Ishte e pamundur , me siguri ai po shikonte halucinacione . Ishte vet ai qe e vrau Tonin Bobajn , dhe ... dhe Qamil Hamidi? Oh jo gjith keto ishin budallalliqe qe thurte truri tij .
- Lenjan???
Foli serisht ai per ti kujtuar qe po priste nje pergjigje prej tij .
- Si... Si dreqin mund te jesh gjalle ty?
- Epo ja qe jam . Ja qe nuk kisha fatin te vdisja nga duart e tua . Nuk mund te ikja nga kjo bot ne nje moment aq te papershtatshem .
- Epo te qofte hallall motra ime pra Tonin Bobaj
Hodhi ne toke pistoleten dhe i zgjati doren si burrat kete here .
Edhe ai arinte ta kuptonte kaq gje . Lenjani nuk ish njeri i keq , ish thjesht nje djal i ri me krenari te tepruar.Ai e beri te tijen , qelloi per te mare hak per te vellane e per kemben qe Tonin Bobaj hodhi Pertej Kufirit .
E sot kur ai i del para dhe i kerkon si burr doren e te motres , duke lene pas cdo hakmarje apo krenari , sot ai nuk kish asnje arsye per tja mohuar te drejten mbi te motren , edhe pse u be kohe qe nuk kish asnje kontakt me kete te fundit .****** 2 Muaj me vone ******
- O Ton mos ja q* robt or burr , ora eshte 10 ti hala fle si gomar .
- Ëhë
Ja dha nje pasthirme te mbytur dhe vazhdoi te flinte i qete .
- A e di qe ne oren 12 duhet me qen te aeroporti? Zgjohu se ty do dy ore te behesh gati si ato grate kurva .
Nuk pushonte se foluri Klevi qe nuk e kish zene gjumi nates se do takonte te bijen .
Kishte nje jave qe kishin lene dyert e atij burgu e me pretendimin per te mos u kthyer me kurr .
Kjo jave nuk kish qene aspak normale per Tonin , pasi ju desht te perballej me shum sy te perlotur , ku shkatar ish ai vete .
E ema gati sa nuk kish kaluar ne depresion kur e kish mare vesht per te birin . E shum miq e shoke ishin habitur kur e pane ate serisht mes tyre .
Ndersa tani , rradhen e kish Erisa .
Ndihej cuditshem se nuk dinte se si do ta priste ajo serisht prezencen e tij ...Ah se harova te permend vellezerit Hoxha , epo cmund te thonin tjeter ato ku para tyre qendronte ai mashkulli besnik qe qendroi me muaj ne dhomen e tyre dhe u solla pikerisht ashtu sic duhej te sillej .
Tashmen nuk kish asnje pengese qe mund te pengonte qellimet e Tonit . I kish zgjidhur si burrat problemet me Gentjan , Artan dhe Lenjan Hoxhen .
Kishin biseduar aq gjate , me dite te tera i gjith sektori habitej kur shikonte vellezerit Hoxha te ulur ne nje nga tavolinat e ajrosjes se bashku me Klevis Murataj dhe Tonin Bobajn.
Per Klevin kish qene e veshtire ta besonte ne fillim , saqe ju desht nje konsulte me psikologen e burgut per te ruajtur mendjen ne vend .
Ndersa Toni ish ai fitimtari ne gjith kete histori . Ish ai qe mbante koken lart dhe buzeqeshte se per here te pare ne jeten e tij , kish bere gjen e duhur duke hedhur tutje krenarine dhe deshirat momentale .
*
Vulosen pashaportat e me pas hypen ne nje nga taksite qe i priste jasht aeroportit.
- E di Olta?
Pyeti konfuz Toni
- Per cfar?
- Per lopen qe polli viç . Per mua mo gomar , dmth qe kemi ardh bashk ketu.
- Aha , jo nuk di gje . Nuk i kam tregu asgje se doja tja beja suprize .
- Ore ti budalla je apo ben vete? Ku po shkojm pra ne?
- Ec or burr se e di adresen une shkojm direkt ne shtepi .
