Ajo doli jasht , mbylli pas vetes deren dhe la ate te shashtisur .
Doli para pasqyres dhe per here te pare pa nje Tonin ndryshe . Pa nje Tonin te buzeqeshur , qe i shnderinin syt ...Ende vazhdonte te buzeqeshte me veten . Ishte i lumtur si asnjehere me pare .
Nxori telefonin nga xhepi te telefononte Klevin . Ishte personi qe i vinte ne mendje sa here ishte i lumtur apo i stresuar .- He mo gomar , ne gjum je akoma?
- Jam ne hale , po ha mut , do vish te hash dhe ty?
Foli me zerin e pergjumur tjetri . E Toni ja dha nje te qeshur . Qeshte kote , qeshte se i qeshej nga brenda .
- Ca ke?
- Skam asgje , thjesht pushimet ne Kukes po me kenaqin shpirtin .
- Ik or burr kenaq k*rin , lene shpirtin .
- Ik ik tani . Me mer kur te kthjellohesh .
I mbylli telefonin . U sorollat disa here neper dhome e kish haruar fare se i duhej nje e tymosur cigareje .
Nuk vonoi shume dhe dera dhomes ku ndodhej u hap . Ktheu koken menjehere dhe pa Erisen me nje tabaka ne duar .
- Te solla ushqim
- Faleminderit po nuk ha une . Kam ngrene dje .
- Si ke ngrene dje? Pse nje dit po nje dite jo ha ti?
- Ha njehere ne dy ose tre dite . Nuk me shkon mendja per ushqim .
- Epo mua me haet , dhe nuk ha nese nuk han edhe ty .
- Je shum majmun , e di kete?
- Ëhë , e di .
Tundi koken dhe u ul pran tij bashk me tabakane .
- Urdhero mere lugen , ups paskam haruar te mar lug per veten .
I hodhi nje veshtrim te pafajshem .
E Toni mori lugen , e mbushi me supen qe kish sjelle ajo , dhe e drejtoi drejt saj .- Urdhero majmun .
- Majmun je ty , se ti u kacavjere ne peme si majmun .
Qeshen te dy pafajesisht . E deri ku mund te arinte kjo pafajesi? Valle e kish rrugen e gjate e me fund te lumtur , apo te shkurter dhe pa fund fare?!
- Shiko , mos ma mer per keq , por po me meret fryma pa cigare .
Foli ai pas disa minutash . E ajo nuk levizi fare nga vendi , thjesht futi doren ne xhep dhe nxori nje cigare qe me siguri e kish mare tek paket gjyshit .
- Do kete apo kete?
I beri me shenje nga cigarja dhe buzet e saj .
E cte bente? Te fikte nje cigare te dreqosur ku bashke me te mund te fikte dhe ate buzeqeshjen qe ajo kish vendosur ne fytyre , apo ti jepte nje doze tjeter asaj buzeqeshje .Nuk u mendua gjate , i hoqi nga dora cigaren dhe ngjeshi buzet e tij me ato te saja . Padyshim qe asaj ju be zemra mal . Kjo do te thoshte se ajo kish rendesi per te .
Vazhdonte ta puthte sikur kishte vite qe i mungonte ajo puthje . I puthi hunden , syt , ballin , dhe cdo pjese te fytyres . Ajo vec buzeqeshte dhe pranonte plot kenaqesi cdo puthje te tijen .
Nuk u mjaftua vetem me fytyren e saj , filloi ta puthte ne qafe , ne kraharor e me pas i hoqi bluzen .
Ishte i etur , i etur per ate trup qe percillte vetem qetesi shpirterore tek ai .
E kur kaloi duart prapa saj per te zberthyer kopsat e sutjenave qe ajo mbante veshur , Erisa dicka i peshperiti embel ne vesh