2

565 52 22
                                    

- Alo

U degjua zeri i Klevit nga ana tjeter e telefonit . Ishte telefonata tij e pare qe bente nga burgu ne keto dy vite . Skish dashur assesi te krijonte serisht kontakte me boten jasht , por prania e vajzes qe i erdhi ne takim para disa ditesh e kish shtyre te telefononte te vetmin person qe i besonte me shume se vetes .

- Ku je o rrote?

- O Ton kam me ti q* ropt o lla . Tkam ardh ntakim me qindra here o legen , a tani u kujtove?.

- Hajde neser

I tha shkurte edhe pse e kish mare malli per menyren e komunikimit qe te dy kishin .

- Ca mutin ke tani? A ta ka bo llafin kush dysh , se vij atje i shkerdhej ndru nga me i miri tek me i keqi .

- O pallosh , kush ma ka bo llafin dysh najher mu deri sot qe t'ma bejne kto bytheqir*t ketu?! Leni llafet , shihemi neser .

Mbylli telefonin per te dale ne ajrim . Ndozi nje cigare dhe vazhdonte ta thithe sikur ajo i kish fajet per gjithcka .
Ishte mire keto dy vite , dreqi ta haje ishte i qete . Nuk kishte konsumuar me lende narkotike , nuk kishte bere shere , nuk kish lenduar askend . Pse duhej qe nje femer te vinte ti trazonte ujerat e jetes se tij .

***

- Po qe paske bere trup ty ketu.

- Lene or burr se na shkriu ai malli tu pi perdit atje jasht . Kam ren reaht ktu mrena .

- Qenke kthy per se mbari o kopil .

- Ca mut per se mbari mo ... Po kisha nevoj per nje qetesim iher .
Po ma trazoi pak terezine e motra personit qe aksidentova . Me erdhi ne takim te henen qe kaloi .

- Mos ja q* ropt . E ca te tha?

- Lesh or burr , ca do mthot . Po shiko , problemi nuk qendron ketu . Problemi qendron tek ty .

Nuk ishte nevoja te fliste me , Klevi arinte ta kuptonte pa nxjere asnje fjale . Ishin ritur bashk e cdokush qe i njihte , mund te betohej se ne ate vend ku ishte Toni do ish patjeter edhe Klevi . Madje njehere qe Tonin e kapen me 2 kg cannabis sativa , Klevi vodhi nje argjendari , jo se kishte nevoj per para , por sepse i shijonte me shum te trazonin nje burg te dy sebashku , se sa te qendronte si barbon tek pulle rrugave .

- As mos e co neper mend se ti kam q* ropt me liste dasme .

I tha pasi kuptoi ate qe kish ndermend te bente Toni .

- Ti e di qe skam rob te tjere une pervec nenes , e asaj ske ci ben se eshte e vjeter e shkreta .

U mundua te kthente situaten ne humor , se hatermbetje mes njeri tjetrit nuk kishin .
Me pas mori nje qendrim krejt tjeter , u be me serioz e filloi ti fliste duke e pare ne sy .

- E di qe nuk eshte nevoja te ti shpjegoj gjerat Klev . Po te behemi serioz te pakten nje here ne jeten tone .

- Po ik o Ton mos na ca k*rin si shume.

- Ore ti , je 1 vit me i vogel . Me degjo njehere se ti thye turinjte .
"Vellezerit e mi do te te bejne edhe ty te ndjesh te njejten dhimbje" me tha vajza qe me erdhi ne takim .

- Edhe ty friksohesh o palle?

- Jo per veten .

- E di , per mua . Po sme gjen gje mua o trap , jam prej çeliku une.

- Mbylle , sdo kemi asnje kontakt me . Ti shiko jeten tende , behu nje baba i mire se ta kepus koken . Nuk eshte nevoja te flas me besoj .

- Ore ta harosh ate pune . Ne bashke kemi kaluar gjera me te medha . Do shkoj do ju dal perballe atyre vellezerve te saj une edhe e zgjidh ate pune vet .

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now