1

1.2K 54 69
                                    

- Gjykata e krimeve te renda Tirane , jep vendimin per te pandehurin Tonin Bobaj , nen akuzen 'shkelje e sinjalistikes rrugore' dhe 'aksident me pasoje vdekje'
Duke u bazuar ne nenin 13"" pika 'c' e kodit penal , gjykata vendos heqjen e lirise dhe denimin me 5 vite burgim per te pandehurin Tonin Bobaj . I pandehuri ka te drejten e apelimit te ceshtjes .
Vendimi hyn ne fuqi menjehere!

I degjonte moskokcares cdo fjale qe dilte nga goja e trupes gjykuese . Ai qendronte i heshtur prapa atyre hekurave . Nuk ishte i frikesuar se vitet me te bukura te jetes do ti kalonte i mbyllur ne qeli , pasi nuk ishte here tij e pare qe provonte burgun . Per nje fraksion sekonde ju shfaq perpara syve e gjith eksperienca tij neper burgje . Ju kujtua atehere kur kish qene vetem 16 vjec , e kish pire me shoket e qe bere tape . Duke mos dashur te shkonte ne shtepi ne ate gjendje , kish hyre ne furgonin e vjeter qe qendrote kush e di se sa kohe aty ne rruge . E kur i zoti i furgonit e kish pare , kish thirur policin. Atehere ish perballur perhere te pare me burgu , nga ku kish mesuar shume . Ish ritur para kohe .
Buzeqeshi lehte kur ju kujtua se gati nuk gjuajti avokatin me karige se qedronte me ca fletushka ne duar e nuk fliste asnje fjale kur ai u denua me 7 muaj burgim .
Ndoshta jeta ish treguar pak e padrejte me te . Ne fillim duke e lene jetim , pa prezencen e te atit . Me pas duke e perplasur neper dyert e gjykatave e burgjeve , e se fundmi duke mbajtur mbi supe vrasjen e nje personi , ndonese kjo e fundit ndodhi aksidentalisht .

Verejti avokatin ti afrohej me nje keqardhje ne fytyre , e ai qendronte ashtu i ftohte , pa ndjenja .

- Mos u merzit , do hedh ceshtjen ne apelim , dhe do bej gjithcka qe gjyqi i apelit te te heqi disa vite . Megjithese do na kushtoje pak .

Pa e luajtur fare shikimin nga hekurat qe e rrethonin , i foli me qetesine me te madhe . As vete se kish pare veten ndonjehere me te qete .

- E di cke ti , leri vitet se sdua te dal per nje kohe jasht . Por sigurohu qe te me transferojne ne burgun e Shkodres , vetem atje skam qene , dhe kam degjuar qe eshte bere nje burg i ri , te shkoj ta inaguroj njehere .

E pa cuditshem djaloshin qe qendronte prane tij , a thua se ishte i cmendur . Valle ky aksident te kish ndikuar aq shum tek Tonin Bobaj saqe ai te humbiste dhe fillin e jetes .

- Mos haro me i thon Klevit mos te me duket ne takime se ja kam q* ropt .

Me Klevin kishin komunikim te vecante , qe vetem ato te dy dinin te kuptoheshin . Ishin me shume se vellezer , edhe pse nuk mbanin te njejtin gjak . Kishin bere aq shum per njeri tjetrin dhe kishin trazuar nje dynja te tere te dy se bashku .
Nese dikush do i shikonte ne pamje te pare , mund te thoshte me ter bindjen se ato te dy ishin armiq te perbetuar. Por e verteta qendronte krejt ndryshe . Gjuha e tyre e komunikimit ishte ajo qe te jepye pershtypjen e pare per mardhenien e tyre .

Fjalet qe i tha avokatit "Mos haro me i thon Klevit te mos duket ne takime se ja kam q* ropt" ne te vertete perktheheshin 'I thuaj Klevit mos te me vjen ne takim per njefare kohe se nuk jan punet mire'

Policet e terhoqen nga krahet duke mos i lene hapsire kohore per bisedim .
Hyri ne qeline e tij dhe e vetmja gje qe dinte te bente ishte te thithte nga tymi i cigareve te cilat ndizeshin e vikeshin ne buzet e tij . Ashtu sic u ndoz e u fik jeta tij .

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now