3

544 42 43
                                    

- Ndoshta po ti kishe dhene makines me avash , vellai im sot do ishte gjalle . Dhe une sdo isha detyruar te perballem me nje ndyresire si puna jote.

Beri nje nenqeshje ironike dhe levizi nofullen sa majtas djathtas .

- Nuk qenke informuar si duhet me sa duket.

- Besoj se nuk do te doje te te them se une di rreth teje me shume se sa din ty rreth vetes .

- Shiko , une nuk merem me femra . Nese dikush do me kerkoje llogari , le te jet nje mashkull , pastaj shohim kush per ke di me shume .

- E ke rrethin shum te gjere , por shum shpejt ai rreth sdo te te nxe dot as ty .

- Po me fut shum friken me cdo fjale qe thua .

U mundua te bente nje qeshje ironike , por kete here vete fati i bente ironi .

- Klevisi na paska dhe nje vajze.

Vazhdonte ajo te fliste pa ja ndare syt, e ai pas cdo fjale te saj e urente me shume veten dhe diten kur kish hypur ne makine . Ajo makine qe sot po i kushton shum.

- Klevi ka nje vajze , ka familje e gjithcka tjeter . Por nuk guxon kush me i prek e nje qime te flokeve , se mos me thenshin Tonin Bobaj po nuk ja bera boten shkrumb e hi para syve . I zhduki me nam e nishan cdokend qe mundohet te me lendoje aty ku nuk duroj . Dhe dicka , mua nuk me ben pershtypje burgu . Sic e sheh , zgjodha vete te jem ne burg , se mundesite per te dale i paster nga kjo pune i kam . Por burgu eshte si shtepi e dyte per mua . E nese dikush nga ju tenton te preki dike nga pjesa ime qe kam jasht , dije se nuk me dhimbset aspak jeta . Ne fund te fundit , se vras 1 e se vras 5 , serisht ne shtepin time do vije .

Ju referua burgut . Epo keto fjale te tije do i fusnin te dridhurat cdokujt qe do i degjonte , e jo me asaj , nje adoleshenteje 19 vjecare .

- Atehere po dal ne teme .

Vazhdoi serioze ajo .

- Shum u vonove bile .

- Te te them qe kam ardhur ketu te njihem me suratin tend , sdua te genjeje kot . As nuk erdha se mu dhimbse ty ngase vellezerit e mi do te te bejne copash . Por erdha se me dhemb shpirti nga nje humbje , e smund te perballoj nje te dyte . Sdua qe njeri nga vellezerit e mi te ndyje duart me nje ndyresire si puna jote .

E ne te mbaruar ajo fjalet , ai shpertheu se qeshuri me te madhe . Ishte nje qeshje ironike me shume , ai qeshte rrallehere me shpirt .
Ndersa ajo e shikonte a thua se ishte i cmendur .

- Po , vazhdo , cke ndermend te besh? Do me vrasesh ty me duart e tua e tju heqesh nje barre vellezerve te tu?

I ngriti njeren vetull si per ti treguar se frike per veten nuk kishte .

- Nese do te dish ty zoteri i dashur , vellezerit e mi sdo te te prekin as edhe nje fije floku tenden . Do te prekin ate fijen e vetme te shpirtit tend , tek ai qe ty te dhemb me shume , tek Klevis Murataj . Do te te bejne edhe ty te ndjesh te njejten dhimbje qe ndjen ato , e se fundmi do arsyetohen si aksident . Une nuk dua ta haje nje i pafajshem , si dhe nuk dua qe familja ime te ndose duart per dicka qe tashme sja vlen me .

Per here te pare ne jeten e tij kish ngele pa zgjidhje . Gjithmon ua kish mbyllur gojen njerezve ne menyra te ndryshme . Gjithmon kish zgjidhur cdo lloje situate . E sot , ndihej me i dobet se kurre . Se Tonin Bobaj per here te pare ndjeu ndjenjen e frikes ne jeten e tij . E ajo frike nuk i qe per veten , por per dike me te rendesishem se vetja .

- E pse se kan bere deri me tani?

Donte te dinte me te vertete arsyen pse kishin pritur aq gjate per te vepruar kur mendimet sju paskan munguar .

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now