Doli me te shpejte nga aeroporti dhe i beri me shenje nje taksie .
I dha adresen ku qendronte e ema dhe u nisen menjehere .
Ishte e disata here qe vinte ne Itali . E vizitonte shpesh te emen pasi ajo vinte rralle ne Shqiperi . Ishte nisur menjehere pasi kish biseduar me Klevin , e ky i fundit i kish thene qe do vinte javes tjeter ti bashkohej Tonit ne Itali .Ariti para nderteses se madhe ku jetonte e ema sebashku me tezen dhe familjen e saj , e pasi pagoi taksistin u fut brenda .
- A eshte ketu i zoti shtepise?
Ngriti zerin kur pa te emen tek sa po gatuante . Dhe e gjora grua desh u dogj kur degjoi zerin e djalit te vetem.
- O zott kush me erdhi ...
Vrapoi dhe e perqafoi me sa fuqi kishte . E puthi ne cdo pjese te fytyres , e lotet i ridhnin nga malli . Kishte gati tre vite pa e pare te birin .
- Si je o luani im? O zot sa me qenke ritur , po qenke ber burr ty .
- Ëhë rritemi ne
I buzeqeshi te vetmes femer qe i ishte borxhli gjith jetes .
E ajo i puthte syt , ballin , duart dhe falenderonte zotin pafund .
Kush e di sa here kish humbur kontaktet me djalin e saj , kush e di sa here kish mare lajmin qe e kan burgosur , dhe me dhjetra here e kish qare si te vdekur pasi keshtu i kishin thene . I pikonte zemra gjak se smundi ta edukonte ne menyren e duhur , smundi ti mesonte rrugen e drejte e jo ate qe ai kish zgjedhur . Por cte bente , ajo u mundua ...- Fale zotit bir , shyqyr qe erdhe , sa me kish mare malli ...
Vazhdonte ti puthte duart e ta prekte ne cdo pjese te trupit si per te kontrolluar nese ishte mire .
- Mjaft mos qaj tani , se ika prap
U mundua te bente shaka , por ajo i trembej dhe shakase se tij . Kish dashur gjithmon nje djal te edukuar e te shkolluar , nje nga ato djemte qe do donte cdo mama te kishte per dhender , po Toni i kish dhene nderin e te pasurit nje djal rrugac , drogaxhi e burgaxhi , arogant , mendjemadh e sypatrembur .
- Me thuaj njehere si je? Ku je humbur? Klevin si e kam? Pse nuk erdhi? Me ka mbetur shum hatri ne te , ka tre vite dhe ai qe sduket ketej . Ah sa me ka mare malli mor birr , pse ma djeg zemer kshu bre luani nenes ...
- A do me vesh te ha dicka tani se jam lodhur?
Ndryshoi komplet teme e doli ne piken e saj te dobet .
- O te vdes une per ty o zot . Ja keshtu ma kenaq zemren ti mua . Ulu ketu se per 5 minuta ta mbush tavolinen plot .
E vend per kundershtime nuk kishte . U ul e bisedoi gjere e gjate me te emen , i tregoi gjithcka e lotet e saj su ndalen per asnje moment .
E ne fund e perqafoi se e dinte qe ishte personi i vetem qe e donte pa hile e pa interes .*
Te nesermen u zgjua se e kish lene te takohej me gocen e tezes meqene se ajo jetonte ne nje qytet aty afer .
Beri nje dush , rregulloi floket , u parfumos dhe doli jashte ku e priste nje taksi .
U desh te udhetonte per disa minuta , e kur ariti ne restorantin e caktuar zbriti duke vene syzet e tij te zeza .- He moj piciruke qenke ritur ty?
Ngacmoi Mikin sapo e pa . E ajo ju hodh menjehere ne perqafim .
- Si tkam Tono?
- Mire si je ty Mik?
U ul ne karige e syt spo ja ndante vajzes qe qendronte ne po te njejten tavoline me to .