11

461 37 10
                                    

- Zhduku nga jeta Erises Tonin Bobaj , dhe as ste njohim e as s'na njeh .

I perseriti dhe njehere te njejtat fjale .
Po pra , kjo ishte ajo cka ai deshironte , ta mbaronte kete muhabet . Mirepo as vet nuk po e kuptonte pse dreqin nuk donte ti jepte ate "ne rregull" vellezerve te saj . Pse dreqin po mendohej ai .

- Po nese nuk dua?

I foli me te njejtin ton zeri dhe pa ja ndare syt .

- Nese nuk do , ktheje koken nga ajo tavolina atje . Dhe do duhet te zgjedhesh njerin prej tyre . Te heqesh dore nga Erisa , e te kesh ne jete Klevis Muratajn , apo te heqim qafe Muratajn e ty te gezosh me Erisen .

Shtrengoi dhembet dhe nje damar ju fry ne ball . Vetem te degjonte dicka rreth Klevit e bente te luante mendsh , e jo me po ti prekin edhe nje fije floku atij ...

- Me ke kam te bej marveshje , me burra apo burracake?

Donte te ishte i sigurt se pasi ai ti jepte fund mardhenies me Erisen , ato nuk do dilnin buracake e te hapnin dosjet e vjetra .

- Nese nuk kalon Pertej Kufirit Tonin Bobaj , ke te besh me burra .

I bene te qarte , se nese ai i qendronte fjales duke u zhdukur plotesisht nga jeta Erises , edhe ato do te mbanin fjalen qe do zhdukeshin perfundimisht nga jeta tij . E nese ndodhte e kunderta , askush nuk mbante pergjegjesi .

- Dakort

I zgjati doren , e me as u ngrit nga tavolina . I beri me shenje Klevit dhe Erises e te dy ato e ndoqen nga pas .

- Ca ndodhi?

E pyeti ajo sapo hypen ne makine .

- Gjithcka qe duhej te ndodhte .

- Nuk kuptova

- Me kerkuan te ndahesha nga ty , ne shkembim do harojne se kush jam . Domethene kjo pune mbaroi ketu . Mund te ikesh e qete ne shtepi tani .

- Bo me rop o Tono qe sdo na caje b*then me kjo llafazanja? Tkam njish vallaj , mvjen keq qe po ta them ty Erisa apo si e pate emrin , po je shum tip i bezdisshem .

Ndaloi makinen mara shtepise se saj dhe te dy dolen jasht .

- Mirupafshim llafazante kokboshe .

Ja pat Klevi tek sa ajo po zbriste nga makina .

- Mos u pafshim me kurr psikopat me kartele .

Nuk pertoi tja kthente .

- Domethene mbaroi , shpetova nga ty?

I tha ajo Tonit tek sa qendronin perballe njeri tjetrit prane shtepise se saj .

- Mbaroi .

Ishte gjithcka qe tha . Mirepo thell brenda tij nuk ishte i sigurt nese donte vertet te mbaronte .

- Nuk e meritoj nje falemderim? Bera gjith ate pune , i shpetova koken atij trapit qe ke per vella .

- Faleminderit .

U habit me veten , vertet ai po falenderonte nje femer? Epo i detyrohej nje falenderim tek e fundit . Ishte ajo arsyeja qe ai ariti te mbyllte me sukses punen e aksidentit dhe mendimet e hakmarjes .
Edhe ajo u habit , sa e sa veta i kishin thene se Tonin Bobaj ishte i pagdhendur , jo vetem qe skerkonte falje , por edhe te falenderonte nuk dinte . E sot ajo vertetoi te kunderten .

- E di? Te te them dhe dicka se do me mbesi merak gjith jeten pastaj . Ti je me i mire se ai shoku jot .

Pse? Pse dreqin ju ngroh zemra nga keto fjale atij ? Pse donte ti degjonte serisht? Epo i mjaftonte ideja qe ajo nuk e urente me .

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now