Bente disa hapa drejt nderkohe qe syt i kish ngulir thell ne syt e saj . E kur ariti pran saj ariti te ndjente aromen qe i conte zemren ne qellin e shtat . Nuk ishte ndjere kurr me pare keshtu, kurr nuk e kish ndjere veten te dobet para nje femre . Gjithmon per te femrat dhe mardhenja me to kishte qene gjeja me normale dhe e thjeshte ne bote . Por sot , per nje arsye qe as vet nuk e kuptonte , mundohen te mbronte ate femer qe kish perballe , nga vetja e tij .
- Te lutem
Mbylli syt per te vazhduar perseri
- Zhduku nga jeta ime . Mos me bej te kaloj kufirin , Pertej Kufirit ka shum dhimbje , dhimbje te cilen une nuk e duroj dot .
U mundua te mos dukej i dobet ne syt e saj , megjithate ajo ariti te kuptonte se vetem nje arsye e forte mund te conte Tonin Bobajn ne kete gjendje .
Nuk e di pse i lindi deshira per ta perqafuar . Ta perqafonte fort e ti thoshte qe ajo ishte aty per te ndryshuar ate dhe jeten e tij .- Ikim Erisa .
U degjua zeri Jones tek sa zbriste nga shkallet . Te dy levizen pak nga vendi por jo syt nga njeri tjetri .
Ca do te thoshte ai me "Pertej Kufirit ka shim dhimbje , dhimbje te cilen une nuk e duroj dot"Ishte hera e pare qe degjonte se Tonin Bobaj mund te ndjeje edhe dhimbje . Sipas njerzve ai ishte njeri i pashpirt , karagjoz , mendjemadh , mosperfilles , njeri qe ne jete donte vetem veten e tij dhe nuk i interesonte asgje ne bote pervev cigares , alkoolit dhe droges .
Por jo , Erisa po vertetonte krejt te kunderten . Ai ishte njeri me ndjenja , perderisa mund te ndjeje dhimbjen , ai mund te ndjeje dhe dashurine .
- Jashte eshte Miri (shoferi tij) , i thuaj tju ofron deri diku .
Ju drejtua Jones kete here me nje ton zeri me te ulet .
- Jo mo zemra ja ku e kam shtepine une dy hapa larg . Erisen ta coje nese don .
- Jo faleminderit , iki vete une nuk kam nevoj per askend .
Hodhi floket ne anen tjeter dhe eci drejt deres . Nuk i kish hasur ndonjehere femer me kokfrorte se kjo .
Jona kerceu paksa per te aritur ne gjatesine e tij , dhe i dhuroi nje puthje ne faqe . E dinte se i vellai kish nevoje per nje mbeshtetje sado te vogel ne ato momente .- A je per ndonje dore muhabet?
I shkeli syrin ajo si per ti thene 'a do te qendroj me ty' .
- Jo se po vij une andej .
Eci sebashku me te drejt deres . E kur ariten para makines se tij , Jona i beri me shenje Erises qe te hypte ne makine se do e conin ato deri afer shtepise .
Vajzat u ulen ne sedilen e pasme , ndersa ai u ul para ne sedilen e pasagjerit . Si gjithmon Miri ish shoferi pasi ai ish betuar qe kurr nuk do ngiste me makine .- Ndalo pak tek kjo embeltorja ketu . Ik mer ca cokollate per Anjen .
I zgjati nje 50 mij leksh Jones , dhe kjo e fundit zbriti menjehere nga makina per ne dyqanin e embelsirave .
- Edhe une po zbres ketu , do iki vet se kam ca pune rruges .
Foli me te shpejte Erisa. E Toni thjesht i hodhi nje shikim duke rrudhur vetullat .
- Ca punesh ke rruges ty? Apo do takosh ato dashnoret e tu perderasta?
- Ca te duhet ty , ik e meru me ate te dashuren tende ne Itali .
Nuk pertoi ti kthente pergjigje tjetra .
- Une nuk kam te dashur , nuk kam pasur dhe nuk do kem kurr!
Ktheu koken pas per ta pare ne sy tek sa i fiksonte mir fjalet e fundit .
Ne fakt po thoshte te verteten , ai kurr nuk kish pasur nje lidhje me te gjate se dy dite . Te dashur ai nuk mund te quante femrat qe kalonte nje nate per kenaqesine e te dy paleve .