24

438 37 52
                                    

Ishte ulur ne nje qoshe te atij obori te madh te mbushur me fytyra qe fshihnin shum gjera .
E nder ato fytyra arinte te pikaste 3 kryesoret , ato per te cilet ai ndodhej sot aty  . Gentjan , Artan dhe Lenjan Hoxha.

Degjonte burgaxhinjte e tjere te flisnin e te talleshin me pamjen e tij , dikush e shikonte me meshire e dikush e shikonte si leckamanin me te ri te burgut .
Ndersa ai veten e shikonte me krenari , ashtu sic e kish pare cdohere .

Gjate gjith kohes tregonte kujdes se mos dikush e njihte nga tatuazhi qe ai kish ne qafe , sikur mos te mjaftonte vetem nje gjarper i pikturuar , ai kish stampuar mbi te emrin e tij "Tonin Bobaj"
Gje qe i jepte shansin cdokujt ta njihte .
Por fatmiresisht mjekra dhe floket e tij te gjate si shkure , i pengonin me se miri pamjen e tatoazhit .
Gjithashtu duhej te tregonte kujdes se askush nuk duhej ta shikonte qe ai kish nje plage ne kraharor , nga ku mund te lindnin dyshime jo ne favor te tij .

- Qamil Hamidi , behu gati per takim .

Degjoi te theritej per te disaten here , e kur u kujtua qe ai ish prezantuar me ate emer , levizi nga vendi e eci drejt deres ku qendronte gardjani .

Ate burg e niihte ne pellembe te dores , ato gardjane , ato shefa e drejtore te burgut , ishin te gjith te njejtet sic i kish lene para 3 viteve .

- Si je bob?

Ishte Miri qe e priste ne dhomen e takimeve .

- Bobi satom . Qamil Hamidi dora vete . 

Foli serjoz tjetri , se brenda shpirti i digjej flake .

- Ca ka ndonje te re?

- Asgje me rendesi , situata eshte qetesuar .

- Domethen po harohem?

- Si mund te harohesh ty bob.... Me fal Qamil doja te thoja .

- Im vella si i ka punet?


- Nuk e di nuk e kam pare me qe ate dite kur i dhash letren . Qante mbi varin tend .

- Cilen leter?

Hapi syt tjetri e shpresonte qe te mos ish ajo qe mendonte ai .


- Letren qe me the tja jepja nese ty do vdisje nje dite Bob .

- Ca mutin ke bere ty o rot k*ri ?

Perplasi fort tavolinen e u ngrit ne kembe . E kur u kujtua qe duhej te ruante qetesine per te mos i deshtuar plani hakmarjes , u ul qete e vetem shtrengonte dhembet nga inati .

- Bob qetesohu , a me the tja jepja nese nje dite ty do vdisje?

- Te dukem gje sikur kam vdekur une o leshko?

- Ti me the te te llogarisja te vdekur


- Ore , kaq budalla je? Une te thash te me llogarisje te vdekur ne komunikim me te tjeret ... Zhdukmu , zhdukmu para se te te zhduk une nga faqja dheut .

U mundua te rruante qetesine sado i tensionuar qe ishte .
Po tani? Po sikur ... Oh zot as nuk donte ta mendonte . Jo nese ai vete ish gjalle .

Kur e kish shkruar ate leter , e kish shkruar me friken me te madhe qe kish per te vellane . Kur i kish caktuar ate amanet , veten e kish llogaritur te vdekur . E pas vdekjes se tij e dinte mire se Klevis Murataj do e humbiste komplet fillin e jetes . Duke qene se Erisa Hoxha ariti te ndryshonte Tonin kokfortin , e dinte te sigurt qe do mund ta bente njeri edhe vellane e tij . Njekohesisht edhe Erisen nuk do e linte ne duart e ndonje vagabondi qe nuk e meritonte .
Keshtu do ikte i qete nga kjo bote .
Por dreqi ta haje , te gjith keto i kish llogaritur nese ai nuk do ishte ne kete dynja , e jo perderisa ai ishte gjalle e shum shpejt mund te merte gjithcka nen kontroll .

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now