15

441 42 21
                                    

Levizi nofullen nga njera ane ne tjetren dhe syte i hodhi nga djemte qe e shikonin me karagjollekun e nje gjimnazisti .

- He o bisha kishe ndonje hall?

Foli njeri prej tyre me zerin e pederasterosur (zerin si pederast) , qe Tonit ne ato momente i vinte ti fuste nje shkelme bythes e ta flakte kuedi se ku .
Erisa e shikonte e perhumbur dhe zemra gati sa spo i dilte nga vendi .
Ai i hodhi nje shikim sikur donte ti thoshte 'bashk do flasim me vone" , e ajo beri nje nenqeshje . U ngrit nga aty ku ish ulur dhe me nje buzeqeshje fitimtare ne fytyre u kthye nga dy djemte te cilet ishin ulur se bashku me te

- Djema me falni sa ti sqaroj cik punet me kete trapin qe kam perballe .

Whatt?? Ajo i tha trap? Madje ne sy te te tjerve? Nuk kishte aritur askush deri me sot te ofendonte Tonin Bobaj , madje madje ne publik .
U mbush thelle me fryme dhe rrudhi vetullat

- Kush mutin te kerkoi ty? Doja te takohem me Jonida Murataj , le te shkoje njeri nga ju ti thote qe e kerkon Tonin Bobaj .

Theksoi mir emrin e tij qe ti vinte ne dijeni djemte se me ke kishin te benin . Dhe emri Tonin Bobaj nuk ishte i panjohur per askend ne ate zone . Te dy ngriten syt sikur te kishin pare nje fantazme .
Erisa mbeti si e dhjere para tyre . U kenaq kur e mbushi gojen me fjalen 'trap' pak minuta me pare , por e ureu veten me qindra here kur kuptoi se nuk ishte ajo arsyeja perse Toni ndodhej aty .
"Ai eshte vrasesi i vellait tend moj budallaqe" vazhdonte ti perseriste vetes . Por pse dreqin spo e kuptonte pse zemra i rihte aq shpejt kur ndodhej perballe tij .

- Ton

U degjua zeri i Jones e cila vrapoi dhe pasi perplasi duart me Tonin si te ishin dy shok te vjeter ushtrie , hodhi syt nga Erisa qe qendronte si statuje perballe tyre .

- Ckemi Erisa . Ton a do ikim te pim shisha te lutem?

U kthye me pas nga ai duke shperfillur komplet prezencen e Erises .

- Kam pune me rop . Erdha vec te te shoh .

Hodhi syte nga Erisa duke fiksuar mire fjalen e fundit .

- Ti je kokra dembelit , kam pune thot . Thuje troc me mire , se e di qe te pret ndonje nga ato kuckat e radhes ne makine .

Kaq u desht qe Erisa te shihte kercenueshem Tonin . Asnjeri nga ato nuk e kuptonte kete situate .

- Ika une . Ah se harova , urdhero celesat , ik futi nje te pastruar shtepis , dhe mi rregullo pak ato rrobat e mia , se e di vet ty .

- Ohaa , sbehet fjale . Thuaj Oltes po deshe , gjithmon une do behem sherbetorja jote .

- Leni llafet , edhe kujdes rruges . Per gjen me te vogel , e di ti , vec nje zile me bej .

- O nona , vet me keni mesuar ju , i shk*rdhej n'dru nga me i miri une , sma ben kush fjalen dysh .

- Ashtu pra .

I shkeli syrin dhe u largua qe aty pa ja hedhur syt fare Erises qe qendronte e hutuar duke degjuar biseden e tyre .

- Jona , sa kohe ka qe njiheni ju?

E pyeti embel Erisa pasi nuk arinte dot te kuptonte mardhenjen e tyre .

- Kush ne? Qe kur kam lindur Toni me ka mbajtur ne krahe , pastaj kur mesova te eci ai me mbante doren , fjalet e para i mesova nga ai qe ishin fjalet "te q*fsha nanen" . Pastaj gjat gjithe kohes jemi rritur bashk .

- Ëhë , te kuptoj . A mos don ndihme per punen qe te caktoi ai Toni jot i famshem?

- Do te doja shum shpirt , por Tonit nuk i pelqejne miqt e paftuar ne shtepi .

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now