21

497 40 64
                                    


La mbi shtratin e tij Erisen dhe zbriti posht . I detyrohej nje shpejgim te vellait ...

- Ton fol pash , si mutin ti mori mendte ajo kucke e vogel .

- Avash me fjalet. Ajo eshte ndryshe

- A po ma mbron ate tani?

- Te kujtohet kur me the 'do vije dita qe dikush te te kenaq shpirtin edhe ty'? Ajo dite erdhi vlla .

I la te kuptonte gjithcka . E Klevi spo ju besonte dot vesheve qe ideali i tij prej kaq shum vitesh , ishte kthyer ne nje adoleshent melankolik , dhe kjo per shkak te nje femre .

- A nuk gjete dot nje tjeter? A pak tjera kishe verdalle? He fol ca mri i hut

Ngriti zerin dhe shfyu per te disaten here . U ul rendshem mbi divan dhe nxori nje cigare , i zgjati nje dhe Tonit , ishte gjesti qe e benin gjithmon te dy , pavaresisht situates ku ndodheshin .

- Rofsh po e kam lene .

- Urdhero cfar the??

Kerceu nga divani se vesheve su besonte . Jo , kjo ish e pamundur

- Ca mutin ka ajo vajze qe ka ndikuar aq shum tek ty? Mos e ka p*dhin me sheqer? He? Si ja doli?

- 'Ajo qe te kenaq shpirtin nuk te kenaq k*rin Klevis"

I permendi fjalet e tij qe i kish thene dikur . E Klevi uli koken , pa qe ishte e pamundur . Ishte i detyruar te degjonte tangerlleqet e nje femre qe nuk e kish aspak qef .

- Nese ta prish ndonjehere qefin , ka pune me mua ajo vajze , ne rregull?

Perqafoi te vellane si per ti uruar lumturi ne lidhjen qe kish nisur .

Disa ore me vone , Toni shkoi dhe u shtri pran Erises . E mbeshtolli me krahet e tij dhe i puthte lehte koken .

- Nuk e di nese kjo quhet dashuri , por te ndjej aq shum sa nuk e ke idene .

I peshperiti prane fytyres e me pas la veten te lire qe gjumi ta merte prane aromes se saj .

*

U zgjua si gjithmon ne oren 7 . U zgjua me e lumtur se kurr , puthi pa pushim ate fytyren engjellore qe po flinte pran saj , dhe u ngrit te lante syt .
Zbriti poshte per te bere nje mengjes te shijshem per Tonin , por kerceu hava kur degjoi nje zhurme qe vinte nga guzhina .
Hapi menjehere deren per tu hasur me personin e fundit qe donte te shihte ne ato momente .

- Ca do ketu ty? Pse nuk iken ne shtepin tende?

Foli tjetra me te shpejte. E Klevi nuk e vuri ujin ne zjar .
Mbushi nje filxhan me kafe e me pas u drejtua nga ajo .

- Une ne shtepin time jam , pse nuk iken ty me mir?

- Une nuk do ik me kurrr nga kjo shtepi . Fute mir ne mendje kete .

Beri nje hape drejt tij , qe ai ta degjonte me mir .

- E di cke ti? Qepe njehere ate mut goje se nuk te duroj dot . Ca ti bej Tonit une , se te ishte per mua edhe per sherbyese nuk te merja ...

- Po ty ca mutin ke me zgjedhjet e tet vellai ? Pse i fut hundet aty ku nuk te takojne?

E Klevi nuk foli me , cte thoshte tek e fundit .

Ajo dite ishte nder ditet me te bukura per Tonin dhe Erisen .
U zgjuan prane njeri tjetrit , hengren mengjesin e pare si cift . Kaluan momentet me romantike dhe dhuruan puthjet me te zjarta .

Edhe diten e dyte e kaluan njejte . Klevi kaloi tek familja tij ato dy dite se i dukej vetja i tepert aty , ndaj ato kishin shansin te eksploronin e te ndjenin trupat e njeri tjetrit per here te pare .

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now