26

541 37 61
                                    

Shpesh here njerezit thone se duhet te pajtohemi me ate cka na ka servirur fati . Por sipas Bobajt , eshte vet njeriu ai qe zgjedh dhe nderton fatin e tij .

Sa e bukur eshte jeta per dike qe ja di vlerat , ndersa per dike qe vendos te luaj me te sipas mendjes se tij , jeta eshte thjesht nje mundesi qe te jepet per ti plotesuar tekat vetes .

E tek sa ecte pergjat atij salloni te eret , mendime te ndryshme i zaptonin mendjen .

Valle cfar kish aritu ai ne kete jete?
Gjithcka qe kish dashur dhe asgje qe duhej .
Kishte aritur te mesonte se si vidhet , te mesonte te shiste e te pinte hashash , kokaine , marjuane e cdolloj muti tjeter ne ngjashmeri me to .

Ndersa sot , sot kur kish gjetur dashurin e jetes , sot kur kish shansin te ndertonte jeten nga e para , sot qe kish cdo mundesi te mundshme per tu bere ai djali ideal qe e ema kish dashur gjithmon , pikerisht sot , ai kish vendosur te hakmerej ne menyren me brutale qe mund te ekzistonte .

E po te merte hak per ate plumb qe i cau kraharorin , a thua valle do i permiresohej jeta? Apo vec se humnera ne te cilen ish futur do i thellohej me teper .

Nese do mund ti merte jeten secilit nga vellezerve Hoxha , si shperblim nga ai plumt qe hengri ate dite , a thua valle se gjithcka do mbaronte aty?
Assesi! Hakmarja vec se do vazhdonte deri sa te dy fiset te sheshoheshin . E kjo per cfar? Per mendjen e prishet te Tonin Bobajt .

"Nuk mundem"  shfryu njehere para se te futej ne ate dhome ku flinin te qete ato per te cilet ishte sot ketu .


- Qamil vllai , a erdhe?

U ngrit Lenjani , e i rahu shaptullat ne shenje falenderimi . E Toni vec tundi koken .


- Per cdo gje qe te duhet vec hap gojen vlla .


I tha dhe njehere para se te shtrihej ne vendin e tij .

- Xhaxhi Ton , teta Erisa qan shum per ty . Edhe une qaj per babin tim . Ne qajme te dyja bashk .

Zeri i Anjes se vogel e zgjonte cdo nate  nga gjumi e i renqethte mishin .

Donte te bertiste me sa kish ne koke , te nxirte gjith ate mllefin qe kish zene vend brenda tij ...
Deri kur mund te duronte ne kete gjendje?

*

Te nesermen u zgjua i pari nga te gjith . Perfitoi nga rasti qe 'shoket e qelise' nuk ishin zgjuar akoma , dhe fshehu ne brez pistolet qe kishte kohe qe e mbante poshte krevatit .
Po , pistolete , brenda ne burg , madje ja kish futur vet drejtori burgut me duart e tij , ne shkembim te disa parave te qelbura si giithmon .

Priti deri sa u zgjuan te gjith , e kur gardjani thiri per te dale ne ajrosje , Toni ju drejtua Lenjan Hoxhes .

- Vlla se ta kam haru edhe emrin , a nuk e ke problem te qendrosh te me qethesh pak se une nuk ja kam idene nga kjo pune .


- Si urdheron Qamil vllai .

I shkeli syrin dhe qeshi si per ti treguar qe i detyrohej pasi kryu detyren qe i caktuan . 

E kur u sigurua qe te gjith dolen jasht , ai u sigurua qe te mbyllte mire edhe deren e qelise .

U futen ne banjon e vogel qe ndodhej brenda ne qeli , e Toni u ul ne karige .


- Do te te bej si pellumb o Qamil vllai .

Foli Lenjani tek sa bente gati briskun .
E Toni nuk nxirte asnje fjale nga goja .

- Bismilah

Peshperiti para se te vendoste briskun ne mjekten e Tonit .
Vazhdoi ti leshonte ne toke te gjith lesherat e fytyres . E pas cdo sekondi nje ndjenje e pashpjegueshme i thellohej akoma me shum .

