozaj veľmi rozkošná.
Ty prekliata Weasleyová, neželaj si ma keď sa mi dostaneš do rúk, kvôli tebe nemôžem pomaly ani vstať z postele. Dúfam že si na tom rovnako. M.
Keď som si to prečítala vybuchla som do nekontrolovateľného smiechu. Predstava ako Malfoy leží v pyžamku, ešte bledší ako obyčajne s červeným nosom a Zabini ho obskakuje s čajom a sirupmi bola jednoducho na nezaplatenie. Zobrala som pergamen a rýchlo na neho načmárala:
HAHA, tak ti treba ja som zdravá ako rybka, dúfam že ti to neprejde aspoň do prázdnin a ja budem od teba mať pokoj. S nenávisťou W.
„Odnes to svojmu prekliatemu pánovi." odkaz som podala sove do zobáku a opäť som si ľahla. Odrazu som sa aj cítila akosi lepšie, mala som síce horúčky, hlava mi išla prasknúť a pomaly som nedokázala dýchať ale pri srdci ma hrialo že nie som jediná kto takto dopadol. Neprešlo ani 10 minút keď bola sova naspäť.
Klamárka! Blaise stretol Grangerku v nemocničnom krídle keď ti brala lieky, vraj si ako mŕtvola. PS: čo bude s našimi prútikmi?
Do riti Hermiona! Zanadávala som si v duchu. To však bolo nič, keď som si spomenula na včerajšiu noc zhrozila som sa. Hermiona ma v takomto stave nikam nepustí a fakt neviem ako by som sa mohla vyhovoriť prečo je môj prútik (spolu s oblečením!) vo Filchovom kabinete.
Musíme ich čo najskôr dostať späť než to Filch povie Snapeovi a Mcgonagallke! Hermiona ma ale nepustí von z izby...
Ani mňa Blaise. Uvedomuješ si že nás za to môžu vyhodiť a to len kvôli tebe!
Ale čo Dráčik si nechá rozkazovať od Zabiniho? A mal by si mi byť vďačný! Keby sme neboli pri stromostrážcoch Filch by nás načapal rovno spolu pri dube!
Sklapni Weasleyová mne nikto nerozkazuje! A aj ty sa nechávaš komandovať od Grangerky...síce pri nej človek nikdy nevie, je nebezpečná.
Od kedy sa jej bojíš? Aha už viem žeby od vtedy čo ti zlomila ten krivý frňák v treťom ročníku?
Nemám krivý nos to je prvá vec a druhá ja sa jej nebojím len hovorím že je šibnutá a nevieš kedy ťa môže prekliať.
Jediný šialenec si tu ty, ktorý normálny človek sa pustí do hypogrifa? Počuj Malfoy...čo keby sme po tie prútiky poslali Blaisea a Hermionou?
Ja nehodlám vysvetľovať ako sa to stalo, môj kamarát ma bude mať za blázna! Urob to ty!
Fajn ty zbabelec, pošli ho za mnou a ja to pokojne vysvetlím aj jemu narozdiel od teba sa nebojím svojej vlastnej kamarátky takže to poviem aj Hermione.
Nemám ťa rád.
Ja teba ešte menej.
Ja teba najmenej!
Trhni si!
Až po chvíli som si začala uvedomovať vážnosť situácie do ktorej som sa práve dostala. Bolo mi úplne ukradnuté čo si bude myslieť Zabini ale ako to mám do pekla vysvetliť Hermione? Veď po mne okamžite vrhne kliatbu a posledné čo v uvidím bude záblesk zeleného svetla.
Keď sa ozvalo zaklopanie tak som sa zľakla že som zletela z postele. Rýchlo som sa pozbierala a všetky správy od Malfoya som zasunula po vankúš na ktorý som sa rýchlo hodila.„Ďalej!" zakričala som a tvárila sa ako na smrteľnej posteli pre prípad že by to bola profesorka alebo ešte horšie Hermiona!
„Ahoj Weasleyová." pozdravil ma veselo Zabini a div že som nedostala porážku. Ako sa sem on do pekla dostal?!„Poslal ma Draco vraj mi máš niečo povedať a..." z habitu vytiahol malú fľaštičku s jasne modrou tekutinou,„Toto je elixír čo mi dal Snape pre Draca odkazuje ti že sa s ním máš zadrhnúť ale inak ti praje skoré uzdravenie." typický Malfoy, pomyslela som si, dúfam že ma horúčku tak 50!
„Ehm...vďaka." ponúkla som mu nech si sadne do kresla pri posteli a zobrala som si elixír.„Daj si ho pred tým než si pôjdeš pospať lepšie zaberie." podozrievavo som si premerala aj tekutinu aj jeho. Nie že by niečo ale dostať neznámu vec od slizolinčana ktorý si nejakým nevysvetliteľným zázrakom nakráčal až ku mne do izby...Odkiaľ do riti vôbec vedel kde ju mám?„Nechcem ťa otráviť, hoci Draco možno hej ale nemal ten elixír v rukách takže sa nemusíš báť." no to ma naozaj upokojil. Radšej som sa na to vykašľala a snažila rozhodnúť kde začať.
„Potrebujem od teba...ja aj Malfoy... aby si dnes v noci išiel s Hermionou k Filchovi a zobrali ste odtiaľ naše prútiky...a oblečenie." ako som čakal nastalo ticho a on na mňa pozeral ako na blázna. Chvíľu sa zdalo že ide niečo povedať ale potom si to zase rozmyslel. Čakala som že mi povie že som šialená vybehne preč a dostanem odkaz od Malfoy že mu vykričal že aj on je cvok. Namiesto toho sa však nakoniec rozosmial.
„Takže ten blázon bol včera s tebou? Keď sa vrátil celý premočený a vyzlečený čakal som že bol s nejakou babou a niekto ich načapal alebo čo...ale toto je oveľa zábavnejšie." povedal cez smiech. Áno som veľmi šťastná že on sa zabáva zatiaľ čo ja umieram a mám na krku poriadne veľký problém.„Povedz Weasleyová ako si ho vyzliekla? Alebo snáď on teba? Kto začal?" neveriacky som pretočila očami.
„Nespali sme spolu ty idiot, keby áno už dnes ráno by ma našli obesenú v soviarni alebo rozcapenú pod astronomickou vežou!" povedala som s úplnou vážnosťou.„Ak budeš taký láskavý a prestaneš sa rehotať aj ti vysvetlím čo sa stalo." Zabini sa pohodlne usadil v kresle a nedočkavo čakal kým začnem.
YOU ARE READING
Ginny/Draco
FanfictionJe rok 1996. Zatiaľ čo Ginny rieši problémy so svojím priateľom Deanom Thomasom, Draco má problémy o ktorých vie len on sám. Obaja od nich chcú len občas uniknúť ale ich častá vzájomná prítomnosť nakoniec prinesie niečo iné. Čo ak sa ale Ginny nako...