9

452 36 6
                                    

- Zot me jep durim , ca kam bere gabim per te merituar kete denim qe me ke dhene , po a ste vjen turp mo zoti im , si e fut gjith kete pjeshke te bukur e te zgjuar ne mesin e dy budallenjve ?! Ah mir mir ne rregull e kuptova , ty deshiron qe une ti stervis pak keto te dy e ti fus ne rrugen te drejte , pa merak ri se do bej te pamunduren qe tju jap pak tru ktyre dy budallenjve qe qendrojne si matufa ketu perpara  meje .

Fliste me veten e bente ecjake neper sallon , ngrinte duart e syt nga tavani sikur te ish duke biseduar vertet me dike , e ato te dy e shihnin cuditshem sikur te ishin duke pare fantazem . Shikonin njeri tjetrin ne sy e te shperthenin ne te qeshura donin , mirepo sishin mesuar qe dikush tju fliste ne ate menyre ...

- Moj ti , bjeri vetes mbrapa njehere se sje ne rregull , pastaj mendo per ne .

I tha Toni qe me zi mbante te qeshuren . E Klevi e shihte te vllain i habitur se Tonin Bobaj qe njihte ai do e kish bere copash personin qe guxonte te fliste dicka rreth tyre . Jo kjo sishte e mundur . Shkundi koken dhe u drejtua nga ai

- O te q*fsha racen une ty o gomar . Une u bera copash duke te kerkuar e ty me qendron ktu si pederast me nje kalama ,,,me fal si pedofil doja te thoja . Po ku mutin je o Ton , a me the  te dilte Olta jasht te merte dike?

- Me rop paskam haruar fare . He se nuk u trete ty ... Ej prit pak , a ste thash une ty te mos dilje nga shpia?

- Po mo se jam gje me arest shtepie edhe sduhet me kalu deren .

- Klevisss ...

Ngrinte gjithmone zerin per ti kujtuar se perball tij qendronte vellai tij me i madh .

- He or burr se 1 vit me i madh je , cke qe pellet si gomar .

- Ta tregoj gomarin une ty , shkerdhat .

Ajo kishte mbetur me gojen hapur para asaj qe degjonte . I kishin thene se Klevis Murataj dhe Tonin Bobaj nuk ishin zene kurr ne jeten e tyre me njeri tjetrin , e ajo po i shikonte duke u share e bertitur me syte e saj .

- Mos u zini tani se skam ca tju bej nese kercet grushti .

U mundua te qetesonte situaten . E ato e pane cuditshem .

- Nuk ka lind ai bir nene qe te fus hundet ne mesin tone , qepe ate mut goje e zhduku nga kjo shtepi .

I tha Klevi qe se dinte akoma se kush ishte ajo .

- Zdu me u zhduk , zhduku vet , trap njeri .

Nuk pertoi ti kthente pergjigje tjetra .

- O Ton foli dicka pash zotin , foli se me rop shpie do me ngel ne duar .

- Shko ne shtepi Klev e leni llafet . Flasim neser .

- Ton , po me soset durimi .

Shtrengoi dhembet si per ti kerkuar ti tregonte gjithcka . E Tonit nuk ju desht kohe per ta kuptuar

- Do te te shkerdhej ropt ty e me te mirit te familjes tende o Klevis . Te me mari dreqi mua dhe pasionin tim per makina . Te ha nje mut une qe sbeja pazare me femrat ... Ca do me dijt me teper?

I shpjegoi gjithcka . Menyra tyre e komunikimit ishte e tille . "Do te te shkerdhej ropt ty e me te mirit te familjes tende" te dy e dinin mire qe ajo fjali perkthehej "do shkateroj boten per ty edhe familjen tende"  .
Ndersa "te me mari dreqi mua dhe pasionin tim"  , Klevi e kuptoi qe kishte te bente me aksidentin . E fjalia tij e fundit "te ha nje mut une qe sbeja pazare me femra" e la te kuptonte qe kish bere pazare me nje femer . Lidhi me te shpejte copat e kuptimeve dhe doli ne perfundim qe vajza ish e motra personit qe Tonini aksidentoi . Ishte ajo dhe e vetmja femer me te cilen kish bere marveshje , dhe arsyeja ishte pikerisht ai vete , Klevisi .

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now