- Ton? Po ty ketu? Kur erdhe? Me tha mami qe ishe liruar . Po ca muti do ne dhomen time ?
Ju hodh ne qafe Jona sapo e pa .
Jona ish ritur mes Tonit e Klevit . Kish pak a shume karakterin e tyre , se vet ato e kishin mesuar ne ate menyre .
Ishte ne vit te dyte ne gjimnaz , dhe krenohej e ecte me koken lart se te gjith e njihnin si motra Klevis Murataj dhe Tonin Bobaj . E nuk guxonte kush ti hidhte syt apo thoshte dicka .- Klevi , Klevi spo me hap telefonin .
- Do jet ne pune o bisha
- O Jon , mbylle se perzotin ti nxora ty krejt nervat .
- Po nuk thash gje une e shkreta .
- Me tregoi Klevi qe te kishin ndaluar ne rruge nje dite , ma trego dhe ty njehere me qarte?
Kerkoi te dinte nga ajo ndonje informacion me shume , jo se skish besim tek ajo cka i kish thene Klevi , por kish frike se Klevi mund te anashkalonte dicka qe nuk duhej .
- Ku di une , ishte nje tip pederasti. Do ta bejme vellain copa si dhurate nga Tonin Bobaj me thane . U thash 'Vellait tim ti hani mutin'
- Ca te duheshte llafi ty moj ?
- Ore ty vet me ke mesuar qe tju kthej pergjigje njerezve ne kete menyre .
- Ik o Jona , ik pash zotin .
- Ik ti zoteri i dashur se ti je ne dhomen time .
Doli qe aty me te shpejte e tek sa dilte nga dera u perplas me nje tjeter trup .
- Ku je mo lla se ma bere gjakun uje . Ku k*rin e ke ate dreq telefoni?
- N'p*dh te arushes . Cke qe ben si i metë , ne pune isha .
- Ska mo pune , sdo shkosh me ne ate lesh pune . Ta jap une dy fishin e rroges .
- Ore , a nuk ishe ty qe me detyrove te shkoja ne pune sot? Ton je mir vlla?
- Te ta jap nje fytyres e te tregoj ne jam mire ose jo .
E te dy qeshen pas kesaj . U qetesuan disi dhe u ulen ne tryezen qe Teta Rita kish mbushur plot . Toni po i jepte ushqim Anjes se vogel dhe dukej me i qete se kurr. I qetesonte shpirtin ai lloj femije .
Pasi mbaruan se ngreni filluan te loznin Domino , Klevi me Olten dhe Toni me Jonen .
Luajten e qeshen gati dy ore . Se Tonin Bobaj vetem ne ate familje ndihej rehat , kishte pergjegjesi se aty ish rritur , ngase nena tij prej vitesh qendron ne Itali tek e motra .
- Une po dal .
U ngrit ne kembe e beri te vishte xhupin .
- Ku te dalesh ne 12 te nates bir? S'behet fjale . Te kam bere gati dhomen ...
- Jo , do iki . Kam ca pune andej nga shpia ime .
Tha prere e te gjith e pane me nje fytyre te cuditur . Deri para pak castesh ishte mire , po fliste e qeshte , e tani ndryshoi si me magji .
Doli jasht ku e priste shoferi , e pas tij doli dhe Klevi .
- Ton , cdo gje ne rregull ?
- Se di
- Si se din? A ka ndonje problem mer burr i dheut? Cke si m'ri si pederast ?
- Po iki nshpi njehere .
- Mos mi be mua keto prockulla se me rop shpie te var me kok posht . Do shkosh prap atje he?
E njihte shum mir Tonin , e njihte me mir se sa njihte veten . E dinte se pas asaj fytyre te heshtur , fshihej ideja dhe deshira per tu larguar nga realiteti . E cfar mund ta largonte Tonin Bobajn me mire nga realiteti?