- Po nese nuk jan ne shtepi? I ke qef ti besh ca pune kshu jerm ti Klevo . Pa mere ne telefon njehere ...
Ndihej cuditshem se nuk e dinte se si do e priste Erisa prezencen e tij . Nuk dinte si te vepronte e si ti shpjegonte gjithcka.
E pasi Klevi bisedoi me Olten , kjo e fundit i tregoi qe ishte ne pune dhe Erisa ish ne shtepi . Keshtu qe Klevi u nis drejt punes se Oltes , e Toni ndaloi tek shtepia ku banonte Olta se bashku me Erisen .
Nuk kishte menduar qe do e kishte aq te veshtire ti dilte serisht perballe asaj .
Mori fryme thelle e deshi ti binte ziles se vogel qe qendronte ngjitur ne mur , por kur pa qe dera ish e hapur , vendosi te hynte pa trokitur . E dinte qe do e trembte per vdekje Erisen , por cte bente , me zi po priste te shikonte syt e saj .Vazhdoi te ecte ngadale , e kur ariti perballe nje dhome nga ku degjohej nje muzike , shtyu deren dhe u perball me pamjen e fundit te cilen priste te shikonte .
"Mire se erdhe serisht pran meje majmun" lexoi te shkruajtur ne murr , e zemra gati sa spo i dilte vendit .
Mendoi se do i bente ai suprize Erises , por ishte kjo e fundit qe e suprizoi ate .Dhoma ishte e zbukuruar me tullumbaze dhe trendafila , tavolina ishte e mbushur plot me gatime dhe disa qirinje te vegjel , ne sfond ish nje muzike e lehte , dhe diku ne nje cep qendronte e ulur ajo , Erisa . E cila sapo pa Tonin ju hodh ne qafe e nuk i shqitej nga perqafimi .
- Mos ik me kurr , asnjehere mos me le vetem ne rregull?
Ariti ti peshepriste mes loteve , e Tonit gjithcka i dukej si nje ender .
E dinte qe pas gjith kesaj fshihej Klevi .
Me minuta te tera nuk u shkeputen nga perqafimi njeri tjetrit . Ishte ai perqafim qe aq shum u kish munguar te dyve , ai perqafim i mbushur plot mall , emocion , dashuri dhe gjithcka tjeter ne lidhje me to .
- Me ke munguar shume .
Zhyti koken ne floket e saj dhe mbushte fort mushkerinte me ajer.
Nuk donte ta pranonte , por edhe syt e tij tashme shkelqenin nga bulza te vogla lotesh .- Shtttt ... Mos qaj , shiko tani jam pran teje
I fshiu lotet dhe i puthi leht hunden . Nuk duronte dot me te shihte lot ne syt e saj , i kish premtuar vetes qe do e bente ate femren me te lumtur ne bote , se ajo do ish nena femijeve te tij .
Po po , Tonin Bobaj kish menduar edhe per femije!Disa ore me vone u ulen te hanin buke qe kish pergaditur vet Erisa .
- Ku esht xhaxhi Toni o ma?
Degjoi zerin e embel te Anjes . E ku kish gezim me te madh ne bote se ai moment . Pertypi me te shpejte ushqimin qe kish ne goje dhe u cua ne kembe , eci drejt deres dhe u ul ne gjunje per te pritur ne krahet e tij Anjen .
- Oo zemra xhaxhi Tonit ty .
E puthi ngadale se e dinte qe qimet e mjekres i kishin bezdi femijet e vegjel .
- Sa mire qe erdhe se Erisa qan per ty . Edhe mami im qan per babin .
Foli pafajesisht Anja , e Klevi hodhi syt nga Olta e cila u mundua te shmangte situaten .
- Ah te vdes xhaxhi jot per ty .
Ishte perhumbur totalisht ne ate qenje aq te bukur qe kish ne krahe ....
Hellou pipell te bukur 🙃🤗😍
Ca beni si u kam?
E di qe u mungova dje , por realisht isha cik si kshu paqef dmth dhe nuk postova .
I love u all 😍🤗🤗🤗😍