14

463 45 60
                                    

- Si eshte ai? Me thuaj si eshte?

E kapi nga jakat e kemishes se bardhe doktorin qe doli nga dhoma reaminacionit ku kishin futur Tonin .

- Qetesohuni zoteri . Po bejme gjithcka qe kemi ne dore per te shpetuar pacientin .

U pergjigj i qete doktori Italjan qe kush e di se sa here e kish hasur kete situate me familjaret e pacienteve qe kish kaluar neper duar .

- Shiko ...

Mori fryme thelle Klevi dhe i shtrengoi akoma me shume duart rreth kemishes se tij

- Une jam Klevis Murataj , fute ne mendje mire kete emer , nese tim vellai i ndodh edhe gjeja me e vogel , dije qe ta zhduk faren . E nese nuk e mbaj fjalen , mua mu harofte emri .

Hoqi me te shpejte duart nga qafa tij dhe me hapa te medha doli jasht asaj ndertese ku mbizoteronte ngjyra bardhe dhe blu .

Nese kishte dicka qe Toni i kish mesuar mire te vellait , ishte te mbante premtimet , qofshin ato te rastit apo te thena ne nerva e siper . Burri qe ishte burr , nuk lepinte aty ku peshtynte , sipas tyre .
E dinte qe doktori si kish asnje faj , por ideja se mund te humbiste te vetmin idhull qe kish patur ndonjehere , e tmeronte .

Vrapoi si i cmendur kur u kujtua qe kish lene Anjen e vogel vetem .
Sapo u fut ne dere, u perball me syt e perlotur te nenes se Tonit .

- Bir

Theriti ajo dhe e perqafoi njejt sic perqafoi Tonin dite me pare .
Nuk foli asgje me shume , e njihte mire Klevin po aq sa njihte te birin . E dinte se ne kete moment ai deshironte vetem qetesi .

- Shttt , do behet mire .

I fshiu lotet e me pas u ul ne gjunje te perqafonte te bijen qe qendronte e friksuar .

- Kujdesu per Anjen te lutem .

Tha tek sa ngjitej shkalleve per ne dhomen e Tonit .
U fut me te shpejte brenda dhe filloi te kerkonte ne cdo cep te asaj dhome . Ndoshta do te gjente dicka , dicka qe mund ta informonte rreth asaj cfar Tonit i kish ndodhur .
Kerkoi por asgje , e vetmja gje qe po i acaronte edhe me shume nervat , ishte nje zile Iphoni qe spushonte se reni.
Germoi me te shpejte ne robat e bera lemsh , dhe ariti te merte ne duar telefonin qe kishte disa minuta qe e degjonte te binte . Lexoi te afishuar mbi ekran 'Erisa Hoxha' . Dicka i kujtonte ky emer , dicka qe Klevit spo i vinte ne mendje per momentin .
Nuk nguroi ta hapte , ashtu sic nuk kish nguruar kurr te pergjigjej ne telefonin e Tonit pa i mare leje .

- Po

U mundua te ngjante sa me i qete .

- Si po? Ste kerkoi kush ty ne telefon , pse pergjigjesh ne telefonin e tjetrit?

Ju kujtua menjehere zeri saj , dhe mund te betohej qe ai ishte zeri i fundit qe deshironte te degjonte ne ato momente .
Por ajo qe i beri persht ishte si ariti ajo ta identifikonte ate nga vetem nje rokje!

- Ca do?

Nerva nuk kish te merej me kapricot e nje femije , ndaj u mundua te mbante qetesine nen kontroll.

- Ku eshte Toni?

Pyeti tjetra sikur te ish duke kerkuar gjene me normale ne bote .

- Toni satom . Paske qen nje kokra kurves ty , qe tu ngjitke si muti per kepuce .

- Kurve ik e thuaj motres tende ty idjo...

Nuk ariti te mbaronte komplet fjaline se ai shkeputi telefonaten dhe i bllokoi numrin . Sipas mendimit te tij nuk mund te lejonte te vellane te ulte veten duke u mare me nje kucke te vogel tekanjoze .

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now