Ato sy , ato sy i kujtonin dicka , dike ...

Shkundi koken si per te larguar mendimet dhe filloi ti hiqte qimet ne pjesen tek qafa . Kur reshkiti dhe njehere briskun mbi lekuren e tij , vuri re nje tatoazh qe e beri te shtangte ne vend   ...
Nje gjarper , nje gjarper tek i cili mund te lexohej kilometra larg emri Tonin Bobaj .

E kohe nuk pati as te mendohej , se ne fraksione sekonde ndjeu gryken e armes ti prekte lehte barkun .


- Si eshte jeta apo jo Lenjan Hoxha? Dikur doje te me vrisje , e sot po me rruan leshte ...

Foli me zerin plot ironi Toni

- Hidhe ate brisk ne toke e mos guxo te besh asnje levizje me teper .

U ngrit ne kembe kete here e syt i kish ngulur thelle ne syt e tij .

- Me cilen dore e terhoqe ate kembez? Me kete apo kete?

I ceku me pistolete njehere njeren dore e me pas tjetren .
Ai nuk levizte , thjesht frymonte rendshem dhe syt i kish zgurdulluar se nuk mund te besonte ate po shihte .

Frike? Epo cdokujt qe do i ish drejtuar nje arme do kish frike .

- Ti???

Nxori me zor nga goja nje fjale


- Une ... Tonin Bobaj dora vet . Nuk me beson? Urdhero

Me njeren dore ngriti lart trikon qe mbante veshur , e doren tjeter nuk e levizte nga arma


- Urdhero Lenjan Hoxha . Plumbi qe gjuajte drejt meje ...

I tregoi shenjen qe dukej qarte ne kraharorin e tij . Beri nje nenqeshje e me pas vazhdoi serisht


- E di cfar? Ndonjehere mendoj se sa ferr do te te ish bere jeta nese ky plumb do prekte Klevis Muratajn ...

- Ulu Lenjan ulu , mos u lodh .


I beri me shenje te ulej ne karigen ku pak me pare ish ulur ai .


- U bene dite te tera qe qendrojme ne te njejten qeli . Gje qe do te thot se une e kam pas shansin tju fus ne toke te gjalle qe te treve .
Por nuk e bera , dhe as nuk do ta bej .


Hodhi ne toke armen qe mbante ne duar , e Lenjani hapi syt nga habia .


- Hajde , mere Lenjan . Ja ku e ke armen , ja ku me ke mua . Perfundoje punen qe mendoje se e kishe perfuduar ...

Nuk guxoi as te levizte nga ajo karige , e jo me te tentonte te merte armen .

- Urdhero pra , mere . Apo mos do te ta jap une ne dore .

U ul dhe mori armen , i kapi doren dhe i vendosi mbi te pistoleten .

- Hapi veshet e me degjo mir Lenjan . Nese do vertet te me vrasesh , beje tani , askush nuk te pengon .
E nese nuk mund ta besh , atehere kam nderin te te prezantoj me Tonin Bobajn , bashkeshorti i ardhshem i Erisa Hoxhes .


U habit jo vet ai , por edhe murret e asaj qelie u habiten nga fjalet e tij .
I tha ne nje menyre aq te bukur fjalet "Nese akoma nuk mund ta pranoni lidhjen tone , atehere me vrit" 

Nuk donte te merte jeten e askujt , thjesht donte te jetonte jeten e tij i qete .
E di , po e geryente ndergjegja nga brenda , se aty qe futur per te mare gjak ... Por njehere ne jeten e tij vendosi te bente ate qe duhej bere e jo ate qe mendja tij donte te bente .

Kete e beri per Klevin , per Erisen , per familjen e tij , e mbi te gjitha e beri per vetveten . I beri vetes nderin me te madh qe mund ti kish bere ndonjehere ...



Edheeee ,,, ku i kam ato gocat qe nuk ma duan kete djalin mua?

Nje kish bo nana e t'dyt si ky skeni me pa 🙃🙃🙃


Faleminderit qe nuk u lodhe te lexosh kete pacavuren qe po shkruaj une 😉🙃🙃😉

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now