Tani , e di qe me kete qe kam ne mendje te bej , do te bej shum armiq dhe miq ketu ne watt . Puna eshte qe une deri ketu jam bazuar ne histori te vertet , ketu e mbrapa do jete komplet pjese e imagjinates time . 😘😘😘😘 Shum dashuri per ju , Eni .
*** Nje jave me vone ***
- Alo?
Degjoi zerin e saj te vaket nga ana tjeter e telefonit . E ndjente qe edhe ajo e vuante humbjen e Tonit .
- Alo , jam une , Klevis Murataj .
Foli qete tjetri , a thua se nuk kish ndodhur asgje .
- E njoh zerin tend acarues , nuk eshte nevoja te prezantohesh . Fol , ca mutin do?
Nuk e kuptoi kete sjellje te saj . Mendonte se ajo do vinte te qante ne shpatullen e tij , por si dukej do ta kish me te veshtire per te permbushur amanetin e te vellait .
- Dua te takohemi .
Doli direkt ne teme tjetri , se nerva me u mar me te nuk kishte .
- Ai plumb ishte per ty , pse dreqin lejove ta hante Toni ....
- Po mos te ishe perzier ty , asgje nga keto nuk do kishte ndodhur . Ti ja more jeten atij . Pavaresisht gjithckaje vazhdon te mbetesh e njejta kucke e vogel .
I mbylli me te shpejte telefonin . Nuk mund te duronte asnje fjale me teper per te vellain . Nuk mund ta besonte qe ai i kish ngarkuar nje detyre aq te shemtuar .
- Jo , nuk ka mundesi .
Hapi per te qindten here letren qe i kish dhene Miri . E lexoi dhe rilexoi , kishte dicka qe nuk shkonte me ate leter .
Lexoi fjalet "erdhi koha te behemi serjoz vlla" dhe dicka i erdhi ne mendje .***** 4 Vite me pare ****
- Ca ti bej mo burr i dheut?
- Behu serjoz
- Si te behem serjoz? Ti a je tu tall trapin me mu tani apo cfar?
- Te behesh serjoz , nuk do te thot qe duhet te flasesh me patjeter serjozisht . Te behesh serjoz do te thot te besosh ate qe mendja jote do qe te besosh .
- Domethene ti po me thua mua te bej nje sy qor e nje vesh shurdh?
- O pallosh , une po te them te besosh ate qe ti do te besosh . Po ku mer vesh ty , kur te ritesh do i kuptosh keto gjona te keqen xhaxhi .
******
"Te behesh serjoz do te thot te besosh ate qe mendja jote do qe te besosh"
E perseriti me dhjetra here ate fjali .
Filloi te lexonte serisht letren e te mblidhte copa kujtimesh . Ndoshta , ndoshta ajo leter shprehte dicka ndryshe .Mori serisht ne duar telefonin
- Me fal per fjalet qe te thash me pare , por thjesht nuk jam mire pas humbjes se Tonit . Kur te kesh kohe me telefono . Dua te flasim , ti qendrojme prane njeri tjetrit .