5.

476 45 47
                                    

E dinte qe Klevi sdo pranonte te largohej nga Shqiperia . E dinte edhe se ai sdo hiqte dore per asnjelloje arsyeje nga shoqeria tyre . Ndaj pranoi realitetin e u ul kembekryq prball tij . Do bisedonin dhe do i dilnin ne krye muhabetit sic ju kish hije . Ashtu sic kishin bere me qindra here .
Ata te dy kishin ngateruar se bashku nje dynja te tere . Kishin rezikuar e shpetuar disa here . Ndaj do ja dilnin dhe kesaj rradhe .

- Vajza qe me erdhi ne takim , me sugjeroi te shtireshim si te dashur per njefare kohe e tju dilnim familjes se saj para me arsyetimin qe lidhja jone ka qene ekzistente para aksidentit . Eshte menyra e vetme per te shpetuar te paster nga kjo pune me tha .

- Nuk po te them qe qenka super shans , se e di qe sdo te beje kurr marveshje me femrat .

U pergjigj menjehere pas fjaleve te tij Klevi . Duke e njohur mire te vellain e dinte se edhe pushken po ti vendosnin ne koke , marveshje me nje femer sdo bente .

- Gjithmon ka nje here te pare.

E fjalet e tij e habiten aq shum saqe levizi nga vendi e zgurdullonte fort syt per te pare nëse vertet ato fjale dolen nga goja e Tonin Bobaj .

- Cfar do te thot kjo?

- Kjo do te thote o Klevis Murataj , qe po e provoj njehere me menyren me te ulet qe ekziston . Te behem dhe une njehere b*thqir e ta provoj c'ndjesi eshte te jesh i tille .

- Ropt s'me besohet qe i thua ty keto fjale .

- Ti do shkosh ne pune sot?

Ndryshoi komplet teme . E Klevi e kuptonte se kur Toni ndryshonte teme , dicka shume me te rendesishme kish ne mendje per te hedhur ne veprim.

- Jo sdo shkoj me . Ca mduhet puna mua mo aman , sikur jam keq per lek .

- Shkon ty se ta thy koken . Madje te me sillesh si zoteri ashtu sic te ka hije se je bere dhe baba tani . Heem , meqe ra fjala , do vij per darke , dua te qendroj pak me mbesen time .

E qetesonte prezenca e nje femije te pafajshme si Anja . Sidomos ato syt e saj te bukur .

- Hajde mer burr qendro ty ketu . Dhoma kemi plot . Pastaj ca do besh ne shtepi tek pulle .

- Dola une .

I rrahu lehte shpatullat para se te dilte , e telefonoi Mirin , shoferin e makines se tij .

Hypi ne makine e i beri me shenje se nga duhej te shkonte. 

Ariten perpara nje shkolle te madhe , gjimnaz me sa duket .
Doli qete nga makina e vendosi syzet e zeza .

- Vajza e Hysein Hoxhes , ketu e ben shkolle ?

Ju drejtua rojes qe qendronte tek dera .

- Tregohuni me me kulture ne radhe te pare se jeni ne nje institucion shkollore ketu e jo ne mal .

- Mos me trego malin ty mua se ta jap kete hekurin kokes . Fol , ketu e ben shkollen?

E kur e pa qe ai sdo bindej me menyren e tij te folurit , e kur durimi ju sos per te harxhuar llampen e zerit me te , nxori ne pah menyren e vetme qe ja mbyllte gojen cdokujt pa folur asnje fjale .

Pa njehere sa majtas djathtas e me pas i futi ne xhep nje 20 mij leksh rojes . E kaq u desht qe roja te hapte deren e ta udhezonte per tek klasa saj

Trokiti ne deren e klases , e kur degjoi ate "Hyr" nga zysha , hapi dere .

- Si kalove , nje far Erisa Hoxha kerkoj

- Kush jeni ju qe e kerkoni?

Beri pyetjen qe e kish per detyre cdo mesues ti bente personi qe mund te ndodhej ne vendin e tij .

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now