Donte ti hiqte te mbathurat e te shfrynte damarin e tij seksual , me pas te zhdukej e ti haronte fytyren asaj sic shum te tjerave .
- Pse me shikon? Do te q*hesh apo jo? Nuk kam prekur femer pa deshiren e saj deri me sot qe te te prek ty .
Ajo vec e shikonte pa ja ndare syt .
Vetem dy sekonda ju deshen ta shikonte ne sy e te kuptonte qe ajo nuk donte .
U largua menjehere prej saj dhe ferkoi syt me duar .
Nderkohe Erisa terhoqi corcafin e bardh qe kish mbi shtrat , e u mbulua paska .Toni nxori paket dhe beri te ndizte nje cigare .
- Mos e ndiz
Degjoi nje gjysme zeri te saj .
- Perse? Te tymos dhomen? Apo ke frik se mos e fillosh edhe ty?
- Mos e pi se nuk te ben mire . Jona me tha qe doktori ta ka ndaluar , pse vazhdon e pin akoma?
Beri nje gjysme buzeqeshje e me pas u be serioz
- Nuk ka lindur akoma ai bir nene qe te me ndaloje mua dicka .
- Nuk ke frik se mund te vdesesh?
- Nck
Tundi koken e vazhdoi te thithte nga tymi cigares qe here e vinte mes buzeve e here mes gishtave .
- Normal , kujt do i plaste nese vdisje ty? Askujt. Askush sdo qante per humbjen tende me beso . Madje do i beje nje nder te madh botes .
- Avash kur flet . Nuk me pelqejne njerezit qe flasin pa ditur asgje .
- E kush tha qe dua te te pelqej ty?
U ngrit nga aty ku ish ulur e shkoi pran saj . Fiku dhe hodhi ne nje qoshe cigaren dhe me nje dore i ngriti koken asaj qe ta shikonte ne sy .
- Nese nje dite une do ikja nga kjo bote , do ikja si personi me i lumtur qe ekziston . Kam shijuar cdo gje qe njeriu duhet te shijoje , ndaj mos u mer me gjerat qe nuk te takojne .
- Ne rregull zhduku nga kjo dhome .
- Nese do vertet te zhdukem , betohem qe e bej ne moment , por mendohu mire , nese iki nuk kthehem me .
Nuk donte qe ai te ikte , tek e fundit kish qene vet ajo qe e kish sjelle aty .
Levizi disi nga vendi dhe veshi tutat e saj ngjyre roz . U ul kembe kryq mbi krevat dhe ndryshoi komplet shprehjen e fytyres .- Shiko , te bisedojme njehere pa u zene? Ose e bejme keshtu , ty pyet une pergjigjem , une pyes e ty pergjigjesh .
- Kalama te dukem une?
- Jo
- Epo ca mutin ke pra?
- Eshte radha ime tani , ty e bere pyetjen tende , ska dy pyetje njeheresh .
E ai qeshi me sjelljen e saj .
Ishte hera pare qe e shikonte ate te qeshte , dhe mund te betohej qe ish buzeqeshja me e paster dhe e bukur qe mund te kish pare .- Atehere , cfar te pelqen me shume te besh?
- Gjithcka qe ma do shpirti .
- Okay , radha jote tani .
- Nga 1 te 10 , sa me uren mua?
- 11
Ishte pergjigja direkte e saj . Ndersa ai buzeqeshte pas cdo fjale te saj . Nuk donte te largohej kurr qe aty . Ndihej shum mire .
- Radha ime tani , nga 1 deri tek 10 sa te pelqej une?