Ate dite qau toka , derdhi lot qielli , ate dite qane dhe murret e shkretetine malet .
Nje person u largua nga kjo bote , e shum te tjere mbeten te vdekur mes te gjalleve .
Sa shum lot kish ajo dite , sa shum shpirtera renkuan nga dhimbja , sa shum britma , zera qe te kepusnin shpirtin ...
Ne mes te sallonit te madh te shtepise Murataj , qendronte shtrire trupi Tonin Bobajt . Nuk levizte , nuk merte fryme , te rahurat e zemres i qene ndalur ... Erdhi Koha ,,, erdhi koha qe trupi tij te percillej per ne vareza .
E Klevi qe bllokuar , nuk fliste , nuk hante , nuk reagonte . Thjesht i qendronte mbi krye te vellait pa ja ndare syt asnje sekonde . Thua se ai do i zhdukej nese ai i largonte syt .
I ati se bashku me xhaxhallaret ju afruan afer . E terhoqen nga krahet , por ai ne ato momente kish force te shkateronte gjith boten , e jo me ti hidhte ato tutje .
- Klevis , tu befsha kurban , behu i fort
I foli e ema , por ai nuk reagoi , nuk lejonte ti mernin te vellane e ta fusnin nene dhe . Ai kishte fobi nga vendet e mbyllura , i merej fryma , nuk mund te qendronte aty ...
I ati e ktheu nga vetja dhe e goditi fort ne fytyre , e goditi disa here qe ai te mund te rezistonte ne realitet , nderkohe kufoma Tonin Bobajt u nxor nga shtepia .
Bashk me te iku nje pjese e madhe e shpirtit te Klevit ...**** 2 Jave me vone ****
Qendronte ulur mbi varin e te vellait , dhe gricte me duar dheun qe rendonte mbi te . E kish lare ate vend me lot , e ndjente , e ndjente qe po luante nga mendte . Nuk mund te rezistonte me ne kete bote .
Ishte hera pare qe vinte tek vari tij , hera pare qe ish cuar ne kembe pas vdekjes te se vellait ...- Klevis
Ktheu menjehere koken kur degjoi emrin e tij . Ishte Miri , shoferi i Tonit .
- Kete ma dha Bobi , dy dit para se te ....
As ai nuk donte ta pranonte qe Toni kish vdekur , ndaj nuk e nxori dot nga goja ate fjale .
Klevi zgjati doren dhe mori letren qe Miri mbante ne dore , nuk nguroi aspak per ta hapur
"Vella , erdhi kohe te behem njehere serioz. E di , perderisa po e lexon kte leter , une nuk jam me pran teje , kam ikur per lesh dmth .
E dija , une e dija fundin tim , e kisha pritur . Sot me erdhi nje kercenim , por nuk dua te terhiqem mbrapsh , ndaj po shijoj momentin .
E di qe te dhemb shpirti , se nuk do jemi me dy gangsterat e lagjes , dy bosat e burgut , dy drogaxhinjte e Tiranes , dy problematiket e Shqiperise . Tani do jesh vetem ti , ti qe te duhet te maresh mbi supe pergjegjesi te medha .
Hajde , fshiji ato lot , boll u quravite si kalama per suratin tim .
A te kujtohet kur ishim te vegjel , me the 'Nese dicka nuk mund te jete e imja , duhet te jete me patjeter e jotja ose e askujt tjeter' une qesha se nuk e kuptova mir rendesine e atyre fjaleve , por sot arij ta kuptoj me se miri .
E di qe po mendon te hakmeresh per mua , dhe shpresoj shum qe te mos kesh bere ndonje levizje qe nuk duhet .
Nuk te ndaloj te hakemeresh , se edhe une po te isha ne vendin tend te njejten gje do te beja . Por si vella me i madh qe jam , po te mesoj menyren me te mire per tu hakemare .
Erisa vlla , nuk mundi te jet e imja , gje qe do te thot duhet te jete me PATJETER e jotja .
Erisa eshte hakmarja ime vlla .
Ti , do behesh i duhuri per te! Do besh gjithcka qe ajo te dashurohet pas teje . E nese ben dicka qe ajo te lendohet , nuk do ta fal kurr .
Ne momentin qe ti do te arish te permbushesh amanetet e mia , dua te me vish te vari , e te me thuash me plot krenari "Vella une e mora hakun tend" atehere shpirti im do pushoj i qete .Nisja nga fillimi , haro gjithcka ne te kaluaren , nis nje jete te re , ti duhet te behesh i fort . Per veten , per Erisen , per familjen tende .
Me Fal , me fal qe ta bera me hile e te lash vet ne rrugetimin tend te jetes . Me fal qe te lash mbi supe nje bare shum te madhe . Me fal qe te mesova gjerat qe nuk duhej ti kishe mesuar . Me fal per shum gjera...Shtepite dhe cdo vlere monetare e imja , kan kaluar ne pronesi te Anjes . Kur te rritet , le ti kete si dhurate nga xhaxhi Toni .
Miri dhe makina ime do te jene ne dispozicionin tend per gjith jeten , nuk dua qe edhe ty te gabosh me shpejtesine e te te kushtoj sic me kushtoi mua .
Lendet narkotike per ty te jene te ndaluara reptesisht.
Mamaja ime , e di qe eshte shkateruar , por ti nuk besoj qe do e lesh ta ndjeje mungesen e nje djali .
Kam shum gjera ne mendje , por lotet nuk po me len te qete . Po po, e lexove mire , Lotet . Ndihem keq Klev , ndihem pa zgjidhje ... E ndjej qe fundi nuk do te jete i mire ,,, nuk dua , nuk doja te perfundoja rrugetimin tim ne kete jete , te pakten jo tani qe gjeta qetesine e shpirtit . Kam shum gjera ne mendje , shum gjera qe dua ti bej realitet ...
Tani cohu , cohu dhe mer hakun tim , mos gabo te besh asgje qe nuk duhet se me rop shpi ti kam shkerdhe krejt idealet e tua .
Cohu dhe beje tenden ate qe nuk mundi te jete e imja .
Erisa qoft amanet i joti vlla.
Hallall te qofshin t'gjitha"- Zgjohu Tonin Bobaj , zgjohu e marte djalli , zgjohu se me ke lene mbi supe nje peshe shum te rende .
Bertiti me sa pati fuqi ... E lau me lot ate leter , e lexoi dhe rilexoi me dhjetra here ...