25

445 35 11
                                    

"Do te mar hakun tend ashtu sic me takon vella"

Perseriti per te disaten here tek sa shikonte policet qe hapnin e mbyllnin dyert pas tij .
Po , Klevis Murataj ish arestuar per vjedhje , ose me sakt u arestua per mendte e tij , se ashtu deshti vet .

Kishte planifikuar gjithcka , do e merte hakun e te vellait edhe sikur ti duhej te rezikonte jeten e tij.

*

Po bisedonte me nje prej te burgosurve , kur degjoi te permendej emri i te vellait , Klevis Murataj .
Ktheu menjehere koken per te pare nga goja e kujt doli emri tij , por pamja me te cilen u perball ishte gjeja e fundit qe donte ne ato momente .

Shkundi koken per te ardhur ne realitet , se nuk donte ta besonte ate cka i pane syt .

- Ca mutin mendon se po ben o kelysh k*rve ...

Neperdhembi i tensionuar , se nnuk mund ta besonte qe ai ish treguar aq budalla sa te shkonte deri ne ate pike . Ai kish nje familje , kish gjithcka qe nje njeri normal duhet me pas , pse dreqin po e flijonte veten pas tij

Uli menjehere koken e ne menyren me te shpejte hyri ne qeline e tij . E dinte , e dinte se Klevi po ta shikonte kilometra larg do ta njihte . E ai nuk e deshironte kete gje , te pakten jo pa mare hakun e vetes , jo pa u lene nje shenje te tij vellezerve Hoxha.

Ne nje fraksjon sekonde , thelle brenda tij buzeqeshi e u ndje krenar per te vellane . Pavaresisht fjaleve qe kish lexuar ne leter , ai kish preferuar te bente ate qe Toni do kish bere po te ishte ne vendin e tij .

Me ardhjen e Klevit ne ate sektor , i kish veshtiresuar pune dhe Tonit , se do e kish te pamundur te realizonte planin e tij .

Pa se si te tre vellezerit Hoxha hyne ne dhome njeri pas tjetrit , e ai u mundua te dukej sa me i qete .


- Ore kam me e bo copash .


- Lenjan qepe halen , a nuk te mjaftojne 30 vjet burg qe i ke mbi shpine?


- Ore ai kastile eshte fut ktu . Po kush dreqin e ka fut ne nje sektor me ne nuk e kuptoj .


- Nuk ka mundesi , ska mundsi ....


- E fute tjetrin ne toke o Lenjaaan , thiri mendjes , a mendove se do mbaronte me kaq? Te thash te mos e terhiqje ate kembeze


Degjonte me veshet kater biseden e tyre . E pas cdo fjale te tyre i lindte deshira per ti dhene nje grusht te mire gjithsecilit .

Situata ish veshtiresuar me shum nga c'dukej .
E Toni sdinte cte bente , ose duhej te largohej qe aty , ose duhej te kryente pune shpejt sa ish ne kohe .

- Me mir te mos dalim nga dhoma per ca dite , pastaj i themi babit te beje ndonje gje per transferim .


- Ca je tu thon o Gentjan , a je ne vete ty? Te fshihemi ne nga nje pordhac qe ka frike hijen e vet? Ai kur ishte aq bir bushtre pse e lejoi te hante plumbin i vellai ate dite .

- Ma lerni mua ne dore kete , e zgjidh une fare leht .


Foli me ne fund Artani , vellai i madh i familjes Hoxha .

Hodhi njehere syt nga Toni , e me pas shkoi te ulej pran tij .


- Qamil e kishe emrin apo jo?


- Po vlla Qamil Hamidi dora vet .


- Shiko , kam nje pune per ty Qamil . Me thuaj sa para do te heqesh qafe njerin ketu


Përtej KufiritWhere stories live. Discover now